Gå til innhold

Brystvorter

vl800

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er så enig.

Hva er nå vel litt galt med litt flørting på jobben.

Denne mannen som ejg jobber med er slett ikke noen gammel gris og er heller ikke ufin på noen måte.

Vi har en kjempe fin og lett tone på jobben.

Siden vi tilbringer mye tid sammen på jobb så hender det at praten går innom temaer som sex og samliv.

Jeg har fått et godt forhold til mine arbeidkollegaer også utenfor arbeidsplassen.

Og jeg gjentar der er en grense..

men aldri har noen av oss beveget seg utover den...

Å jeg er så glad at jeg jobber med en gjeng som kan fortelle meg at jeg ser ekstra fin ut en dag...og som kan komme med flørtende og lekende komentarer.

Tenk så kjedelig hvis man aldri skulle kunne gjøre slikt i jobb sammenheng...og så der som man tilbringer så mye av livet sitt...

Og jeg skrev tidligere at jeg grunnet størelsen på brystene mine er nødt å bruke bh. Og det gjør jeg hele tiden også i jobb sammenheng.

Og jeg er pent kledd og velstelt.

Jeg er også enig i at man bør være det både sosialt og i jobb sammenheng.....

Men flørt og hengepupper er ikke kvalmende etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Er det bare meg her som synes at flørt på jobben ikke er noe å trakte etter?

Og til deg "anonym" uskyldige kommentarer er greit nok men det er å gå for langt når man begynner og kommentere en kvinnes bryster.

Selvsagt er det koselig med komplimenter sm går på sitt utseende men tenk om vi kvinner skulle begynne å si til menn; wow, k##en din ser kjempesvær ut i den buksa WOHO!!! Skjønner du ikke at det er å gå for langt.

Og som Aline sier, "det passer seg ikke". Er du på jobb kler du deg anstendig og du bruker BH!! Jeg tror de fleste ville følt seg ukomfortable og jobbe på ett sted der kvinner fløy rundt i tynne topper uten BH, kort skjørt uten truse og hvor flørting var endel av miljøet.

Og når du "anonym" tillater at folk snakker slik til deg og at du er med på leken virker det på meg som om du er ekstremt usikker på deg selv. Tror du den eneste måten og opprettholde kontakten med en kollega på er å la han kommentere kroppen din og snakke om sex?

Milla

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gir meg ende over........

er det så forpult vanskelig å akseptere at noen kvinner liker å gå uten BH?????? Er det så vanskelig å akseptere at noen liker å ha en løs og ledig tone på arbeidsplassen????? ALLE kan ikke være som en selv vet dere, og takk og pris for det.

Om jeg på min arbeidsplass ser en bh-løs kvinne med struttende brystvorter.... SO WHAT?!?!?!?!?!? Hva er liksom forskjellen da, brystvortene mine synes faktisk vel så godt gjennom bh'en som de gjør når de er uten "innpakning".

En løs og ledig tone på arbeidsplassen bidrar etter min mening til fin arbeidsmoral og ikke minst trivsel så sant denne tonen befinner seg innenfor grenser ALLE parter kan akseptere.........

10na icon_smile.gif stort sett med bh, MEN med løs og ledig tone på arbeidsplassen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Enig her med at på jobb så bruker man BH. Hvem vil risikere å få skriftlig advarsel pga manglende bruk av BH?? For det har skjedd.

Jeg er ikke redd for å få hengepupper senere, for etter at jeg er ferdig å få barn så bare fikser jeg på dem. Så enkelt har det blitt.

Milla- helt enig med deg, sexuelle tanker/hentydninger skal ikke blandes med jobb.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære Milla

Jeg er nok meget usikker, men på helt andre områder enn sex og pupper.

Og jeg synes ikke det vi prater om på jobben er å gå for langt på noen måte.

Vi har til dags dato ikke hatt noen som har følt seg utilpass i våres diskusjoner.

Men jeg derimot synes du har en nedlatende holdning ovenfor kvinner som ikke ser ut eller gjør som du mener er egnet.

Du er fortsatt meget ung og kanskje en dag tyngdekraften vil virke mot deg også som på de fleste andre av oss.

Og kanskje når den dag er her at du faktisk også vil synes at det med en helt uskyldig flørt eller fin kommentar fra venner eller arbeidskollega er helt greit.

Ja kanskje du til og med vil synes det gjør dagen din bedre.

Jeg har verdens beste elsker som ser ut som en gud og han nyter meg til det fulle.

Og han gir meg komplementer hele tiden.

Og det selv om jeg ikke er 18 år og med en rompe som sier "ping" når han er borti den.

Men dette kommer vi sikkert ingen vei med...

Så vi får være enige om å være uenige...

Men ingen grunn til å være nedlatende mot andre som ikke er helt enig med deg....synes nå jeg.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er utstyrt med større og mindre grad av sosiale antenner. Dvs at jeg for min del aldri ville ha kommentert Milla sine bryster f.eks eller flørtet med henne, mens jeg godt kunne gjøre det med andre, der det var et slikt forhold oss imellom at det er ok. Brølerne blir når man går for fort fram, og tråkker folk på tærne før man har sett etter hvor de har dem....

Folk er forskjellige

Så flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, det var jo godt og høre at noen så poenget mitt her. Og er det bare jeg som har en arbeidskontrakt hvor det står noe om kleskode?

10na, alle kvinner bør bruke BH på jobb, det er ikke snakk om å like eller ikke like. Dette handler om profesjonalitet på arbeidsplassen. Hvis noen vil gå uten BH i fritiden... so be it, men IKKE på jobb.

Og jeg er helt for en uformel tone på en arbeisplass men uten seksuelle hentydninger. Men du tror vel kanskje at det å kommentere brystvorter ikke er seksuelt betinget.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kjempekoselig på jobben jeg! Med masse gode kollegaer som jeg kommer godt overens med. Ikke noe kjedelig her!

Flørte kan jeg også gjøre på jobb det, men når jeg flørter så går det på andre ting en kropp. Om noen hadde snakket om brystene mine så hadde jeg faktisk blitt såpass amper at sjefen min hadde fått noe å stri med!

Jeg og mine kollegaer er også flinke til å gi hverandre kompliment over "utseende", i den forstand at man kommenterer/komplimenterer antrekk, frisyre, om man ser mer frisk og opplagt ut, om man ser spes glad ut etc.

Men jeg synes allikevel enhver form for tankevirksomhet rundt min kropp og spesifikke kroppsdelers form/størrelse eller reaksjonsmønster er upassende for meg i arbeidssituasjon. Og jeg hadde reagert med kritisk ampert humør!

Det å være "prof." på jobb ser jeg ikke på som kjedelig, jeg er i utgangspunktet på jobb for å gjøre en jobb, ikke for å more meg. Det at jeg koser meg med kollegaer og firma, ser jeg på som en viktig gode, men profesjonalitet i en helhet gir meg den respekten og muligheten til å jobbe meg oppover i systemet slik jeg ønsker meg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Men jeg derimot synes du har en nedlatende holdning ovenfor kvinner som ikke ser ut eller gjør som du mener er egnet.

Du har helt rett, jeg har ikke sans for kvinner som har så lite ryggrad at de godtar sexprat på jobben fordi de tror at det vil gjøre dem mer populære.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Folk er forskjellige og takk og lov for det. Problemet med mange damer er at de stikker nesa si opp i alt for mye av det andre damer driver med. Hvorfor ikke akseptere at folk er forskjellige uten og komme med den moralske pekefingeren om hva som er rett og galt. Og støøter anonym fult ut med at en løs og litt flørtende tone er sunt og forlenger livet, trenger ikke og være en dårlig arbeidsplass for det. Dette gjelder så lenge alle parter er enige om grensene. Stå på Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Dette er en latterlig diskusjon. Tror dere på det dere selv skriver.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

.....alle bør bruke BH på jobb....fordi DU Milla mener det....... og nåde den som motsier det...... artig icon_smile.gif

Kleskode på arbeidsplassen er noe de fleste har, men jeg har til dags dato ALDRI lest noen arbeidskontrakter som innbefatter tvungen bruk av BH. Hva med bruk av truser da?? Er det etter din mening heller ikke lov til å uten truser på jobb??? Hva med trusekanter som vises over bukselinningen? Er det heller ikke lov etter din mening?

Det er klart at kommentarer om en kvinnes brystvorter er seksuelt betinget - det er det ingen tvil om MEN, så lenge arbeidsmiljøet har denne tonen, og ALLE parter er tilfreds med denne tonen - hva i huleste er problemet med det???

...... eller rettere sagt, problemet er vel at DU savner en slik tone på din arbeidsplass tenker jeg........

10na icon_smile.gif med BH, uten truse og en løs og ledig tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor forskjell på å gå uten bh og gå å vise alle at du går uten. Da kan det fort bli litt vulgært, men at noen engang iblandt kan se at du er uten. Det har ikke noe med om du er proffesjonell eller ikke å gjøre. Det som er uproffesjonelt er å gå å se ut som en "bimbo", å tro du er mye bedre en alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er helt enig med Milla og de andre som mener det er upassende å troppe opp på jobb uten bh (så det synes). Jeg jobber som turistguide, og en gang var det en jente som kom i en ganske så gjennomsiktig bluse uten bh, og kort skjørt med synlig ubarberte legger, for å guide konservative, eldre cruiseskipturister fra USA. Hun fikk ikke så mye tips den dagen for å si det sånn, men heller tilsnakk og en oppdatering over kleskoder fra sjefen.

Det kommer selvfølgelig an på den jobben man har, men generelt sett synes jeg det virker respektløst å gå uten bh på jobb... Enten man vil det eller ikke, så er det slettes ikke alle som ønsker et slikt innblikk i private kroppsdeler hos mennesker man skal ha et profesjonelt forhold til, og det burde man vel respektere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med vanlige truser med tydelig synlige trusekanter...... er det akseptert????

Hva med BH'er som er synlig gjennom overdelen - det være seg enten fargen på BH'en eller at denne gnager seg inn i kroppen på vedkommende slik at valkene tyter ut i øst og vest????

Hva med bare føtter med lakkerte negler i sandaler - er det lov????

Bare lurer jeg......... hva er lov etter deres mening??? Høyhalset genser - vid sådan og langermet med dertilhørende vide uformelige bukser????

Himmel - la nå folk få gjøre som de selv ønsker!!!

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få gå akkurat som de vil for meg, men jeg vil gjerne få ha mine formeninger om hva jeg synes er passende allikevel.

Der jeg jobber har jeg forløpig ikke møtt på noen som har et veldig forskjellig syn på "kleskoden" en det jeg har, så det er jo ikke noe problem.

Folk går i mye rart her og, ikke akkurat noe dress og slips-plass, men det er rent, det er "pent" og man har ingen store behov for å vise frem eller beskue hverandres brystvorter, mager eller trusekanter! (og ja, jeg synes det er useriøst og fjortis om noen hadde kommet på jobben med trusekanten stikkende opp over bukselinningen!)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke prøv og vri deg unne 10na, du vet utmerket godt at det er forskjell på dinglende pupper under tynne sommertopper og pene føtter med lakkerte negler i sandaler.

Folk har ikke lenger greie på hva som er smakfullt og til passende anledninger. De kan ikke kle seg, og som forsvar sier de at "det er jo ikke så nøye", da tror de namlig at det er de som virker kule mens vi er snerpete og gammeldagse.

Her hvor jeg jobber kan folk kle seg, og det er ikke noe sexprat på kantina. Ingen kommenterer brystene mine men folk sier jo at jeg ser godt ut uten at det ligger noe seksuelt i det. Noe som selvsagt er koselig.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er noen gutter som sitter å svarer her inne nå, men jeg tror ikke de ville tatt det så ille opp som dere kvinner gjør det. Dere er liksom så veldig intense, det er ofte enten eller. Man kan da ikke mene at man skal pakke seg inn, slik at ingen ting skal synes, tilfelle noen ser noe de ikke liker. Fordi da er du ikke proffesjonell. Jeg beklager, men noen ganger så skjønner jeg meg ikke på kvinner. icon_wink.gificon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke vær dum, selvsagt ville menn likt kvinner uten undertøy på arbeidsplassen. Men vi er ikke alle horer!!!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner vi vel å bli litt usaklig her. Hore er vel litt å ta i. Det er faktiskt bedre å være "litt hore" en å være den gråeste musa på jobben. Synes jeg ihvertfall.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...