Gjest Madam Felle Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Hvilken Idoldommer er du? http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27705 Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Thomas Strzelecki Thomas er kjent for ikke å legge noe i mellom når han mener noe - verken når det gjelder musikken eller bransjen.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Jan fredrik :o :o :o :o :o :o :o :o nei og nei og nei og nei, Nå tror jeg at jeg må legge om hele personligheten :o :o :o
simsalabim Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Thomas Strzelecki Thomas er kjent for ikke å legge noe i mellom når han mener noe - verken når det gjelder musikken eller bransjen. Dette stemmer lite med meg ja... :o
Crispo Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Anneli Drecker Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister. Hmm... vet ikke helt om dette stemmer da, men.....
Alida Skrevet 10. februar 2004 #6 Skrevet 10. februar 2004 Hmm, jeg var også streng, og noen ganger urettferdig.... og ligner på Jan Fredrik...
Midnattsol Skrevet 10. februar 2004 #7 Skrevet 10. februar 2004 Hmm' date=' jeg var også streng, og noen ganger urettferdig.... og ligner på Jan Fredrik... [/quote'] Jeg også. :o Skjønner ikke det..
Sofia Skrevet 10. februar 2004 #8 Skrevet 10. februar 2004 "Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Anneli Drecker Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister". Hun må da ha Norges blåeste blå..
Arkana Skrevet 10. februar 2004 #10 Skrevet 10. februar 2004 Jan Fredrik jeg også, men jeg synes egentlig ikke han er så ille som "alle" sier. Selvsagt er det lett å si at han er en spirrevipp og dust når han nettopp har fortalt deg (som høres ut som Olga Marie på en dårlig dag) at du ikke synger bra nok, men han er jo bare ærlig!
*nora* Skrevet 10. februar 2004 #11 Skrevet 10. februar 2004 Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Anneli Drecker Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister.
liv Skrevet 10. februar 2004 #12 Skrevet 10. februar 2004 Douglas Carr Svenske Douglas Carr var på begynnelsen av 90-tallet låtskriver og produsent for Ace of Bace, Dr. Alban og Leila K i selskapet Cheiron. Med Ace of Bace's ”The Sign” gikk han til topps på den amerikanske Billboard-lista, og var med dette også med på å gjøre debutplata deres til tidenes mestselgende debutalbum. Med 22 millioner solgte eksemplarer har den fremdeles rekorden. Uhæææ
Gjest Diddl Skrevet 10. februar 2004 #13 Skrevet 10. februar 2004 Veeeeel.... Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Jan Fredrik Karlsen Ved siden av å være juryformann i "Idol" i første runde, startet han i 2002 sitt eget Playroom Management, og er nå manager for Askil Holm (Bylarm-vinner 2001), Kurt Nilsen, David Pedersen og Venke Knutson. Kan ikke skjønne det men..
Gjest Abelone Skrevet 11. februar 2004 #18 Skrevet 11. februar 2004 Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på... Anneli Drecker Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå