carino Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg trenger hjelp til å finne et produkt. Jeg ser omtrent aldri på TV, så jeg vet ikke hvilken kanal det var på, men gjetter TV2. Det var reklame for en ny spray til å fjerne skitt i dusjen, men jeg husker ikke hva den het! Det så ut som en hårsprayboks, ikke som en jif-flaske om dere forstår. Håper noen vet hva jeg snakker om...
Paine Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Den har jeg lyst til å prøve selv! Den heter Cillit Bang Foam eller noe slikt.
Lemuren Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Dette er første gang jeg har kjøpt noe pga reklame på TV tror jeg. Rett og slett fordi jeg har prøvd ALT i dusjen, og det blir aldri rent. Nå skal jeg prøve denne
carino Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Dette er første gang jeg har kjøpt noe pga reklame på TV tror jeg. Rett og slett fordi jeg har prøvd ALT i dusjen, og det blir aldri rent. Nå skal jeg prøve denne Jeg har også prøvd alt, derfor min desperasjon... hehe Takk til Paine for svar! Hvilke butikkjeder selger denne sprayen? Endret 3. juli 2012 av carino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå