Quinden Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal snart feire rund dag og har invitert mange gjester. Jeg får stadig spørsmål om hva jeg ønsker meg og syns det er nesten pinlig å svare på det. Prøver meg med at det er presang nok bare å feire dagen med den som spør, men det holder tydeligvis ikke. Har endel jeg ønsker meg, men det er ikke så lett å si noe, da jeg ikke vet hvilken prisklasse folk tenker på. Hva gjør man i en sånn situasjon. Har ikke tenkt over det før nå, kanskje det er et banalt spørsmål, men hva sier dere folkens... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Står i en sånn situasjon selv. Jeg ønsker meg sykkel og henviser alle som spør til min søster som organiserer gaveønsket.
Gjest Mayamor Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Min mor fyllte 50 for et par år siden. Da fikk vi døtre "ut budskapet"...: Hun ønsket seg en Vestlandsdrakt. Så da gikk de som ville det inne i den forretningen og ordnet med gavekort... Det slapp hun og si selv og resultatet ble en god begynnelse på veien til sin drakt... Og unngikk masse skapfyll hun ikke trengte... Lykke til med dagen. Mayamor
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Ønsker du deg ting i ulik prisklasse så er det jo bare å ramse opp litt forskjelige ting. Evt. foreslå at flere kan legge samme. Du kan jo ta en litt humoristisk variant å si at du var nødt til å skrive en ønskeliste siden så mange lurte på hva du ønsket deg. Men da bør du jo finne på litt flere ting enn bare to! Du skal ikke være flau over at du ønsker deg ting så lenge du ikke forteller det før noen spør! Gratulerer med dagen på forskudd! Hilsen Lille meg
Quinden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2004 Takk for alle svar og gratulasjoner... ja, får ta det som det kommer, det er nok best og heller svare etter beste evne... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå