Gå til innhold

Fikk nye sko Jeffery Campbell, men dette her vistek du kansje ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg som person elsker sko, samler på sko har nesten ca over 30 sko...

Fikk nye sko i dag Jeffery Campbell spike lita sko...

Men dette her var virkelig overaskende,fikk en advarsel : ``WATCH IT,LADY. Our studded shoes are pikey. Please be careful``.

I til legg fikk jeg plaster fra SS fra Jeffery Campbell.

De er flinkt til å ta vare på kunderbehandlig av helse også ;)

Men det var faktisk lit morsomt også....

Esken står det dette fra ss..

Tank you for shopping at ss. We really appreciate your business. We`re small,indipendent, family-run and we always want to keep it that way. Our goal is simpel: to rid the world of ugly shose one pair at a time.... Hahahahahahaha..... :fnise:

:hjerte:

post-48596-0-98014600-1341313644_thumb.j

post-48596-0-69613100-1341314915_thumb.j

Endret av jessica90
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest WendyClear
Skrevet

Tror nok det bare var ment for å være humoristisk. Burde kanskje kjøpe inn støttebandasje også, til når du forstuer ankelen av å gå på dem :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, kul!

Anonym poster: b7e659221f0da07da9250fccc0a821fb

Skrevet

Tror nok det bare var ment for å være humoristisk. Burde kanskje kjøpe inn støttebandasje også, til når du forstuer ankelen av å gå på dem :)

hehehehe :fnise:

• Liker 1
Gjest kittycat
Skrevet

Liker at flere merker har begynt å få litt humor med inn i bildet. Av og til er det bare tragisk, men Lee Stafford f eks, på hans hårprodukter står bruken for produktet veldig personlig. Han har nok skrevet det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Liker at flere merker har begynt å få litt humor med inn i bildet. Av og til er det bare tragisk, men Lee Stafford f eks, på hans hårprodukter står bruken for produktet veldig personlig. Han har nok skrevet det selv.

Eller en i teamet hans..

Anonym poster: b0e3f24b71db507ba674a7ef9184e794

Skrevet

Om de skal fjerne stygge sko fra verden, så burde de jo sende de der rett til destruksjon.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er de mest tacky skoene jeg noen gang har sett!!! :skratte:

Anonym poster: 9131dfa35deb7132e9a8980e96f60d99

• Liker 10
Skrevet (endret)

Solestruck har mange morsomme sko :) venter på et par derfra, og har bestilt før. De har veldig god kundeservice!

Endret av Rainbow81
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De svarte er stygge, men overlevbare - men de der i hvitt?!?

Er målet å se ut som en polsk-hore?

Anonym poster: 7381bb6b544abef7e76289def4da0a87

• Liker 5
Gjest scorpius
Skrevet

Synes personlig at Jeffery Campbell sine sko ikke er noe særlig fine... Og jeg elsker sko.

De er så svære og klumpete. Føler det er slik at alle skogale jenter elsker Jeffery Campbell sine sko bare fordi de er "in".

Skrevet

Haha, det har jeg faktisk hørt om før. Morsomt :)

• Liker 1
Skrevet

Synes personlig at Jeffery Campbell sine sko ikke er noe særlig fine... Og jeg elsker sko.

De er så svære og klumpete. Føler det er slik at alle skogale jenter elsker Jeffery Campbell sine sko bare fordi de er "in".

Jeg liker ikke lita modellen, er lei. Men syns likevel at JC har mange andre fine modeller :) og solestruck fører også mange ulike merker.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe en genser for en stund siden,som hadde en "inspirerende sitat" som hang ved siden av prislappen :fnise: Litt søtt er det jo!

Anonym poster: 7af0d7fb8b25dab50018a7d242ce0c42

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Rainbow81, mod.

Skrevet

Artig :) Har nettopp bestilt de samme skoene i ein annen farge, venter spent på at de skal dukke opp (men det tar sin tid, Nelly er supertrege for tiden).

• Liker 1
Gjest _Lita_
Skrevet

:ler:

Men de har jo rett. Skoene er ikke spesielt fine, men de var jo morsomme da.

Skrevet

LOVE, LOVE! jeffery cample har de fineste skoane. og de var amazing i hvite! and don't care what some of these people think! they're just jealous! <3

Skrevet

Sjalu av noe som er hentet fra en dårlig

scififilm? Dagens.

• Liker 1
Skrevet

Synes de er sååå tacky og harry :lete:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...