Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal på lang biltur: Jeg, samboeren og 18 år gammel niese. Og vi trenger musikk. Men hva skal vi gå for når vi har som mål å ikke få noen av oss tre til å ville hoppe av i fart? Hvilken retning går vi for å finne noe som er "spiselig" for alle? Vi kan jo ikke gjøre alle fornøyd, men fint om ingen får vondt i sjela underveis.

Selv liker jeg sånt som Adele og Laleh, mens samboeren liker Metallica, Motorhead osv. Hm, kanskje best å ikke ha med musikk i det hele tatt? :fnise:

Har prøvd å spørre henne hva hun liker eller ikke liker, men hun har ikke noe svar på dette. Jeg vet hun liker Skrillex for hun snakker om å reise et sted for å se dem, men det er sånn type musikk som får meg til å krympe meg. Hun sendte meg en gang en denne linken, men jeg vet ikke om det var musikken eller humoren hun likte best. Kanskje litt begge deler?:

Så hva foreslår dere? Hvilken musikk ville dere valgt på en slik tur?

Vet det er et skudd i blinde, men det er det jo uansett. Tror enkel popmusikk kan funke for alle kanskje. :)

Anonym poster: c74230fe5ce55b0216f233f52145c169

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

Så søtt at dere vil finne passende musikk til alle :D Men om hun har snakket om skrillex liker hun vel det :)) men mulig musikken blir annerledes når dere sitter i bilen i lag med henne, vetke. Jeg syns ofte det er flaut å høre på min musikk med andre, men sikkert bare meg..

Jeg ville uansett ikke stresset, ta på radioen! Da vet man aldri hva som kommer, gjerne litt forskjellig + nyheter som kan være greit, evt veisperringer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...