Gå til innhold

Er lei av å bli avvist av menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kapre hjerte til en musiker? Er forelska i en kompis av meg, vi har "drevet" på i noen månder nå...

Han er meget spesiell på en positiv måte, han liker å skille seg ut. Han driver med musikk, og kan oppfattes som en "player" av mange kvinner. Men det er han ikke. Han lever bare singellivet som alle andre.

Jeg er selv en kunster-sjel som kjører mitt eget løp :P Men aner ikke hvordan jeg skal kapra han?

Vi har hatt sex to ganger, og han sier han ikke vil ha noe forhold med det første, men han sier han liker meg. Han sier jeg er en rå dame osv. Jeg forguder han på alle måter, men er redd for å skremme han vekk.

I helgen så ville jeg møte han, kontaktet han på face og meldinger.. Han svarte ikke, men når jeg ringte da tok han tlf. Han sa han skulle sende meg melding om hvor han dro på byen, så vi kunne møtes.

Kvelden kom å jeg ringte han, tlf hans var av. Jeg møtte kompisene hannes på byen, de sa han var ut, men viste ikke hvorfor tlf var av.

Hva er det med denne fyren? Han sa til meg den kvelden :" Håper du ikke har noen baktanker" dette menes med? Hvorfor unngår han meg... Vi har så mye tilfelles. Vi har samme vennegjeng, samma bakgrunn, samma musikksmak og verdier. Vi er begge like " rar " og "egen"

Han ønsker seg en dame som er som meg sier han, men har virker så usikker. Han har aldri hatt noe forhold, han sier han ikke tørr pga oppveksten der mora hans tok med seg nye menn hver uke. Han er skadet med andre ord.. Vet ikke hva jeg skal tro.. Men jeg er ikke mora han liksom..

Forvirret og deppa. Setter pris på alle svar. Noen som forstår seg på denne fyren?

Anonym poster: c739c9ee28dc576465baf8b1f5404f95

Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Noen som forstår seg på denne fyren?

Det er ikke sikkert det har noe med deg å gjøre, om han faktisk ikke er interessert i et forhold med noen.

Det beste er uansett å gi han litt tid og pusterom, slik at han ikke blir kvalt. Om du fyller innboksen hans på Facebook og telefon før han får svart deg og i tillegg ringer, så kan det bli litt i overkant.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skrive det i flertall? Siden det dreier seg om en hel mann liksom :)

Man kan dessverre ikke tvinge frem følelser, selv om man gjerne vil det. Mange utrolig flotte jenter man kjenner man skulle ønske man hadde følelser for, men det skjer bare ikke. Tror nok ikke han kommer til å få det heller så lenge han er fast bestemt på at han ikke er klar for noe forhold. Så da må du nesten ta til takke med det du får, eller la det være.

Anonym poster: 64bdc22a9995ebad6f56088b48e657b6

Gjest Anna.S
Skrevet

Uansett hvor mye en mann liker en dame så liker han ikke at hun jager etter han når han ikke tar kontakt. Jeg ville trukket meg totalt unna og gått videre med med livet. Kanskje han savner deg, kanskje ikke..

At dere har mye til felles og at du vet dere kan få det fantastisk sammen betyr ingenting så lenge ikke det er han som tenker det samme.

Det finnes en mann for deg der ute, bare la han jakte litt på deg også :)

AnonymBruker
Skrevet

Det med at hun tar kontakt når han liker henne er ikke problemet. Det at han ikke er interessert gjør at kontakten blir slitsomt. Det er da aldri ett problem for en mann om han blir kontaktet av ei han liker. Det er jo bare positivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skrive det i flertall? Siden det dreier seg om en hel mann liksom :)

Man kan dessverre ikke tvinge frem følelser, selv om man gjerne vil det. Mange utrolig flotte jenter man kjenner man skulle ønske man hadde følelser for, men det skjer bare ikke. Tror nok ikke han kommer til å få det heller så lenge han er fast bestemt på at han ikke er klar for noe forhold. Så da må du nesten ta til takke med det du får, eller la det være.

Hei=) Hehe, ja hvorfor det.. Nei, jeg har vell vært singel en stund nå, har følt meg helt ubrukelig på kjærlighetsfronten. Det er ikke bare han det gjelder, men gidder ikke å skive om alle de andre. Han er spsiell for meg, men har også møtt andre pga usikkerheten. Jeg føler det er slik med alle menn jeg møter, jeg får alltid fortere følelser for dem. Tror jeg trenger en pause fra menn ! Har med andre ord blitt avvist av mange menn den siste tiden, har jo datet flere samtidig som jeg daten "kompisen" min, det gjorde han også.

Gjest Anna.S
Skrevet

Det med at hun tar kontakt når han liker henne er ikke problemet. Det at han ikke er interessert gjør at kontakten blir slitsomt. Det er da aldri ett problem for en mann om han blir kontaktet av ei han liker. Det er jo bare positivt.

Men det er ofte det kan bli litt for mye av det gode uansett om man liker noen.

AnonymBruker
Skrevet

Like "flink" til å velge menn som jeg er til å velge damer da :)

Bruker lengre tid på å få det dere jenter ynder å kalle kjemi, mens de skal ha det fra første sekund. Det går bare ikke, jeg vil gjerne ha kontakt over tid, de vil ikke fordi det ikke smalt med en gang :)

Skrevet

Når han ikke vil ha noe forhold så er det ikke mye å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Like "flink" til å velge menn som jeg er til å velge damer da :)

Bruker lengre tid på å få det dere jenter ynder å kalle kjemi, mens de skal ha det fra første sekund. Det går bare ikke, jeg vil gjerne ha kontakt over tid, de vil ikke fordi det ikke smalt med en gang :)

hehe, ikke sant:P Er ikke enkelt det der. Har funnet ut at menn er det mest kompliserte som finnes på jord, men høres kvinner er like ille. Hm... Kjærlighet er ikke enkelt ! Føler en av partene blir såret uansett, men i mitt tilfelle har jeg blitt såret vær gang.. haha, synes det er litt tragi-komisk egentlig.

Jaja, det kommer vell når man minst venter det har jeg hørt !

Skrevet

Kvinnfolk er dyre i drift, det er vel også derfor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor mye en mann liker en dame så liker han ikke at hun jager etter han når han ikke tar kontakt. Jeg ville trukket meg totalt unna og gått videre med med livet. Kanskje han savner deg, kanskje ikke..

At dere har mye til felles og at du vet dere kan få det fantastisk sammen betyr ingenting så lenge ikke det er han som tenker det samme.

Det finnes en mann for deg der ute, bare la han jakte litt på deg også :)

Vel... Jeg elsker at dama tar kontakt med meg... Og jeg er ikke spessielt glad i å "jage" etter damer... Hilsen en mann.

Anonym poster: 604316a7bc59364f3ad0ea668e0db7b0

Gjest "gjest"
Skrevet

Musikere er de teiste av kunstnerne. Billedhuggere og malere derimot. :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jenter ikke klarer å se at dette er manipulerende adferd. Han sier at han vil ha en dame som henne, men tør ikke grunnet oppveksten. Bullshit. Det er bare noe han sier for å vinne forståelse for å holde på slik han gjør. Se heller på adferden i stedet for å lytte til hva han sier. Han vil være singel men han går ikke av veien for leke med følelsene til damene for å få seg noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er en erfaring du stadig gjør deg, er det kanskje noen ting du bør jobbe med?

*Prøv å bruke mindre energi på et forhold/forelskelse/for å få noens oppmerksomhet før du ser at det er gjengjeldt og han behandler deg realt.

*Verdsett deg selv, tenk over hva du egentlig ønsker deg i et forhold - hvordan kommunikasjonen bør være, hvordan dere skal se på (og respektere) hverandre osv.

Jeg har begynt å sette pris på andre sider ved meg selv enn tidligere, da jeg mer søkte etter bekreftelse på en vag "er jeg attraktiv?". Nå er jeg glad for at jeg er smart, kan være morsom og reflektert, utseendet har jeg blitt passe trygg på, men det betyr ikke for mye når jeg ser etter kjæreste. Nå blir jeg mye mer tiltrukket av menn jeg er på nett med enn før, da det nesten var et kriterium at det var fysisk tiltrekning + rar kommunikasjon (type ikke forstår hverandre, vipper hverandre av pinnen/gjør utrygg). Og det gir mer trygghet og bekreftelse enn noe annet, selv når det bare er på "pratenivå" og ikke noe forhold...

Anonym poster: a5d2af45f1029fc600342375986e2a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...