Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på snart 22 år. Jeg er singel, men vil ikke være det noe mer..

Jeg er snill og sosial, har god humor og er lojal. Får ofte høre av venner o.l. at jeg er så morsom å være sammen med, og folk trives visst veldig godt i mitt selskap. Jeg bor i en liten studentby der veldig mange vet hvem jeg er, på grunn av at jeg er den som alltid ordner sosiale arrangementer for studentene osv. Jeg er en person som passer sammen med alle, og jeg har ingen "uvenner".

Tingen er at jeg har så lyst på kjæreste! Jeg har mange guttevenner, men de vil jeg skal fortsette å være bare venner, så ikke noe vits i å bli sammen med noen av dem :)

Jeg er kanskje ikke den peneste jenta i byen - jeg har noen kilo for mye, men jeg er veldig glad i livet mitt, og er alltid smilende og glad, og jeg har det egentlig veldig bra med meg selv.

Når jeg er ute på byen hender det seg titt og ofte at jeg får spørsmål om å bli med noen hjem, men jeg takker nei, etter som jeg syns dette ikke er helt min ting. jeg synes det hadde vært koselig å møte folk flere ganger før jeg hopper i høyet med dem.

Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriell? :)

Anonym poster: 66860401d1dfe406819bb57f8663f1a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på snart 22 år. Jeg er singel, men vil ikke være det noe mer..

Jeg er snill og sosial, har god humor og er lojal. Får ofte høre av venner o.l. at jeg er så morsom å være sammen med, og folk trives visst veldig godt i mitt selskap. Jeg bor i en liten studentby der veldig mange vet hvem jeg er, på grunn av at jeg er den som alltid ordner sosiale arrangementer for studentene osv. Jeg er en person som passer sammen med alle, og jeg har ingen "uvenner".

Tingen er at jeg har så lyst på kjæreste! Jeg har mange guttevenner, men de vil jeg skal fortsette å være bare venner, så ikke noe vits i å bli sammen med noen av dem :)

Jeg er kanskje ikke den peneste jenta i byen - jeg har noen kilo for mye, men jeg er veldig glad i livet mitt, og er alltid smilende og glad, og jeg har det egentlig veldig bra med meg selv.

Når jeg er ute på byen hender det seg titt og ofte at jeg får spørsmål om å bli med noen hjem, men jeg takker nei, etter som jeg syns dette ikke er helt min ting. jeg synes det hadde vært koselig å møte folk flere ganger før jeg hopper i høyet med dem.

Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli kjærestemateriell? :)

Altså, drømmemannen kommer når han kommer. Som oftest når du aller minst venter det! Slapp av, senk skuldrene og vit at tiden kommer når den kommer. I mellomtiden kan du jo ta ekstra godt vare på deg selv, feks?

AnonymBruker
Skrevet

Sukker.no kanskje? :)

Anonym poster: 3a756bd85b8bc602d23d417127a40b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sukker.no kanskje? :)

Anonym poster: 3a756bd85b8bc602d23d417127a40b5a

hehe, neii. jeg er ikke SÅ desperat :P

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg tror nok at du vil finne en mann som setter pris på deg for den du er når de blir litt eldre. Hvis du ikke vil fjerne tanken din om at du er desperat hvis du er på sukker da. For jenter og gutter som ikke er de peneste i verden kan nettdating være en fin måte å treffe noen på, fordi man kan bli kjent med personen uten at utseende lager en mening først.

Skrevet

Ja, for folk som prøver ut nettdating er såååå desperat.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, drømmemannen kommer når han kommer. Som oftest når du aller minst venter det! Slapp av, senk skuldrene og vit at tiden kommer når den kommer. I mellomtiden kan du jo ta ekstra godt vare på deg selv, feks?

Med andre ord. "du er jente, sett deg ned og a gutta gjøre arbeidet."

Anonym poster: a04bb5488fc9f5eb9425e74cabe9208c

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men du virker faktisk litt desperat når du skriver en lang regle om hvordan livet ditt er ganske så bra. Men avslutter med å spørre om hvordan du skal kunne forandre deg slik at du blir kjærestemateriell.

Du er bare 21år. Du har det ikke travelt.

Anonym poster: d0c636601d305e7255aed478884c0f0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en person som passer sammen med alle, og jeg har ingen "uvenner".

Jeg synes det høres kjedelig ut. Jeg for min del foretrekker jenter som har litt mer bein i nesa, og tør å stå for noe. Når man står for noe vil man nødvendigvis bli mislikt av noen.

Prøv Sukker.no, du :)

Anonym poster: fe497aaa2a22910cc2d6f77c1d67c92c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager men dette er bare så feil. Drømmemannen kommer ikke ridende på en hvit hest, du må faktisk finne han selv. Hvis du syns det er OK å gjøre deg tilgjengelig, TS, og vise verden at du er klar for kjæreste så kan du jo melde deg på nettdating? Sukker for eksempel?

Anonym poster: b0d7d376e6f737c9abcec86b80cc403e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du virker langt mer desparat enn de fleste av jentene jeg har skrevet med på Sukker, bare så det er sagt. :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For jenter og gutter som ikke er de peneste i verden kan nettdating være en fin måte å treffe noen på, fordi man kan bli kjent med personen uten at utseende lager en mening først.

Man skulle kanskje tro det, men i virkeligheten er det faktisk enda vanskeligere å lykkes med nettdating enn andre steder om man ikke har utseendet med seg. På nettet er man mer overfladisk enn ellers, og profilbildet teller mer enn noe annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men du virker faktisk litt desperat når du skriver en lang regle om hvordan livet ditt er ganske så bra. Men avslutter med å spørre om hvordan du skal kunne forandre deg slik at du blir kjærestemateriell.

Du er bare 21år. Du har det ikke travelt.

Det går an å være aktivt på kjærestejakt og ha veldig lyst på kjæreste uten at man er desperat. Desperat blir man først når man senker kravene og tar til takke med noen man egentlig ikke liker særlig godt, bare for å få en kjæreste.

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Man skulle kanskje tro det, men i virkeligheten er det faktisk enda vanskeligere å lykkes med nettdating enn andre steder om man ikke har utseendet med seg. På nettet er man mer overfladisk enn ellers, og profilbildet teller mer enn noe annet.

Du trenger ikke å ha bilde i profilen men heller vise bilde av deg når han har blitt bedre kjent med deg. Vet om mange som gjør det på den måten når de ikke har et attraktivt utseende.

AnonymBruker
Skrevet

Uten bilde må man nok regne med at mange avslutter kontakten når man først viser bilde. Og ja, bilde har utrolig mye å si for nettdating. Forskjellen kan være ganske ekstrem for de som ser bra ut og oss vanlige dødlige, dessverre :)

Man kan treffe flere der ja, så sjansene er sånn sett større. Men veldig vanskelig å vise sin personlighet før man faktisk treffes, noe som kan være en utfordring på nett.

Anonym poster: 3432d0f7adb00e69fc980d4bf6215717

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg mente ikke å være frekk med kommentaren om at jeg ikke var SÅ desperat at jeg ville prøve nettdating altså.

Nettdating er flott det, men det er ikke helt min greie. Jeg liker best å møte folk face to face i første omgang :)

Men det er vel bare å vente, skjer det så skjer det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å være aktivt på kjærestejakt og ha veldig lyst på kjæreste uten at man er desperat. Desperat blir man først når man senker kravene og tar til takke med noen man egentlig ikke liker særlig godt, bare for å få en kjæreste.

Når man starter tråden med overskriften "Er det noe galt med meg?" Og spør om råd for å kunne bli kjærestemateriell. Så er man litt desperat. TS tror tydeligvis det er noe galt med henne bare fordi hun ikke har en kjæreste i en alder av 21. Og tror hun må forandre seg pga. det.

For min del høres TS ut som en super jente som ikke trenger å forandre noe som helst ved seg selv. Hun trenger vel bare å treffe nye folk utenfor sin vante sone.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å ha bilde i profilen men heller vise bilde av deg når han har blitt bedre kjent med deg. Vet om mange som gjør det på den måten når de ikke har et attraktivt utseende.

Man får ikke mange henveldelser på nettdatingsteder om man ikke har profilbilde.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er de du har prøvd å få interessert? Som noen var inne på og jeg selv har fått gjenfortalt - gutter i tidlig 20-åra er ikke så opptatt av å finne noe stabilt, spesielt ikke studenter.

Du sier du har møtt og blitt kjent med folk ute, personlig foretrekker jeg å treffe folk i andre sosiale happeninger først, evt vorspiel.Ute på byen er det bråkete, stressete og masse folk og de er gjerne alt for fulle til å vurderes.

Ellers er det vel lett å bli ekstremt "snill" og oppføre seg veldig forsiktig hvis man føler man liker noen.Det kan fort være en tabbe. Prøv heller å slapp av, vær deg selv og ikke gi inntrykk av at du synes den andre er "alt" og setter den andre over deg selv. De fleste av oss vil ha noen man respekterer - det blir vanskelig om den andre kryper for deg.

Anonym poster: 8f3e21bd759a209f81216853948bd0e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...