Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig forvirret for øyeblikket.. Har den siste tiden vært trøtt, gått litt opp i vekt og i går morges var jeg også litt kvalm/uvel. Ble litt skeptisk og tok ikke bare en, men to graviditetstester i går ettermiddag etter jeg kom hjem fra jobb. Begge testene var litt uklare, jeg mener å skimte et kryss på dem begge. Så da tok jeg liksågodt enda en test i dag tidlig, men der kan jeg ikke se antydning til noe kryss. Har lagt ved bilde av alle tre testene. Hva tror dere? Positiv test, eller negativ? :klo:

Anonym poster: f46e344aa9ef8b7c5b68f34e782efb4e

Anonym poster: 0ac4d3fc70dc902845a9ae88024e8cc6

post-37809-0-80477100-1341297402_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk og en sånn for noen måneder siden, og hos meg var den negativ..

Anonym poster: 886ef4e46da51b01de87334480d7e9b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk og en sånn for noen måneder siden, og hos meg var den negativ..

Anonym poster: 886ef4e46da51b01de87334480d7e9b9

Jeg tenker også at den er negativ, ble bare så innmari usikker når jeg fikk to slike. Tror jeg skal levere en urinprøve hos legen i dag.. ;)

Skrevet

Såvidt jeg vet så er de clear-blue testene de eneste man kan få en slags falsk positiv med, og da er det nettopp en sånn "synålsstrek" som vises. Ta en annen type test, kanskje helst en digital :) lykke til, hva enn du håper på :)

AnonymBruker
Skrevet

Såvidt jeg vet så er de clear-blue testene de eneste man kan få en slags falsk positiv med, og da er det nettopp en sånn "synålsstrek" som vises. Ta en annen type test, kanskje helst en digital :) lykke til, hva enn du håper på :)

Ja.. Jeg har to barn fra før, og første gang jeg ble gravid var det et veldig utydelig kryss, nesten som på de to testene jeg tok i går. Jeg var tydeligvis gravid da, men var ikke kommet så langt. Kanskje er det tilfellet nå også. Men så var det den i dag tidlig som viste negativ. Passer veldig dårlig med enda et barn nå, så jeg må innrømme at jeg håper den siste testen stemmer.. :) Skal uansett ta en tur til legen i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt gravid.. :filer:

Skrevet

Bare husk at en test hos legen ofte er mindre følsom enn de man kjøper for hjemmetesting, så dersom det er veldig tidlig så kan du godt få negativt resultat selv om du er gravid. Vet om flere som har testet positivt hjemme, for så å få negativt hos legen.

AnonymBruker
Skrevet

Bare husk at en test hos legen ofte er mindre følsom enn de man kjøper for hjemmetesting, så dersom det er veldig tidlig så kan du godt få negativt resultat selv om du er gravid. Vet om flere som har testet positivt hjemme, for så å få negativt hos legen.

Hm.. det visste jeg ikke. Kanskje jeg skal vente noen dager, for og så ta en ny test. Er bare så fryktelig utålmodig! ;)

Skrevet

Tråden flyttes til graviditet og prøvere.

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at den testen er negativ.

Skrevet

Da jeg fikk en slik sytrådstrek var alle andre tester negative, og har inntrykk av at det er ganske vanlig. Har hørt om andre som har fått slike tester og som har vært gravide, så det kan sikkert gå begge veier.

:)

Skrevet

Jeg har fått en sånn en, den var negativ. Styrer unna CB+. Streken skal være like bred som kontrollstreken for å være positiv.

Jeg tenker også at den er negativ, ble bare så innmari usikker når jeg fikk to slike. Tror jeg skal levere en urinprøve hos legen i dag.. ;)

Ingen vits i. Testene de bruker på legekontoret er mindre sensitive enn de du får i butikken, da de vil være sikre på at det er snakk om en graviditet og ikke en kjemisk graviditet eller veldig tidlig abort.

Prøv en CB digital. Den vil gi deg riktig resultat på morgenurin i morgen. Symptomene du beskriver stemmer heller ikke så godt med tidlig graviditet.

AnonymBruker
Skrevet

HÆH? Hva ER det moderator roter med nå? Hvor er det blitt av alle svarene i denne tråden???

Eller er det oppretta en klin lik tråd?

Anonym poster: 7b761d7fc0e55a2f2d08c5e9a219ef79

Gjest annemor30
Skrevet

Definitivt gravid.. :filer:

Hahaha,hvorfor i alle dager svarer du i din egen tråd*ler*

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha,hvorfor i alle dager svarer du i din egen tråd*ler*

Hahaha, er du helt teit eller? Anonymbruker er noe alle kan krysse av hvis de vil skjule nicket sitt. Anonymbruker ikke bare 1 person. LER.

Anonym poster: ccabd8dd4ecae79f0dbbbd3a19829daf

Skrevet

Hahaha, er du helt teit eller? Anonymbruker er noe alle kan krysse av hvis de vil skjule nicket sitt. Anonymbruker ikke bare 1 person. LER.

Anonym poster: ccabd8dd4ecae79f0dbbbd3a19829daf

Og dersom du ser nederst i hvert AB innlegg er det en individuell kode. Denne er lik for samme AB i samme tråd. TS og AB som annemor30 viser til har samme ID....

Med mindre det er en teknisk glipp, som ikke skal være mulig, har TS svart seg selv i denne tråden... Så det er ingen grunn til å være så frekk.

• Liker 3
Gjest annemor30
Skrevet

Og dersom du ser nederst i hvert AB innlegg er det en individuell kode. Denne er lik for samme AB i samme tråd. TS og AB som annemor30 viser til har samme ID....

Med mindre det er en teknisk glipp, som ikke skal være mulig, har TS svart seg selv i denne tråden... Så det er ingen grunn til å være så frekk.

Stemmer;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der dreit du på draget, TS :skratte:

Anonym poster: 49b312b0829285ecf4f93613878f4a11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der dreit du på draget, TS :skratte:

Anonym poster: 49b312b0829285ecf4f93613878f4a11

Og så gjør hun narr av seg selv i tillegg med neglefile-smilyen? Wtf :skratte:

Anonym poster: 7b761d7fc0e55a2f2d08c5e9a219ef79

AnonymBruker
Skrevet

Der ble det stilt fra TS... :filer:

Anonym poster: 05e40ab6b51a393a3d707f86234fd100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...