AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg opplever hver dag at mennesker tror de har et abo' som er supert. Men etter et par spørsmål viser det seg at de betaler heftige summer. En feil mange gjør er at de kjøper seg tlf i butikk, uten å se hvilken operatør, og hvilket abonemang de får med på kjøpet. Ellers så velger de det abo'et som gir den billigste telefonen, og plutselig sitter de med regninger på over 1000 kr fordi de bruker mye mer enn det abo'et inneholder. For ikke å glemme de som har vært hos samme operatør i mange år, og tror at de har en kjempedeal der, men som kunne ha spart seg ufattelig mye på å bytte operatør. (selvfølgelig er det mange som har en super deal også, men nå setter jeg fokus på de som ikke har det) Så derfor tenkte jeg å lage en tråd hvor dere kan finne ut hva dere burde velge. Skriv litt om bruken din. f.eks, ringer du mye? Ringer du mye utland - isåfall, hvilke land? Bruker du mye internett på mobilen? 3g eller trådløst? etc. Anonym poster: 13922ed413263e33ce7f521f96c92071
Lucid Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 (endret) abonnement* ? Endret 3. juli 2012 av Lucidmoon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå