Gå til innhold

Godt betalte ekstrajobber?


Harvey

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg jobber ved siden av studier, men er ikke fornøyd med nåværende arbeidssted.

Jeg synes jeg jobber ræva av meg, uten å få noe særlig igjen.

Så - hva slags ekstrajobber kan dere anbefale, som faktisk gir ganske god timebetaling?

Takker for alle eventuelle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Skiftjobber, f.eks på bakeri, avistrykkeri eller liknende. Kan ødelegge døgnrytmen da, men som student og antagelig ung er man jo fleksibel...

Hei.

Jeg jobber ved siden av studier, men er ikke fornøyd med nåværende arbeidssted.

Jeg synes jeg jobber ræva av meg, uten å få noe særlig igjen.

Så - hva slags ekstrajobber kan dere anbefale, som faktisk gir ganske god timebetaling?

Takker for alle eventuelle tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Kjentmann/sidemann/los på lastebil/vogntog er ganske fett betalt.

Jeg betalte vel 170 kr timen for enkelte "kartlesere" blant annet i Oslo, og det eneste de gjorde var å vise vegen til dit og dit og å kjøre pallejekk med gods ut av skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Kanskje å sitte på support/kundeservice kunne vært noe for deg? Mange som har døgnåpen/kveldsåpen support/kundeservice. Er selv student og jobber på internettsupport, tjener ok og trives greit i et ungt og trivelig miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje å sitte på support/kundeservice kunne vært noe for deg? Mange som har døgnåpen/kveldsåpen support/kundeservice. Er selv student og jobber på internettsupport' date=' tjener ok og trives greit i et ungt og trivelig miljø.[/quote']

Takk for tips, dere.

The imp, hva går dette ut på egentlig?

Hva er dine arbeidsoppgaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Jeg sitter på internettsupport for Telenor og mine arbeidsoppgaver går kort sagt ut på å hjelpe folk på nett. Dette går på alt fra å sette opp manuell oppkobling, forklare folk at de må trekke strømmen på adsl-modemet sitt fordi det har hengt seg opp, hjelpe folk med å kable riktig når de skal sette opp adsl-modemet, hjelpe folk som ikke kommer seg på nett med isdn/modem, sende folk nye passord osv. Kort sagt det meste som har med å koble seg opp på nettet å gjøre.

Kundeservice går som regel mer på å sjekke om folk har betalt fakturaer når de får purringer og mener de har betalt, si opp/opprette abonnementer, ta imot klager fra folk som ikke vil betale av ulike grunner eller er misfornøyde med service/vare osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...