Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er poenget med å ha en 120-seng i stedet for 90-seng (som student) at det skal være mer plass til knulling? Når man er student og foreldrene skal kjøpe hybelmøbler til deg, er det da kleint å be om å få en 120-seng?

Anonym poster: 9382d031354170d9be0440ea60997ff1

Skrevet

Mer plass når du sover? Ikke kleint!

• Liker 6
Skrevet

Selv om jeg ikke knuller og har 120seng fordi jeg har et bittelite rom, så ville jeg aldri valgt 90. Det er jo så lite, man må jo ha plass til å breie seg litt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da skal jeg spørre. Trodde det var en sånn ting studenter hadde for å ha mer plass når de tar med seg noen hjem fra byen i helgene :gjeiper: Er jo greit med litt mer plass uansett.

AnonymBruker
Skrevet

ja, er jo mer plass til samleie.

Men du kan jo si at det er andre grunner? Feks at rommet ditt i hybelen er det stedet du kommer til å være mest i og derfor ønsker en god stor seng?

At når du har venner på besøk,så kan de jo overnatte i sengen? (denne ble snål :fnise: )

DERFOR har jeg sagt at jeg skal kjøpe min egen seng :fnise:

Anonym poster: 93d25b57de395435e78c8365cff25f6e

Skrevet

Ok, da skal jeg spørre. Trodde det var en sånn ting studenter hadde for å ha mer plass når de tar med seg noen hjem fra byen i helgene :gjeiper: Er jo greit med litt mer plass uansett.

Ta heller 140 seng, så kan du ligge på skrå ;)

Skrevet

Hadde selv 120 seng som student, rett og slett fordi 90 blir altfor lite, det er deilig å bruke litt mer plass (til å sove). :fnise:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg hadde sovesofa som kunne vrenges ut i dobbeltseng, win win :fnise:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville tatt en 120 seng i tilfelle jeg kom til å få en kjæreste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På hybelen min er det 120 seng. Husker da jeg var på visning og så senga og tenkte for meg selv "her blir det mye knulling". Hahah, neida. Er ikke akkurat den som hopper i høyet med hvem som helst, men det er fint med litt mer plass om man har typen på besøk. :)

Anonym poster: da80e9d408d26aec020cc79daf56bd09

AnonymBruker
Skrevet

Man har 120 seng fordi det knapt er plass til å snu seg i en 120 cm. seng. Ikke er det mye plass til to i en 120 seng heller.

Dessuten så kanskje foreldrene syntes det vil være praktisk med 120 seng, i tilfelle du får deg kjæreste?

Anonym poster: 3355e20306cf5858ff488fdaa0039d27

Skrevet

jeg kjøpte min egen seng før jeg flyttet ut fra foreldrene mine og den var 120, det var herlig å ha mer plass å breie seg ut på, så var det plass til kjæresten og når han kom innom :) denne senga hadde vi med oss i den første leiligheten vi leide sammen og lå begge i den i 2 år før vi fikk en 150 seng av mor hans!trangt?JAAA! :gjeiper:

Skrevet

Er ikke student.. og har hus, men singel.

Uansett, er uaktuelt med noe mindre en 1.80 seng :gjeiper:

Skrevet

Jeg har alltid hørt at "det som ikke går i bredden går i høyden", så var jeg dine foreldre, og ville forhindre at du får ha sex via sengevalg ville jeg kjøpt 180+ med det samme. Større sjangs for at det ikke stables i høyden...

Uansett vet vel foreldre at det skal mer enn en 90 cm bred seng til for å forhindre at ungdom har sex... :)

Neida.. 120 er uansett nødvendig for å sove godt synes jeg. Får nærmest klaus i 90 senger.

• Liker 3
Gjest Chloè
Skrevet

Uansett om du syns det er flaut,så vil du IKKE ha en 90 seng, tro meg! Jeg hadde ikke noe valg da den allerede var her å hybelen er knøttliten. Det er nærmest umulig å pule og såve i den skal jeg si deg. Så kjøp 120, helst ennå større.

Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet. Kjøpte 150-seng mens jeg ennå bodde hjemme :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg og kjærsten lå i 75-seng vi. :skratte: DET var trangt. Vi synes 90-senga hans var luksus.

Anonym poster: 94df71d71487be9b18cf8b3aa015a579

Skrevet

Om jeg skal sove i en 90-seng, må jeg ha på beskytter for ikke å ramle ut.

Syntes 120-senga mi kan bli litt for liten inni mellom.

Skrevet

Har en 210 seng helt alene jeg, beste møblet jeg noensinne har skaffet meg ♥

Gjest _La Femme
Skrevet

Man trenger da ikke 120-seng for å pule? Hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...