Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Fikk nettopp greie på at brudgommen min skal ha flosshatt på den store dagen! Gleder meg masse til å se ham i den! Noen andre som kommer til å ha behattede menn på bryllupsdagen?
magnhild Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Min mann kommer til å ha hatt, men det er rallarhatt til bunaden og ikke flosshatt!! Men mannen din blir sikkert kjempefin da... :D
Tusenogtredve Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Ja, jeg. Kjæresten min skal ha bunad og da hører det hatt til. Vet ikke om han skal ha flosshatt eller annen type hatt enda.
Jeanine Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Kjempe flott synes jeg! Ønsker gjerne at han kommer i flosshatt jeg, men jeg får ikke vite noe om antrekket han har tenkt å ha på seg... Er selvsagt spennende å ikke vite noe og da blir det jo gjensidig på den store dagen at ingen av oss ikke vet hvordan den andre ser ut, men samtidig så liker jeg ikke helt å ikke ha kontroll over det.. jeg har gitt beskjed om at jeg vil at han og sønnen vår (som da er 22 måneder) skal ha like klær så sambo får i oppgave å finne klær til dem begge. Får bare stole på at han greier det! Men tenkt så stilig om begge to kommer med flosshatt og stokk da!!
April Skrevet 10. februar 2004 #6 Skrevet 10. februar 2004 Det er stilig det, men sambo vil ikke ha det..
¤Tiili¤ Skrevet 10. februar 2004 #7 Skrevet 10. februar 2004 Sambo skal ha det! Gleder meg vilt til og se det!
Lullu Skrevet 10. februar 2004 #8 Skrevet 10. februar 2004 Super-stilig. Min samboer hadde egentlig tenkt å ha flosshatt, men har droppet det. Han er såpass høy, at flosshatten ville gjort "det værre". Jeg er IKKE enig. Han er jo "bare" 1,90 men nå er det jo han som bestemmer hva han selv vil ha på seg (med litt hjelp fra kjolen min da).
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2004 JEG SKAL HA FLOSSHATT!! Den får du forklare nærmere, Jens!!
Isiselin Skrevet 10. februar 2004 #10 Skrevet 10. februar 2004 Super-stilig. Min samboer hadde egentlig tenkt å ha flosshatt' date=' men har droppet det. Han er såpass høy, at flosshatten ville gjort "det værre". Jeg er IKKE enig. Han er jo "bare" 1,90 men nå er det jo han som bestemmer hva han selv vil ha på seg (med litt hjelp fra kjolen min da).[/quote'] Jeg har også lyst at min kommende mann skal ha flosshatt, men han er enda høyere enn din mann. Min er 2,02 m og han kommer også med argumenter som "Kommer til å skalle i kirkedørkarmen", "Tror du ikke det kommer til å se enda rarere ut da med lave deg og høye meg?" og slikt... Mistenker at han ikke har så lyst på flosshatt... Ikke bunad og ikke flosshatt! For en treiging jeg skal gifte meg med!
Gjest Tabby Skrevet 10. februar 2004 #11 Skrevet 10. februar 2004 Måtte spørre min kjære her. Og han synes han var for ung til å ha det, han er jo ikke mer enn 30 når vi gifter oss...
Alida Skrevet 10. februar 2004 #12 Skrevet 10. februar 2004 Min skal ikke ha , og det er jeg glad for....synes nemlig ikke at det er noe fint :blunke:
nessi Skrevet 10. februar 2004 #13 Skrevet 10. februar 2004 Jeg tror nok ikke min kjære skal ha flosshatt. Håper igrunnen ikke det. Han skal ha vanlig mørk dress, og da synes ikke jeg det passer med flosshatt til.
Tari Skrevet 10. februar 2004 #14 Skrevet 10. februar 2004 Min kjære skal ikke ha flosshatt, han skal ha kjole og hvitt, men flosshatten dropper vi. Syns det blir litt mye jeg da, men hver sin smak
Livva Skrevet 10. februar 2004 #15 Skrevet 10. februar 2004 Min skal også ha flosshatt, stokk og hansker til shaketten. Var med ham når han prøvde, utrolig stilig!!! han ville ha det selv, og jeg synes det passet ham perfecto :D har lov til å trø til litt ekstra på den store dagen
zmurfette Skrevet 10. februar 2004 #16 Skrevet 10. februar 2004 Min kjære kler ikke hatt i det hele tatt, så jeg håper virkelig ikke han stiller i det - da er det stor fare for at jeg kommer til å begynne å le når jeg ser ham... Men han er enig med meg i at han ser litt pussig ut med hatt, så om han plutselig dukker opp og er behattet er det nok mest ment som en spøk..
Gjest MrsL Skrevet 10. februar 2004 #17 Skrevet 10. februar 2004 Det blir ingen flosshatt her i gården heller. Han stoppet den diskusjonen før den i det hele tatt begynte
camie Skrevet 11. februar 2004 #18 Skrevet 11. februar 2004 Det blir ingen flosshatt her i gården heller. Han stoppet den diskusjonen før den i det hele tatt begynte Samme her!! Dessuten ville han ALDRI kledd det! (lang mann) og moren håpet at hun aldri fikk se han i flosshatt. Bra at vi er enige.... :blunke:
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #19 Skrevet 11. februar 2004 Jeg hadde aldri i verden fått hatt på mannen min, og det er igrunn helt greit.
Aelwyn Skrevet 11. februar 2004 #20 Skrevet 11. februar 2004 Skulle likt å sett min kjære i flosshatt, men tviler på det. 8) Han er høy og tynn så tror det kan bli snålt kanskje med flosshatt... Men de har jo slike bowlers også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå