Gjest Cuddly Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Hva er deres erfaringer på området? Holder fargen seg så mye bedre med disse shampoene (og balsam), eller kan man like godt bruke en annen (som jeg liker bedre og gjør mer for tørt, litt krøllete hår). Vil jo helst ikke farge oftere enn nødvendig...
Gjest Ethereal Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 EGENTLIG tror jeg ikke det gjør så mye fra eller til, så lenge du bruker en skikkelig pleiende shampo. Selv bruker jeg Sebastian Shaper for farget hår, og er ganske fornøyd med den.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Du bør bruke en sjampo eller balsam med fargepigment, hvis du har en hårfarge som passer med sjampo/balsamen. Synes håret holder mye bedre på farga da og får finere glans. Selv har jeg prøvd noen av disse: L'oreal gloss color Redken Extend Injection Matrix Biolage Earth Tones Ellers har jeg hørt at produkter som inneholder oljer gjør at hårfargen forsvinner fortere.
starie Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 EGENTLIG tror jeg ikke det gjør så mye fra eller til' date=' så lenge du bruker en skikkelig pleiende shampo. Selv bruker jeg Sebastian Shaper for farget hår, og er ganske fornøyd med den.[/quote'] Den bruker jeg også! Den er jeg også fornøyd med.
Gjest Cuddly Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Hmmm...kanskje bruke shampo for farget hår, evnt. med fargepigmenter og balsam som pleier krøllene...? Kombinere farge- og krøllepleie på en måte. Krøllene har en tendens til å bli tørre/"sprø"... En annen ting; hvor viktig er det å bruke sh./balsam i samme merke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå