Gå til innhold

klistremerkebok med blanke ark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i klistremerkebøker med blanke sider? Tenker på bøker med sånne blanke plastikk aktige sider så man kan sette klistremerker ut og inn. Tenker på sånne bøker hvor alle sidene er helt hvite slik at man kan putte inn alle slags klistremerker. Finner bare sånne hefter hvor alt er ferdig laget til med klistremerker som følger med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden flyttes til Hobby-rommet. Jeg regner med du får flere svar der ;)

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i klistremerkebøker med blanke sider? Tenker på bøker med sånne blanke plastikk aktige sider så man kan sette klistremerker ut og inn. Tenker på sånne bøker hvor alle sidene er helt hvite slik at man kan putte inn alle slags klistremerker. Finner bare sånne hefter hvor alt er ferdig laget til med klistremerker som følger med.

Har du sjekket bokhandlen, type Ark, Tanum eller Norli? Jeg vet at det pleier å være på samme stativ som klistremerker henger, gjerne nederst. Har de det ikke der, kan du eventuelt sjekke Panduro, eller lekebutikken, ikke minst, men det er ikke så lenge siden jeg sist så det. Bøkene pleier å være av merket Sandylion (samme merke som de fleste klistremerkene de selger på bokhnandleren).

Ellers finner man alt på Ebay: http://www.ebay.com/itm/Sandylion-5-Assorted-STICKER-BOOKS-ALBUMS-Blank-White-Glossy-Pages-SUPER-DEAL-/250991615356?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a70441d7c

Skrevet

Se her ja :) Hjertelig takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...