LaraCroft Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Er det noen som vet om noen gode rideskoler med voksenpartier i Oslo-området? Skal ri litt fra august på Stall Nordbye, men de skal jo legges ned i løpet av høsten... 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Østern Brug. Der er rideskolen veldig bra. Ellers har du Alna Ridesenter og Stovner (Øvre Fossum Gård). Synd at ennå en rideskole legges ned i Oslo.
LaraCroft Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2012 Tusen takk for svar:) Har du selv ridd på Østern?Evt rir der nå? Vet du hvordan timene for voksenpartiene er?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har hatt egen hest i mange år og ikke ridd på rideskole på snart 30 år :gjeiper: Rir kun på privattimer. Men jeg har jo alikevel vært på en del rideskoler rundt om i Oslo. Østern Brug liker jeg, fordi de holder en høy kvalitet der. Og jeg kjenner et par hester der, som er helt supre rideskolehester som trives i jobben sin. Alt virker godt på stell der. Ellers kjenner jeg litt til ridelærere på Øvre Fossum, og dette er godt kvalifiserte instruktører. Men om du har ridd i Sørkedalen, så er jo Østern det som er nærmest. Øvre Fossum er jo helt på andre siden av byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå