Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått tak i en eske fra USA. Sitter med de første stripsene på nå. Skal bruke de i en halvtime 1-2 ganger om dagen i 14 dager. Er superspent på om jeg endelig skal få litt hvitere tenner. Noen som har sett store resultater fra disse? Det skal sies at jeg ikke har kritthvite tenner naturlig så de blir nok ikke hollywoodhvite. Men håper jeg kan smile med litt større selvsikkerhet etter denne "kuren" :)

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Kan du ta bilder i løpet av kuren? :)

• Liker 2
Skrevet

Kan du ta bilder i løpet av kuren? :)

Det kan jeg gjøre. Skal ta et nå etterpå.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

gleder meg til å se :D

Gjest Badabing
Skrevet

Det har vært en del tråder om disse her inne. Selv anbefaler jeg de ikke. Ja, de funker og du får hvitere tenner. Men, de er også for sterke for tannkjøttet. Tannbleking bør gjøres hos tannlege. Synes jeg. :)

Skrevet

Vel jeg har ikke 3-4000 å bruke hos tannlegen så jeg tar sjansen. :)

Skrevet

Har brukt samme som deg og jeg fikk hvite tenner. Men etterhvert så begynte det å svi i tannkjøttet og det begynte å "verke" i den ene tanna når jeg hadde på stripsa. Men jeg passer alltid på å pusse tennene etterpå slik at jeg får vekk alt. Men ja; de funker.

Gjest Badabing
Skrevet

Tenkte det jeg også. Men å ødelegge tannkjøttet får man ikke fikset igjen for noen penger. Du er i alle fall advart, men må jo gjøre som du vil. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsøkte 3D-strips fra crest, ble nesten ingen forskjell. Lurer på å gjøre det igjen, men denne gangen gå for en sterkere variant.

Anonym poster: 86acdf4c4fe94c6933e8c1b550c4474a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere disse? :)

Anonym poster: 96848cf7c27be99d01dbd620f5c00321

Skrevet

Jeg forsøkte 3D-strips fra crest, ble nesten ingen forskjell. Lurer på å gjøre det igjen, men denne gangen gå for en sterkere variant.

Trodde det var den sterkeste de hadde jeg.

Skrevet

Tannleger advarer mot å bleke tennene hjemme. Det er visst mange som får store problemer med tannkjøtt og emalje etter å ha behandlet seg selv. Det er også skadelig om man får stoffet ned i spiserør og lunger. Det er skummelt når dette blir så vanelig at man til slutt ikke tror at det er noen risiko å fikse det selv.

Skrevet

Får håpe du ikke mister tennene da. Gebiss er ganske dyrt det altså...

Skrevet

Til informasjon så får man faktisk kjøpt samme type hjemmebleking som tannlegen selger, på ebay... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det var den sterkeste de hadde jeg.

Det kan det umulig være. I så fall er det ikke mulig å bleke tennene mine. :(

Skrevet

Til informasjon så får man faktisk kjøpt samme type hjemmebleking som tannlegen selger, på ebay... ;)

Det er jo nettopp der problemet ligger. En tannlege kan se på tennene og finne ut av rett styrke på blandingen. De kan også avgjøre om du er en egnet kandidat til å bleke tennene.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Har brukt Crest jeg, funker som faen.

Får ising i tennene av det da, men heldigvis så fungerer faktisk Sensodyne som faen også!

• Liker 2
Skrevet

Det kan det umulig være. I så fall er det ikke mulig å bleke tennene mine. :(

Jeg husker da jeg mistet melketenner og fikk de permante. Husker det var stor forskjell på melketennene og de nye i farge. Melketennene var veldig hvite i forhold. Kommer ikke til å få kritthvite tenner men å få bleket bort år med kaffedrikking, rødvin, cola og røyk vil nok utgjøre en forskjell likevel. Har man ikke hvite permanente tenner vil de ikke bli det av bleking heller...

AnonymBruker
Skrevet

Bor i USA og bruker 3D crest selv, kjempe fornøyd!

Anonym poster: ae95ef65943f23cc855ff493ccf6758e

AnonymBruker
Skrevet

Bor i USA og bruker 3D crest selv, kjempe fornøyd!

Anonym poster: ae95ef65943f23cc855ff493ccf6758e

Oiii, så relevant at du bor i USA...

Anonym poster: a960bfc4eb736867afc6cf44424fb6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...