AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Nå har jeg vært på sukker noen måneder, og kikker ofte innom forumet. Har også deltatt i noen tråder med pseudonym da jeg var superbruker. For all del, flere av de faste brukerne der virker både hyggelige og forholdsvis oppegående, men jeg synes det er rart når noen skriver med åpen profil at de har vært/skal på date, om sexerfaringer (eller mangel på samme) og andre ting jeg tenker på som ganske personlige. Selv gratisbrukere har jo tilgang til å lese i forumet, så dersom noen skal på date med en forumist, er det ikke usannsynlig at man får lese om hendelsen der... Flere enn meg som synes dette er litt pussig? Anonym poster: 82511845ea2c69aeb7fbb04f6a6e5c42
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Folk er forskjellige. Noen er skrekkelig åpne om ting og forventer det samme fra en partner - andre føler dette er langt over grensa. Jeg ser det slik - at om en person virkelig er sånn, og ikke er interessert i å bli sammen med noen som reagerer negativt på det, vel h*n pløyer jo da unna masse ukurante folk i en fei på å være seg selv. Sikkert endel som prøver skryte eller vil ha oppmerksomhet også - dem om det. Men som sagt. Anonym poster: 1326790414c39c043a4cd9be56d8a4a0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Ja, det er jo sant Så lenge folk er bevisst på at innleggene kan bli sett av hvem som helst er det jo ikke noe problem for dem. TS Anonym poster: 82511845ea2c69aeb7fbb04f6a6e5c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå