Gå til innhold

Brystvorter


vl800

Anbefalte innlegg

Jeg synes forøvrig det nå virker som det ikke eksisterer noen mellomting da?

Går det ikke an å være "sprekt" kledd uten å vise litt pupp eller string? det er faktisk fullt mulig å være alt annet en en grå mus selv om man velger å bruke BH og dekke til magen og stringe. i mine øyne så vil det faktisk si å kle seg helt vanlig i min krets. Trodde ikke vi var verken horer eller grå mus jeg, men kanskje det bare er meg som har missforstått...

mellomtinger er en fin ting! jeg liker mellomtinger jeg, sånn "akkurat passe" liksom! icon_wink.gif ha en findag!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vl800 ønsket seg flere synlige bryst-vorter... Innleggene gir vel en antydning om hvorfor jenter flest dekker seg til. Hvis man våger å falle utenfor det som det selvutnevnte "kles-politiet" synes er akseptabelt, så får man høre. Og så sier vi at muslimske jenter er undertrykte... PØH!!!

Cluet er kanskje dette: Pupper som får utfolde seg fritt påkaller seg som regel en vis form for oppmerksomhet. Av og til er det supert med slik oppmerksomhet, andre ganger er det mindre bra. Men det får da vel være opp til den enkelte om vedkommende ønsker seg slik oppmerksomhet, hva enten det er å gå uten bh eller truse eller med sexy strømper etc... Dere andre trenger jo ikke å gå slik.

Eg har vært sperret inne i bh-en siden eg var 15, kan ikke gå uten, og eg gleder meg noe så inn i H****** til å kunne gå uten. Snart skal eg opereres icon_smile.gif Tenke seg å kunne ta på meg en topp uten å måtte tenke på om bh-stroppene er ukledelig synlige. Men da kommer vel kles-politiet etter meg... Ikke at eg har tenkt meg å bry meg om dem.

icon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jøss det var saklig Milla...

Så vi er alle horer som går uten undertøy altså.

Vel til din informasjon så har jeg til tross for at jeg ofte går truseløs aldri solgt kroppen min til noen.

Jeg har heller aldri vært noe lett på tråden.

At du er gått tom for gode argumenter er en ting Milla men dette er rett ut for lavpannet.

Nei hold deg på et saklig nivå, eller la det være.

Jeg flørter så mye jeg vil på jobben og går hjem og føler meg bra med meg selv etterpå.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til de som hevder at de "flørter" og kler seg som de vil på jobben..... det gjør dere bare til en vist punkt.

I det øyeblikket en av dere kollegaer finner oppførselen deres upassende eller føler seg støtt av måten dere kler dere på.... ja da blir dette et forsurende miljø på jobben som arbeidsgiveren må ta på alvor.

Jeg er temmlig overbevist om at det er de som da går kledd på en måte som støter andre som får pålegg om å gjøre noe med dette.

Som mann har jeg ingen interesse av å gå rundt på jobben og måtte se på kvinnelige kollegars bryster som dingler fritt under genseren og som i tillegg kanskje viser for alle at hun er opphisset. Og nei.....jeg må ikke gå å se på de.... så det argumentet kan dere spare dere..... men om jeg sitter i et møte med en av disse damene med henne rett ovenfor meg på bordet, ja da er det uungåelig. Det hadde jeg ikke akseptert og tatt opp med ledelsen om personen selv ikke ville gjøre noe med dette.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Går du uten BH på jobben for å vise deg fram er du etter min mening hore- eller hvertfall oppfører du deg som en.

Dette med å kle seg friskt på jobben er jo bare hyggelig, men med BH, ingen bare mager eller synlige trusestrikker over bukselinningen. Det finnes jo en mellomting. Og der hvor jeg jobber har folk blitt innkalt til personalsjefen pga. av antrekk. En av våre sekretærer fikk blant annet beskjed fra personalsjefen vår om å kneppe igjen blusen da puppene hennes omtrent veltet utover skrivebordet.

Hvorfor er det så vanskelig og bruke BH?

Milla

_________________

she knows she knows she knows

*www.milla-world.com* kommer snart1212[ Dette Innlegg er endret av: Milla den 2002-05-29 17:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan sikkert gjenta meg i det uendelige men jeg kler meg faktisk i uniform på jobben. Som er valg ut av sjefen min, som forøvrig er kvinne.

Og jeg går alltid med bh.

Men om jeg får stive brystvorter om det er grunnet at jeg fryser eller om ejg er opphisset så kan jeg ikke begynne å kle meg i ull genser av den grunn.

Og hvis ejg og kollegaene mine ønsker å ha en helt avslappet tone når det gjelder sex som annet så er det vel for svarte ikke noe galt i det.

Jeg gjentar igjen at det er aldri noe som blir sagt som er støtende.

Det blir heller aldri utøvd noen form for sex press på jobben min.

Men jeg er vel aldeles ikke noen hore for det om jeg ønsker å gå uten truse nooe som ingen kan se i min uniform.

Bh må jeg fortsatt som tidligere gå med grunnet størelse på brystene mine.

Og jeg går aldri utringet da uniformen ikke tillater det.

Vi har skjorter på oss og ikke noen form for tettsittende genser.

Poenget mitt er at folk må ikke rope gamle erik bare folk faktisk kan ha en fin tone også når det kommer til sex prat.

Det er faktisk fullt mulig å kunne ha det slik på arbeidsplassen uten at det er vulgert eller at jeg som kvinne ikke blir tatt på alvor i jobb sammenheng.

For det blir jeg i aller høyeste grad.

Men jeg har ikke noe behov for å bli så seriøs at jeg ikke lenger kan spøke eller komme med kommentarer til mine medarbeidare.

Og jeg er ikke mindre flink i jobben min selv om jeg liker en flørt på jobben.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jobber i klesbutikk, og må innrømme at jeg opptil flere ganger har hatt på meg en tynn topp eller bluse UTEN bh på jobb.Har skikkelig strutte pupper og er stolt av de.For det første så har jeg ikke behov for bh.De strutter frem likevel, så hvorfor bruke bh bare for å vise at jeg bruker bh?For det andre så blir jeg sinnsykt kåt av å vite at andre kan se puppene mine,enten gjennom mellomrommet mellom knappene eller når jeg lener meg fremover sånn at herligheten vises helt.VET AT MANGE AV DERE mener det er å gå langt over kanten men det gjør meg utrolig opphisset.Bare si så mye dere vil at jeg er billig, men det er jeg ikke.Og hva er vel egentlig mer naturlig enn å gå uten bh viss man kan det?Har man pupper til det så hvorfor ikke.

Hilsen jente 21 uten bh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Milla!

Etter å ha lest en del av innleggene dine skjønner eg at du har en masse regler for hvordan "man" må kle seg, oppføre seg, tenke osv... Bra for deg kanskje, men ikke prøv deg på å tre dem over oss andre fy_fy.gif

Vi har alle bruk for en eller annen form for oppmerksomhet, noen velger å gå uten bh, andre bretter seg ut på nettet. icon_wink.gif

Skjønner mannen, som sliter med at en kvinne han jobber med på det nermeste slenger puppene i tryne på han, men HALLO!!! der finnes en gyllen mellemvei.

Som nevnt i tidligere innlegg, har du lyst å gå uten, så gjør det. Hvis ikke, så la være... Bare vis litt hensyn til dem omkring deg.

Hang loose!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

For det andre så blir jeg sinnsykt kåt av å vite at andre kan se puppene mine,enten gjennom mellomrommet mellom knappene eller når jeg lener meg fremover sånn at herligheten vises  

Bare si så mye dere vil at jeg er billig, men det er jeg ikke.

Stort billigere enn det der kan du ikke bli. Dessuten gjør dere ikke noe annet enn å tygge tyggis og snakke frekt til kundene, og når vi spør om noe sier dere "HÆ?" Så jeg skjønner hvorfor du gjør om du gjør.

Fjortiser har ikke noe i en butikk å gjøre. De kan ikke noe som det de selger, ei har de den fjerneste anelse om hva god service her.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

...og kan vi ikke en gang for alle avlive myten om at knoppede bryster betyr at en dame er så fryktelig opphisset.

Mine pupper knopper seg når jeg fryser eller ved berøring. Og jeg har vært opphisset og hatt "puffy'e" brystvorter også. Går ikke alltid an å "lese" sånt på puppene, folkens.

Om arbeidsmiljøet og forholdene tillater at man kler seg slik at knoppede bryster vises; flott! Befriende.

Når jeg selv er ute i praksis må jeg ta på meg en "panser-bh" for å unngå at brystvortene viser seg i knoppet tilstand. Dette er mitt valg; og jeg har aldri vært plaget av at andre har valgt å gjøre ting anderledes. Valget mitt er tatt utifra hensyn til holdninger til pupper som "sex-antenner"; slike holdninger har jeg ikke selv og det er faktisk begrensende å måtte ta hensyn til det. Men når jeg engang møter en masse forskjellige mennesker når jeg praktiserer, så velger jeg å slippe unna blikk og upassende kommentarer (for meg i min situasjon).

Til anonym dame som får komplimenter for sine brystvorter; stilig, jeg er sikker på du er profesjonell i din jobb og at du har flotte pupper. Skulle virkelig ønske min profesjon kunne tillate samme forhold.

_________________

Vibeke icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vibeke den 2002-05-29 20:01 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Milla, du er helt utrolig lite saklig og har en ufattelig lavpannet moral.

Vet du hva det vil si å kalle andre kvinner for hore??? Har du noe som helst begrep om hva det vil si??

Om jeg (og andre) går uten truse til daglig, eller bh for den saks skyld, er det fordi det er noe VI liker - og neimen om jeg finner meg i å få Milla's gråtonede levesettregler og kleskoder tredd ned over ørene. Jeg gjør som JEG vil, og det JEG føler for - UTEN unntak, og det gjør meg IKKE til hore.

Med hensyn til kommentaren min om lakkerte tånegler...... det var sexuelle signaler vi diskuterte, og ja menn tenner på veipleiede kvinneben - det vet sikkert til og med du Milla.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann debatanter icon_smile.gif

Jeg må innrømme at fra en mann`s sitt ståsted, regner med at jeg snakker for de fleste: alle synest det er heftig å se ei dame med litt stive brystvorter, eller eventulet stringen litt over buksekanten, ja jeg synest det er kult:) stringen er tingen hehe.

men:

Uansett jobb er jobb. Jeg har hatt masse jobber, har prøvd mye, alt fra Dørvakt til kassagubbe ( det passet ikke med kassadame hehe)

Uansett jobb er jobb!, er en på jobb er det to ting som teller: gjøre en bra innsats og gjøre seg fortjent til lønna en får. Kanskje er jeg for seriøs, vet ikke hva dere mener, men jobb stein og stein privat, er to helt forskjellige typer... Og jeg har ikke fått noen dårlige attester sålangt...

Mvh Stein icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken er tydelig mange meninger om, det er det ikke noe tvil om. Men uansett hva men kler seg i så kan man ikke si at men av den grunn ikke kan gjøre jobben sin. Det er faktisk latterlig å si. Og til deg Milla.

Jeg vet ikke din alder eller ditt yrke, men du er faktiskt ikke veldig mye viktigere en noen annen på denne kloden. Så å hevde at de som jobber i butikk ikke er spesielt smarte, blir litt vel dumt. Har du tenkt på hva vi skulle gjort uten dem?

Jeg må også si at jeg håper ikke jeg får en jobb i et slikt firma som du jobber i.

Her kan man faktiskt flørte og titte så mye man vil, uten at verken jeg eller damene ikke kan jobben sin. Så bare fortsett å pakk deg inn.

Til deg som ville gått til ledelsen fordi dama foran deg på møte sitter med litt utringet bluse/genser, jeg tror faktiskt ikke noe spesielt på det du sier. Kanskje du gleder deg til neste møte, det ville vært mere normalt.

Jeg er glad ikke alle er like, det hadde fort blitt kjedelig å gå på jobben. Ha en fin dag på jobben, alle sammen. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Så å hevde at de som jobber i butikk ikke er spesielt smarte, blir litt vel dumt. Har du tenkt på hva vi skulle gjort uten dem?

Jeg snakket om fjortiser, ikke butikkdamer generelt. Alle kjenner til de tyggegummislafsende spikerjentene som skravler med kjæresten i telefonen hele arbeidsdagen fremfor å yte god service.

Milla

JA til BH på jobb, nei til babe-look på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun du svarte var faktiskt 21 år, stod ihvertfall. Men hva synes du om alt det andre som ble skrevet i inlegget da, det sklei du greit forbi. Selvfølgelig så finnes det noen av de også, men sånn er det bare, det må vi leve med. Men jeg er ihvertfall glad for at det er noen kvinner som er stolte av kroppen sin. Kanskje det er det du ikke er, derfor så skeptisk til å vise litt kvinnelighet. Og du kan vel ikke mene alt du har sagt her.(håper jeg). Alle skjønner vel at det ikke er spesielt smart å gå med puppene utenfor, det ville faktiskt ikke jeg heller synes hadde vært noe særlig. Alt med måte, så skal du se at det blir bra.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Så fordi jeg bruker BH er jeg redd for å vise at jeg er kvinnelig. For noe sprøyt. Jeg bruker massevis av topper på jobb i tynn bomull men jeg har alltid BH på, jeg bruker skjørt men aldri kortere enn under kneet, jeg elsker høye hæler, bruker parfyme og sminke hver dag og går til frisøren en gang i mnd.

Jeg visst ikke at for å være ekte kvinne måtte man gå uten BH og være vulgær, og ikke minst like sexprat på jobben. Hm, så har jeg visst lært noe nytt i dag også.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er helt utrolig. Du klarer å vrenge å vri på ting hele tiden, sånn at du får det slik du vil. Da er det ikke lett å diskutere saklig, og det er jo veldig synd. Men det er jo veldig rart at det er omtrent bare du som har de meningene du har. Men ikke ta det til deg, forsett å vreng å vri på alt. Du skjønner sikkert at det blir litt for dumt når du får tenkt deg om litt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Milla...

For meg drepte du diskusjonen når du usaklig skriver at alle kvinner uten undertøy er horer.

Er du tom for gode argumenter så spar deg.

Det er jo heller ikke SÅ lenge siden du selv var fjortis.

Nei jeg sier det igjen at så lenge vi kan ha en fin og uformell tone på jobben, flørte å prate om det meste, så synes jeg det faktisk beriker min dag.

Og selv om jeg er frodig med pupper som det må en tykk ullgenser til for å skjule mine stive brystvorter så er det faktisk bare missunelige kvinner som reagerer negativt på det. Men nå er heldigvis mine arbeidskollegaer alle voksne kvinner som er trygg nok på seg selv at de trenger ikke å være nedlatende ovenfor kvinner som har former...

Og hvorfor mine brystvorter er stive det er min hemmelighet og deres nysgjerrighet..

derav kommentaren som fryser du eller har du sett noe du liker...

Nei jeg også er utrolig glad jeg ikke jobber på samme sted dom deg hvor tydeligvis alle kvinner må være døds seriøse får bare å kunne bli tatt på alvor.

Det problemet har ikke vi...

Vi koser oss på jobben og alle vi kvinner som jobber der blir tatt like mye på alvor som mennene. Og det selv med humor og en lekende lett tone oss i mellom.

Sorry Milla men du må diskutere på et saklig nivå dersom det skal bli tatt på alvor...

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-30 09:35, Milla wrote:

så har jeg visst lært noe nytt i dag også.

Gratulerer Milla........ tenk at DU har lært noe - trodde virkelig at du var utlært på alle områder jeg slik du debatterer i øst og vest.........

Morsomt12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til vl800

On 2002-05-30 08:45, vl800 wrote:

Til deg som ville gått til ledelsen fordi dama foran deg på møte sitter med litt utringet bluse/genser, jeg tror faktiskt ikke noe spesielt på det du sier. Kanskje du gleder deg til neste møte, det ville vært mere normalt.  

Jeg er glad ikke alle er like, det hadde fort blitt kjedelig å gå på jobben. Ha en fin dag på jobben, alle sammen. icon_wink.gif

Nei jeg ville ikke ha gledet meg til neste møte. Hvis jeg hadde gledet meg til det, ville jeg da ha gått til ledelsen med det?

Nå er det faktisk slik at ikke alle menn til enhver tid har behov for å se puppestellet, trusestrikker eller mangel på disse til enhver tid. Du kan synes det er rart så mye du vil, men det blåser jeg i lang vei.

Og når du hevder at du er glad ikke alle er like for da ville det ha blitt kjedelig å gå på jobb, ja da forteller det meg at det kanskje er på tide at du bytter jobb. Noen av oss har faktisk en faglig utfordrende jobb og er ikke avhengig av at kollegaer går rundt og viser seg frem.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...