Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trist
Skrevet

Hvorfor er så mange av dere så slemme mot andre brukere her på KG? Det oppleves nesten som å sitte hos politiet i ett forhør. Hvorfor gjør dere sånt? Dere er slemme mot mennesker som ønsker å ta noen sjanser. Forandre på livet sitt. Dere er slemme mot de som har blogger. Dere er slemme mot de som ønsker å ta hevn. Dere er slemme mot de som forteller at de har gjort noe dumt. Dere er slemme mot de som forteller om noe bra. Dere er slemme mot de som har andre tanker og meninger. Hvorfor er dere så slemme?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er lett å være slem på et forum.

Anonym poster: ab51b7863860225e78b09b87da3db7fc

• Liker 14
Skrevet

Mange blir forferdlig tøffe når de kan gjemme seg bak en skjerm ;) De tør nok ikke si så mye irl.

• Liker 8
Skrevet

Fordi det er lett å være slem på et forum.

Anonym poster: ab51b7863860225e78b09b87da3db7fc

Jeg har vært på andre forum, men har aldri opplevd at noen har vært slemme med hverandre. Det er mye her og litt på diskusjon. Ellers har jeg aldri sett det.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Det er aldri noen som har vært slemme med meg, har egentlig ikke lagt merke til det heller. Er enkelte som er noen surtruser men de overser man jo bare.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror man tør være ærligere på et forum, og si akkurat det man mener. Når man ikke sier noe ansikt til ansikt "slipper" man å forholde seg mottageren av det man sier, og det gjør at man ikke modererer innholdet og dermed slipper alt ut. I tillegg foregår alt skriftlig, og alle andre inntrykk som stemmeleie, ansiktsuttrykk o.l. kan ikke påvirke, og jeg tror nok ting ofte kommer ut litt kvassere enn man kanskje tenkte i utgangspunktet.

Det er nok også noen som er litt onde, og slipper å skjule det de gjemmer seg bak en skjerm. Når det er sagt synes jeg mange er konstruktive og flinke til å uttrykke seg. Har heldigvis knapt opplevd at noen har vært slemme med meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Har mang en gang lurt på om de som skriver slemme og ondskapsfulle kommentarer, virkelig mener å være så slemme og ondskapsfulle som de gir inntrykk av?

Noen gjør nok det, men ikke alle vil jeg tro. For selv om vi alle her er anonyme og gjemmer oss bak et nick, AB, eller gjest, og ingen egentlig vet hvem vi er, skal vi jo leve videre med oss selv og vår helt egne samvittighet også når vi ikke skriver innlegg på KG - altså i vårt virkelige liv.

Jeg setter pris på at folk er ærlige og kan ordlegge seg uten for mye dikkedarer, men det er fullt mulig å si (les skrive) sine meninger på en høflig og ordentlig måte. :takke:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mange, akkurat som deg, skjuler seg som 'gjest' eller 'Anonym Bruker'. De kan dermed skrive hva som helst uten å avsløre hvem man er og stilles til ansvar for det.

Anonym poster: 8b9f7803ad049c97005e4446a85d4fef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er sikker på at mange er slemme fordi de er så utrolige barnslige. Og utrolig misunnelige.

Anonym poster: c0b71c903d2a99d8bafc326b9f7ea476

• Liker 1
Gjest gulfugl
Skrevet

giftheorypennyarcade.jpg

Har forresten sett i et par tråder at slemme kommentarer fra tilsynelatende forskjellige anonymbrukere har samme signatur, pluss at de slemme maser ekstra mye og er ekstra "høylytte" Så man kan jo håpe at de er færre enn de virker som...

• Liker 4
Skrevet (endret)

jeg har ikke opplevd noen som har vært stygge mot meg :helen:

Det jeg har gjort er å klikke på Rapportér-knappen å gjort Moderator oppmerksom dersom noen har skrevet veldig styggt.

Endret av Wonders
  • Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så mange slemme, men man legger bare ekstra godt merke til de som kommer med provoserende kommentarer.

Anonym poster: 846c4775092ae46a2cb8b37ab15ca560

Skrevet

Folk glemmer nesten at det sitter andre mennesker og leser kommentarene. Og det har nesten blitt en slags kultur for det her, som gjør det mer akseptabelt å svare frekt og sårende, "siden så mange andre gjør det". Likevel ville 90% av de som poster slikt aldri sagt det samme i "det virkelige liv". "Det virkelige liv" er forresten en litt dum formulering, for det som blir skrevet her på forumet er da like virkelig som andre deler av livet. Men det er jo det folk glemmer/ignorerer dessverre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til at det er en heftig kritikk av fotballfrue og litt mindre av andre blogger. Men også at når en KG-bruker sier hvilken blogg denne brukeren liker, DA blir det synsing, stygge ord og hets mot den brukeren.

Faktisk er det en bruker her på KG som tydeligvis drar ting med seg videre ut i verden. Jeg oppdaget en kommentar inne på en blogg som var direkte frekk, og som handlet om denne KG-brukerens mistro til en annen blogger, på grunn av en annen KG-bruker som hadde tipset om denne bloggen inne på fotballfruetråden.. En skulle tro at den KG-brukeren fører en egen liten privat krig mot bloggere, og dem som leser dem.

Så det er i det minste EN bruker her på KG som bør skjerpe seg og ikke gå rundt og lage 10 høns av en fjær. Så min konklusjon er: jo, det vanker slemme folk her på KG som drar med seg sine egne synsinger ut i verden.

Jeg vil ikke ha bråk, så jeg velger å bruke anonymknappen denne gangen.

• Liker 1
Gjest AnnikenSi
Skrevet

Jeg er ganske ny på akkurat dette forumet, men har også bemerket meg at det er en del sarkastiske og frekke kommentarer her inne, uten at jeg har opplevd noe direkte rettet mot meg selv. Men det er vel som skrevet over her, at enkelte blir rimelige tøffe i trynet med en gang man kan kan gjemme seg bak skjermen. Nå skal det jo sies at de frekke og slemme kommentarene er i mindretall, fordi jeg ser for det meste veldig mange hyggelige og støttende kommentarer også:))

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Det er brukere her på KG som limer inn ting herfra inn i andre forum og gjør narr av brukere herfra.

Skikkelige drittkjerringer som holder på slik!

Skrevet

Det er brukere her på KG som limer inn ting herfra inn i andre forum og gjør narr av brukere herfra.

Skikkelige drittkjerringer som holder på slik!

Er det sant? Hvorhen da?

Skrevet

Er det sant? Hvorhen da?

Spør Carla H.

Skrevet

Er det sant? Hvorhen da?

Tror på off topic eller på humor på diskusjon.no så er det en slik tråd der de gjør narr av hele KG og hvor dumme vi er med sitater.

Anonym poster: 128968f441a9b8c38dbeb76f124b805a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...