Gjest Anna.S Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Driver å lager en linkdatabase på den ene datingbloggen min og har funnet ut at det er ganske mange forskjellige nettdatingsider der ute gitt!! Er det noen som bruker noen andre enn de 3 mest vanlige som vil dele litt erfaring?
Gjest -Ninni- Skrevet 12. juli 2012 #2 Skrevet 12. juli 2012 Her er det jo en annen: www.be2.no Bruker den ikke selv, iaf. ikke foreløpig. Kanskje noen som bruker den kan fortelle litt?
tøydokka Skrevet 12. juli 2012 #3 Skrevet 12. juli 2012 kunne gjerne tenkt meg å høre om noen har erfaring med gratis datingtjenester. F.eks zoosk. Har selv brukt SMIL Norge sine sider. Det er gratis, og passer for de som søker noen med preferanser for SM-sex..
Gjest Svampebob1 Skrevet 12. juli 2012 #4 Skrevet 12. juli 2012 Er på edarling.no for øyeblikket. Liker veldig godt opplegget der inne og har hatt ok med respons :-). Ellers reklameres det for firstdate, C-date, match og zoosk her og der.
athon Skrevet 12. juli 2012 #5 Skrevet 12. juli 2012 Synes du virkelig edarling er bra? Jeg har ikke funnet ut hvordan man søker... Får bare gått inn på matchingforslagene...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2012 #6 Skrevet 12. juli 2012 Jeg bruker norgesdate.no Anonym poster: db7d068045706c7843c9dbacfc18f925 Anonym poster: db7d068045706c7843c9dbacfc18f925
linedance Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Jeg bruker norgesdate.no Anonym poster: db7d068045706c7843c9dbacfc18f925 Anonym poster: db7d068045706c7843c9dbacfc18f925 Har brukt norgesdate, har møtt to fyrer fra der. Ikke så mange folk som er der, men tror det er få som vet om denne siden. Den er til og med helt gratis. Slipper å betale for å kunne sende personlige meldinger osv.
Gjest Anna.S Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Har brukt norgesdate, har møtt to fyrer fra der. Ikke så mange folk som er der, men tror det er få som vet om denne siden. Den er til og med helt gratis. Slipper å betale for å kunne sende personlige meldinger osv. Takk for erfaring. Har ikke lagt inn norgesdate.no i katalogen til GetLove.no så skal gjøre det med en gang
Gjest Anna.S Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Er på edarling.no for øyeblikket. Liker veldig godt opplegget der inne og har hatt ok med respons :-). Ellers reklameres det for firstdate, C-date, match og zoosk her og der. Jeg begynnte å registrere meg der, men jeg orker ikke gå gjennom alle spørsmålene jeg altså.. Du er god som gadd.. hehe Så får du ta for deg hvordan den fungerer så slipper jeg
Gjest Anna.S Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Her er det jo en annen: www.be2.no Bruker den ikke selv, iaf. ikke foreløpig. Kanskje noen som bruker den kan fortelle litt? Takk. Har den i databasen
Gjest Anna.S Skrevet 20. juli 2012 #11 Skrevet 20. juli 2012 kunne gjerne tenkt meg å høre om noen har erfaring med gratis datingtjenester. F.eks zoosk. Har selv brukt SMIL Norge sine sider. Det er gratis, og passer for de som søker noen med preferanser for SM-sex.. Hva er adressen til SMIL?
Gjest Svampebob1 Skrevet 20. juli 2012 #12 Skrevet 20. juli 2012 Jeg begynnte å registrere meg der, men jeg orker ikke gå gjennom alle spørsmålene jeg altså.. Du er god som gadd.. hehe Så får du ta for deg hvordan den fungerer så slipper jeg For meg som leter etter ei med tilsvarende personlige verdier og som har gått såpass i dybden av meg selv, så er den god som gull. Men bra damer er like sjeldent der som ellers.. Det er vel det som gjør nettdating vanskelig i bunn og grunn.
tøydokka Skrevet 21. juli 2012 #13 Skrevet 21. juli 2012 Hva er adressen til SMIL? http://www.smil-norge.no/
runekki Skrevet 21. juli 2012 #14 Skrevet 21. juli 2012 Edarling bruker den kjente Big5 personlighetstypingen, mens sukker bruker noe egetprodusert ræl. Ellers er det vel ikke noe særlig forskjell i antall spørsmål hos de to.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #15 Skrevet 21. juli 2012 Har brukt norgesdate, har møtt to fyrer fra der. Ikke så mange folk som er der, men tror det er få som vet om denne siden. Den er til og med helt gratis. Slipper å betale for å kunne sende personlige meldinger osv. Jeg har også brukt (og bruker fortsatt..) norgesdate og selv om det ikke er så mange der som på de store kjente datingsidene så er det i hvert fall et gratis alternativ som funker helt greit nok for meg. Dessuten syns jeg egentlig det er litt deilig å slippe disse fancy matchsystemene som overprøver min egen dømmekraft. Har ikke møtt noen derfra irl ennå men...vi får se hva tiden bringer Anonym poster: db7d068045706c7843c9dbacfc18f925
Gjest Anna.S Skrevet 21. juli 2012 #16 Skrevet 21. juli 2012 For meg som leter etter ei med tilsvarende personlige verdier og som har gått såpass i dybden av meg selv, så er den god som gull. Så matchingsystemet der har noe for seg? Det blir ikke sånn at du bare finner noen som er helt like som deg når du bruker matchingsystemet?
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. juli 2012 #17 Skrevet 21. juli 2012 Så matchingsystemet der har noe for seg? Det blir ikke sånn at du bare finner noen som er helt like som deg når du bruker matchingsystemet? Ja.. Jeg synes det, men man må jo fortsatt bruke skjønn i forhold til de man ser der. Bare fordi man har svart likt på personlighetstesten, så betyr ikke det at man passer sammen. Det betyr bare at man _kan_ være like når det gjelder personlighet. Det er fortsatt mange ting som spiller inn. En slik test dekker jo ikke hvor man er i livet, hva slags interesser og holdninger man har og hva man ønsker for fremtiden. Man har en annen fin greie der. Man kan sende en forespørsel til noen utvalgte om å svare på noen forhåndsvalgte spørsmål. Her har jeg valgt følgende: 1. Hva vil du gjøre de neste ti årene? 2. Hva er spesielt viktig for deg når det kommer til mellommenneskelig kontakt? 3. Hva er viktigst, vennskap eller kjærlighet? 4. Tror du på kjærlighet ved første blikk? 5. Ditt største eventyr ville vært… Svarene jeg får på disse forteller en del om personen, hva hun ønsker, hvordan hun stiller seg til livet og hvor bevisst hun er. En veldig fin greie, synes jeg + at det kan fungere som en icebreaker som gjør det lettere å starte en samtale :-).
Gjest Anna.S Skrevet 21. juli 2012 #18 Skrevet 21. juli 2012 Ja.. Jeg synes det, men man må jo fortsatt bruke skjønn i forhold til de man ser der. Bare fordi man har svart likt på personlighetstesten, så betyr ikke det at man passer sammen. Det betyr bare at man _kan_ være like når det gjelder personlighet. Men jeg ønsker ikke en mann som er hverken i samme livssituasjon eller som er lik som meg, blir ikke den matchingtesten helt feil da? Får du svar når du sender den forespørselen med spørmål? Jeg er litt lei mailer med slike spørsmål som jeg skal svare på egentlig. Føler ikke for å sitte å skrive lange stiler lenger, for det har jeg gjort så mange ganger og kastet bort så mye tid på uten at det ble noe resultat av det. Og så føler jeg at folk svarer det de tror man vil høre kontra det de egentlig mener når jeg stiller slike spørsmål selv.
Gjest Anna.S Skrevet 21. juli 2012 #19 Skrevet 21. juli 2012 Har ikke møtt noen derfra irl ennå men...vi får se hva tiden bringer Anonym poster: db7d068045706c7843c9dbacfc18f925 Hvorfor har du ikke møtt noen derfra Irl?
Gjest Anna.S Skrevet 21. juli 2012 #20 Skrevet 21. juli 2012 Edarling bruker den kjente Big5 personlighetstypingen, mens sukker bruker noe egetprodusert ræl. Ellers er det vel ikke noe særlig forskjell i antall spørsmål hos de to. Takk for nyttig info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå