Gå til innhold

Hva slags info i innbydelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gifter oss i utlandet og skal snart sende ut innbydelsene. Tenkte å legge ved litt ekstra info og spør her hva dere ville likt å ha av info i en slik anledning?

Bortsett fra selve innbydelsen, så tenkte jeg å skrive program for dagen samt litt generell info om turen. Er det noe spesielt jeg bør ha med? Hva ville dere likt å få vite på forhånd?

På forhånd takk for hjelpen!

Anonym poster: 47c21ef4c5a62d9e4dd8c08f2f9d7b4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss også i utlandet og lager et lite type "hefte" med følgende informasjon: program for dagen, meny (gjestene får velge fra to ulike forretter og hovedretter og må gi tilbakemelding på hva de ønsker), og litt informasjon om hva opplegget er den helgen, beliggenheten av hotellet osv.

I tillegg skal jeg lage en "velkomstsak" som vil stå på hotellrommet når gjestene ankommer. Her er det litt champagne, sjokolade og en liten gave, samt mer utfyllende informasjon om butikker, restauranter, kafeer og severdigheter i nærheten osv.

Skrevet

Jeg ville satt pris på ett lite kart hvor de stedene hvor festivitetetn skal skje var krysset inn. Gjerne og med anbefalt rute og transportplan (om det er nødvendig)^_^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vi skal og gifte oss i utlandet men vi tenkte heller og lage en hjemmeside der det står informasjon både og vielsested, tips til overnattingssteder og annen informasjon samt mer informasjon og bryllupsmiddag og festen vi skal ha hjemme.

I innbydelesen skriver jeg bare tidspunkt og sted og så tenkte jeg heller sende mer informasjon til de som skal bli med til utlandet. Regner med de fleste bare er med på middagen her hjemme så unødvendig alle skal få den informasjonen som omhandler vielsested.

Anonym poster: e622b7c530fef7fb93e22c81ef7d23dd

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for tips. Vi gjør litt som Portvinspiken over, og har med det meste der. Kart er ikke nødvendig. I vårt bryllup er det kun de som skal til utlandet med oss på vielsen som blir invitert uansett, så da blir all info sendt i posten. Ikke alle som kommer er veldig aktive på internet, og synes det er morsommere og mer hyggelig å sende det pr post.

Anonym poster: 47c21ef4c5a62d9e4dd8c08f2f9d7b4c

Skrevet

Vi giftet oss i utlandet og sendte med et infoskriv m innbydelsen. Der informerte vi om hotell (vi betalte 1 overnatting for alle, men de fleste ble to netter) opplegget for dagen, Dvs tidspunkt for vielsen, transport til og fra den, div bespisninger etc og alle adresser, hotell, vigselssted og restauranten der vi skulke ha middag. Vi skrev og at vi ønsket restriktiv gavegivning, både fordi vi mente at det at de ville bruke tid og penger på utenlandstur var gave god nok, og fordi vi er voksne og har det vi trenger. Vi la ikke med noen generell info om stedet, ettersom vi giftet oss i København. Vet at det ble satt pris på med all infoen, det fikk vi tilbakemelding på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...