Gå til innhold

Hvilken Idoldommer er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvilken Idoldommer er du?

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27705

Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på...

Thomas Strzelecki

Thomas er kjent for ikke å legge noe i mellom når han mener noe - verken når det gjelder musikken eller bransjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jan fredrik :o :o :o :o :hoho: :o :o :o :o

nei og nei og nei og nei,

Nå tror jeg at jeg må legge om hele personligheten :o :o :o

Skrevet

Thomas Strzelecki

Thomas er kjent for ikke å legge noe i mellom når han mener noe - verken når det gjelder musikken eller bransjen.

Dette stemmer lite med meg ja... :o

Skrevet

Anneli Drecker

Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister.

Hmm... vet ikke helt om dette stemmer da, men.....

Skrevet

Hmm, jeg var også streng, og noen ganger urettferdig.... og ligner på Jan Fredrik... :roll:

Skrevet
Hmm' date=' jeg var også streng, og noen ganger urettferdig.... og ligner på Jan Fredrik... :roll:[/quote']

Jeg også. :o Skjønner ikke det..

Skrevet

"Du er streng, kanskje noen ganger urettferdig og ligner på...

Anneli Drecker

Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister".

Hun må da ha Norges blåeste blå..

Skrevet

Jan Fredrik jeg også, men jeg synes egentlig ikke han er så ille som "alle" sier. Selvsagt er det lett å si at han er en spirrevipp og dust når han nettopp har fortalt deg (som høres ut som Olga Marie på en dårlig dag) at du ikke synger bra nok, men han er jo bare ærlig!

Skrevet

Anneli Drecker

Anneli Drecker er best kjent som vokalist og låtskriver i Bel Canto, og regnes for å være en av Norges mest spennende og unike artister.

Skrevet

Douglas Carr

Svenske Douglas Carr var på begynnelsen av 90-tallet låtskriver og produsent for Ace of Bace, Dr. Alban og Leila K i selskapet Cheiron. Med Ace of Bace's ”The Sign” gikk han til topps på den amerikanske Billboard-lista, og var med dette også med på å gjøre debutplata deres til tidenes mestselgende debutalbum. Med 22 millioner solgte eksemplarer har den fremdeles rekorden.

Uhæææ :cry:

Skrevet

Veeeeel....

Jan Fredrik Karlsen

Ved siden av å være juryformann i "Idol" i første runde, startet han i 2002 sitt eget Playroom Management, og er nå manager for Askil Holm (Bylarm-vinner 2001), Kurt Nilsen, David Pedersen og Venke Knutson.

Kan ikke skjønne det men..

Gjest Abelone
Skrevet

Anneli Drecker

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...