Gå til innhold

Har ikke tid til meg pga andre ting... er det vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid noe foran meg, jobben, kompisene, dataen, ferien, sosiale sammenkomster, familien, og andre ting.

Han inviterer aldri meg ut, jeg inviterer ham, han blir da med, og oppfører seg som om han var typen min. Jeg er alltid utrolig glad etter ha truffet ham, men den gleden varer ikke lenge. Fordi han tar initiativ til å kose, holde hender, kysse og alt slikt, så tror jeg at han er interessert. Men om jeg ikke tar kontakt i ettertid, hører jeg ikke noe fra ham. Jeg kan vente og vente i flere uker, hører ingenting. Så blir jeg svak, ringer ham og lurer på om han vil treffe meg igjen.. Det vil han. Så treffes vi, og alt starter på nytt. Jeg lurer på hvorfor han ikke har tatt kontakt med meg, hvorfor han ikke har ringt eller noe. Han unnskylder det med at han har vært på turer og ferier, hengt ut me kompisene, jobbet, vært opptatt rett og slett.. Han bor bare en time unna meg.

Han er vel ikke interessert, er han? Selv om han viser interesse når vi er sammen, og når jeg tar kontakt.. Det er best å drite i ham, ikke sant?

Når jeg lurer på hvorfor han sjelden har tid til å bli med meg ut, svarer han rett og slett ikke, og overser meg.

Jaja.

Anonym poster: 5b7da1e729d2e01533d90e20d2a46fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke så interessert i deg som du trenger at han skal være, nei.

Og derfor er det beste du kan gjøre for deg selv å drite i ham, ja.

Nå. Med en gang. Umiddelbart.

AnonymBruker
Skrevet

takk for svar, du har nok helt rett. Dette har holdt på for lenge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han virker ikke interessert i deg som en kjæreste. Når han ikke tar kontakt på flere uker og det alltid er du som må ta intiativet er det beste du gjør for din egen del å kutte han ut.

Noen dager uten kontakt går i starten av et forhold, men ukesvis... Han kan være sjenert, men spør han rett ut?

Anonym poster: 63dee214caded17b408fcd7663526d73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt, men han svarer ikke.. Dette har forresten pågått lang lenger enn uker og måneder, og det er skikkelig flaut og dritt å tenke over hvor dum jeg har vært. Han har alltid gitt meg passelig med håp når vi har vært sammen.. Feks en gang lå vi i senga hans og han sa han var velig glad i meg, at han ville jeg skulle være dama hans. Men så mistet vi kontakt, IGJEN, og full av håp ventet jeg og ventet. Men til neste gang vi snakket sammen igjen, så var visst alt glemt, og de vanlige unnskyldningene om jobben, kompisene, feriene, helsa og alt, kom igjen.

Jeg har vært en idiot :(

Skrevet

Jeg har spurt, men han svarer ikke.. Dette har forresten pågått lang lenger enn uker og måneder, og det er skikkelig flaut og dritt å tenke over hvor dum jeg har vært. Han har alltid gitt meg passelig med håp når vi har vært sammen.. Feks en gang lå vi i senga hans og han sa han var velig glad i meg, at han ville jeg skulle være dama hans. Men så mistet vi kontakt, IGJEN, og full av håp ventet jeg og ventet. Men til neste gang vi snakket sammen igjen, så var visst alt glemt, og de vanlige unnskyldningene om jobben, kompisene, feriene, helsa og alt, kom igjen.

Jeg har vært en idiot :(

Det er menneskelig å feile. Hovedsaken er å lære av sine feil.

AnonymBruker
Skrevet

Takk, steinar. Skal bli godt å gi slipp på dette, for min egen del, bli ferdig med det.

Skrevet

tenk på alle de fantastiske personene du går glipp av å møte, fordi du sitter å venter på en idiot som ikke har vett på å sette pris på deg..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

tenk på alle de fantastiske personene du går glipp av å møte, fordi du sitter å venter på en idiot som ikke har vett på å sette pris på deg..

Det var en fin måte å vinkle det på, takk! Det gjør det i allefall lettere å gi F i ham..

Skrevet

Takk, steinar. Skal bli godt å gi slipp på dette, for min egen del, bli ferdig med det.

Ja, det blir ihvertfall mye bedre for deg selv på litt sikt. Og da har du alle muligheter til å treffe en bra mann i stedet.

Forutsatt at du nå har lært hva du ikke skal finne deg i.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det blir ihvertfall mye bedre for deg selv på litt sikt. Og da har du alle muligheter til å treffe en bra mann i stedet.

Forutsatt at du nå har lært hva du ikke skal finne deg i.

Det har tatt sin tid, men ja, det har jeg.!!!!

• Liker 1
Skrevet

Det er menneskelig å feile. Hovedsaken er å lære av sine feil.

Which you haven't!

• Liker 1
Skrevet

Which you haven't!

Har lært masse om hvilke feil jeg ikke skal gjøre om igjen faktisk.

Skrevet

Har lært masse om hvilke feil jeg ikke skal gjøre om igjen faktisk.

Du står igjen med en iallefall.

Skrevet

Du står igjen med en iallefall.

Det er ikke utenkelig.

Men isåfall har jeg ihvertfall lært hvilke feil jeg ikke skal gjøre om igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er ikke interessert, og han bryr seg ikke. Synd det tok tid å fatte det, men da vet jeg det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...