Tari Skrevet 11. februar 2004 #21 Skrevet 11. februar 2004 Jeg var i bryllup i sommer der brudgommen hadde leid seg fullt utstyr med flosshatt...De gikk ned gulvet sammen (altså de møttes på kirketrappen, og hadde mulighet til å snakke sammen før de gikk inn) og jammen meg kom han uten både hatt og hansker.. Bruden som hadde hvisket han noe i øret...Han er kjempelang - nesten 2 meter og tynn, det var ikke pent. (jeg så han med flosshatten før på dagen, var der tidlig da min samboer var forlover.)
Tusenogtredve Skrevet 11. februar 2004 #22 Skrevet 11. februar 2004 Jeg var i bryllup i sommer der brudgommen hadde leid seg fullt utstyr med flosshatt...De gikk ned gulvet sammen (altså de møttes på kirketrappen' date=' og hadde mulighet til å snakke sammen før de gikk inn) og jammen meg kom han uten både hatt og hansker..[/quote'] Herrer skal vel uansett ikke bruke hatt inne i kirka. (Vi husker vel alle krompen som glemte sin under stolen...)
Arwen Skrevet 11. februar 2004 #23 Skrevet 11. februar 2004 Min mann skal ikke ha hatt av noe slag, ikke kler han det og ikke er jeg særlig fan av det heller. Tipper jeg gir han en ordentlig hårklipp uka før bryllupet jeg :-?
Tari Skrevet 11. februar 2004 #24 Skrevet 11. februar 2004 Han hadde tenkt til det han, og nei - jeg husker ikke krompen, så ikke på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå