AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jada, jeg vet at dere kommer til å si "kjærligheten kommer når du minst venter det", men jeg vet at det bare er tull. Er 28 og har fortsatt ikke funnet den rette, så nå er det på tide å gå inn for det og ikke bare sitte og vente! Man er fucked om man runder 30 uten å ha hatt kjæreste. Problemet er bare at jeg nesten aldri treffer noen som matcher personligheten min. Er veldig stille og rolig, sjelden på byen (treffer uansett ikke kjærestemateriale der), og sjenert (tør ikke sjekke folk på gata og den slags). Så hva gjør jeg? Anonym poster: 63ee4baa982f4aa30c105ac8697adc21
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Er i samme situasjon selv, bortsett fra at jeg er 29 og ikke sjenert på noen måte. Jeg ser ikke noe problem i det, jeg har lært meg å klare meg alene og har akseptert situasjonen for mange år siden. Nå som jeg snart er 30, mangler erfaring både seksuelt og i et forhold så er jeg ganske handikappet. Sier ikke at det er umulig for meg, men det vil bli alt for krevende med alt for mange nedturer til at jeg ser noe poeng eller gevinst i det. Siden jeg har levd hele livet som singel, har jeg helt sikkert en sinnsyk stor jobb å gjøre med meg selv også hvis jeg skulle fungert i noe forhold. Gjør noe annet positivt ut av dette livet og finn en annen mening, hjelp nødlidende f.eks så får en ny sjanse i neste liv...under langt bedre forutsetninger enn du har i dette livet Anonym poster: bf98c94f0a0def4287d652c6929f32d5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Tror ikke på noe neste liv. Det er dette livet som gjelder, og jeg har ikke tenkt til å gi opp slik du har gjort. Anonym poster: 63ee4baa982f4aa30c105ac8697adc21 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Har du prøvd datingsider på nett? Jeg møtte mannen min på byen, så alt er mulig. Vi ble kjærester etter en ons til og med. Anonym poster: afe0241d2c4ee744ad625e8d14d902fa 1
Steinar40 Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Så hva gjør jeg? Anonym poster: 63ee4baa982f4aa30c105ac8697adc21 Du tar livet med ro til du treffer den rette. 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Nei, du er ikke "fucked" om man ikke har fått kjæreste før fylte 30. Det er nok mer sannsynlig at det blir mye vanskeligere å få kjæreste hvis du prøver å stresse deg inn i et forhold. Anonym poster: 10c94bec5186c9aef8e513cd706adfde 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Jada, jeg vet at dere kommer til å si "kjærligheten kommer når du minst venter det", men jeg vet at det bare er tull. Er 28 og har fortsatt ikke funnet den rette, så nå er det på tide å gå inn for det og ikke bare sitte og vente! Man er fucked om man runder 30 uten å ha hatt kjæreste. Problemet er bare at jeg nesten aldri treffer noen som matcher personligheten min. Er veldig stille og rolig, sjelden på byen (treffer uansett ikke kjærestemateriale der), og sjenert (tør ikke sjekke folk på gata og den slags). Så hva gjør jeg? Anonym poster: 63ee4baa982f4aa30c105ac8697adc21 Min kjæreste fikk sin første kjæreste da han var 33, og det varte i en uke... Vi ble sammen da han var 40, og han er fantastisk! :D Anonym poster: 7d9e8185d0af03e4ea7ef559ac268b11 2
Gjest Anna.S Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er helt enig med deg i at hvis du vil finne kjærligheten så må du lete! Den kommer ikke når du minst venter det for vi lever i et samfunn hvor de beste kapres før de har rundet hjørnet og kan dumpe borti deg. Det hele kommer ann på hvor kresen du ut i fra hvordan du selv er. Alle kan få seg en kjæreste hvis de vil og er åpen for det, men jeg anbefaler selvfølgelig ikke at du tar den første og beste. Mine råd til de som vil få seg kjæreste er: Meld deg inn på aktiviteter som gjør at du kan treffe mennesker. Båtklubb, Golfklubb, Vinklubb, Matklubb, Salsa eller annet dansekurs, Treningssenter osv osv. Det finnes også reisebyråer som arrangerer Singelturer som er både sosialt og en pause fra hverdagen. Ellers så er det morsomt å date via nettet, så lenge du ser på det som en morsom aktivitet hvor du KAN møte på den rette, fremfor å tro du skal treffe den rette hver gang. Hvis du tror at du kanksje kan trenge å jobbe litt med deg selv så kan du finne en del artikler om det inn på nettsiden min www.denrette.com hvor jeg deler tanker ut i fra de erfaringene jeg har med den jobben jeg gjorde for å bli den rette for mange, kontra for ingen 1
Gjest Mog Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er helt enig med deg i at hvis du vil finne kjærligheten så må du lete! Den kommer ikke når du minst venter det for vi lever i et samfunn hvor de beste kapres før de har rundet hjørnet og kan dumpe borti deg. Det hele kommer ann på hvor kresen du ut i fra hvordan du selv er. Alle kan få seg en kjæreste hvis de vil og er åpen for det, men jeg anbefaler selvfølgelig ikke at du tar den første og beste. Mine råd til de som vil få seg kjæreste er: Meld deg inn på aktiviteter som gjør at du kan treffe mennesker. Båtklubb, Golfklubb, Vinklubb, Matklubb, Salsa eller annet dansekurs, Treningssenter osv osv. Det finnes også reisebyråer som arrangerer Singelturer som er både sosialt og en pause fra hverdagen. Ellers så er det morsomt å date via nettet, så lenge du ser på det som en morsom aktivitet hvor du KAN møte på den rette, fremfor å tro du skal treffe den rette hver gang. Hvis du tror at du kanksje kan trenge å jobbe litt med deg selv så kan du finne en del artikler om det inn på nettsiden min www.denrette.com hvor jeg deler tanker ut i fra de erfaringene jeg har med den jobben jeg gjorde for å bli den rette for mange, kontra for ingen Folk med disse interessene kan finnes på denne siden.
Gjest Anna.S Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 Folk med disse interessene kan finnes på denne siden. Folk med de interessene finnes vel der de kursene er?? Der er jo bare å melde seg på et kurs direkte.
Gjest Mog Skrevet 3. juli 2012 #11 Skrevet 3. juli 2012 Folk med de interessene finnes vel der de kursene er?? Der er jo bare å melde seg på et kurs direkte. Det er jo relativt. Man har kurs som du sier, og i tillegg et nettsted hvor mennesker selv kan komme i kontakt for å utøve sin "sport". Helt gratis sånn som jeg ser det.
Reaper Skrevet 3. juli 2012 #12 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er helt enig med deg i at hvis du vil finne kjærligheten så må du lete! Den kommer ikke når du minst venter det for vi lever i et samfunn hvor de beste kapres før de har rundet hjørnet og kan dumpe borti deg. Haha så jævla teit... "de beste"?! Trodde kjærlighet var en subjektiv ting. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #13 Skrevet 4. juli 2012 Jeg er helt enig med deg i at hvis du vil finne kjærligheten så må du lete! Den kommer ikke når du minst venter det for vi lever i et samfunn hvor de beste kapres før de har rundet hjørnet og kan dumpe borti deg. Det hele kommer ann på hvor kresen du ut i fra hvordan du selv er. Alle kan få seg en kjæreste hvis de vil og er åpen for det, men jeg anbefaler selvfølgelig ikke at du tar den første og beste. Mine råd til de som vil få seg kjæreste er: Meld deg inn på aktiviteter som gjør at du kan treffe mennesker. Båtklubb, Golfklubb, Vinklubb, Matklubb, Salsa eller annet dansekurs, Treningssenter osv osv. Det finnes også reisebyråer som arrangerer Singelturer som er både sosialt og en pause fra hverdagen. Ellers så er det morsomt å date via nettet, så lenge du ser på det som en morsom aktivitet hvor du KAN møte på den rette, fremfor å tro du skal treffe den rette hver gang. Hvis du tror at du kanksje kan trenge å jobbe litt med deg selv så kan du finne en del artikler om det inn på nettsiden min www.denrette.com hvor jeg deler tanker ut i fra de erfaringene jeg har med den jobben jeg gjorde for å bli den rette for mange, kontra for ingen Hvor finner man matklubb hen? Bor forresten i Oslo.. Er i samme båt som TS.. Matklubb høres fristende ut. Anonym poster: ddcf4fb310f72d9783a982b3f61e85b7
Zinnia Skrevet 4. juli 2012 #15 Skrevet 4. juli 2012 Hm, jeg føler det ligger noe i det gamle uttrykket "kjærligheten kommer når du minst venter det", men da i form av holdningen til det å ha kjæreste vs være alene. At dersom du stresser med det, og ser på det som noe du må ha for å bli lykkelig så blir det bare vanskligere. Du må selvsagt gjøre noe aktivt for å finne kjæreste, men om du ser på det som noe du har lyst på, fremfor noe du trenger, så gjør det en forskjell om du skjønner hva jeg mener . Man må være fornøyd i sitt eget selskap før man blir fornøyd i andres, eller noe i den duren. Når det gjelder det å være sjenert/ikke så glad i å gå på byen så er jeg litt som deg. Jeg synes internett er en veldig fin kilde for oss som ikke er storsjekkere irl. Man må seff være fornuftig og forsiktig, men har møtt en del folk fra nett, og det har gått fint. Min nåværende kjæreste og mann i mitt liv traff jeg via nett . 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #16 Skrevet 4. juli 2012 Jeg er helt enig med deg i at hvis du vil finne kjærligheten så må du lete! Den kommer ikke når du minst venter det for vi lever i et samfunn hvor de beste kapres før de har rundet hjørnet og kan dumpe borti deg. Evt. så er "den beste" de som ikke nødvendigvis står og synliggjør seg på hjørnet, men en som er akkurat som deg. Han kan være en kjemperessurs, som bare er litt vanskelig å finne. Jeg kjenner mange kjempeflotte mennesker, både kvinner og menn, som har vært single leeeeenge fordi de rett og slett aldri er ute og ikke tillater seg å bli desperate. Typisk driver de med aktiviteter der det ikke er så mange av det andre kjønn, og finner derfor ikke så lett noen de heller. Anonym poster: 74f67772cd785aae88b15d2dea7ff596 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå