retroxx Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Har planer om å lese mange bøker i sommer og egentlig resten av året nå som jeg er ferdig med skolen. Jeg lurer på når dere leser? lese du etter jobb? før jobb? på senga? itedefor å se tv?
pingelill Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Utenom ferier/helger leser jeg for det meste på sengen før jeg sovner. Gjør forsåvidt de i ferier også, men da leser jeg gjerne på sofaen på dagtid i tillegg, eller på en solseng/strand etc.. Klarer ikke sette meg å slappe av med en skjønnlitterær bok når jeg burde lest pensum!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Alt du nevner, i tillegg til i sola, på bussen, på busstoppet, mens jeg går... Anonym poster: 1cf2ed2499c0b2b4fe82230952c9e686
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 I hektiske perioder, så blir det kun på senga før jeg sovner. Men når det blir litt mer sommermodus og roligere, så leser jeg "hele tiden".
Ego Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Leser mens jeg spiser frokost, istedenfor TV om jeg føler for det, leser på sengen, på buss, på busstopp, i parker, på kafé og restaurant, i kinosalen før lysene dempes... kanskje like greit å bare svare 'når som helst og hvor som helst' :gjeiper:
Gjest badeand1 Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Ute når det er varmt og sol, i senga og om natta/kvelden da det er mørkt. Liker ikke lese på dagtid da det er lyst utenom ute når det er sol
Surriball Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 I semesteret: nesten aldri, for innen jeg kommer hjem fra skolen er jeg fed up av bøker og lesing. Synd, men sant! I ferien: på bussen på vei til jobb. Ca. 40 min hver vei. Er boka skikkelig spennende leser jeg etter middag også. Sjelden på senga, for jeg klarer ikke å begrense meg og leser langt ut i de sene nattetimer...
HedvigR Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Før skole/praksis, i pauser på skole/praksis/jobb, på bussen, når jeg er hjemme, når jeg ligger på stranda, før jeg sovner.. Hele tida når jeg har tid egentlig.
marthes Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Leser bare når jeg er i syden og ligger ved ett basseng, til gjengjeld kan jeg da fint lese en bok om dagen
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 I senga, i sofaen, i bilen, på bussen, på verandaen, når jeg ligger ute, når jeg ligger i badekaret. Har alltid med meg enten ipaden eller en bok så det blir lest hele tiden.
Grønt blad Skrevet 3. juli 2012 #11 Skrevet 3. juli 2012 Det varierer en del. Jeg leser gjerne på senga før jeg skal sove, og jeg leser nesten alltid når jeg tar kollektivtransport alene. Om sommeren sitter jeg gjerne ute og leser, på stol, på gresset, på ei brygge, tar med boka på tur og leser på en knaus etc. Det hender også jeg lager en kopp te og leser om ettermiddagen.
Gjest fjosa Skrevet 3. juli 2012 #12 Skrevet 3. juli 2012 Klarer bare lese bøker i ferier. Problemer med konsentrasjonen ellers. Dessuten sovner jeg bare, om jeg leser på sengen, så kommer ikke igang.
Safira Skrevet 4. juli 2012 #13 Skrevet 4. juli 2012 På banan, etter jobb, i stedet for tv, og på sengen. Tar med meg boken ut i en solstol de dagene det er fint vær, da kan jeg sitt i flere timer og lese.
Gjest Iah Skrevet 4. juli 2012 #14 Skrevet 4. juli 2012 Leser i sofaen på ettermiddagen, på senga, når jeg spiser, på kollektivtransport. Er det fint vær legger jeg meg gjerne i en park eller lignende og leser.
hermoine Skrevet 5. juli 2012 #15 Skrevet 5. juli 2012 Leser på senga før jeg legger meg:) Og hvis jeg skal reise langt med buss/tog så leser jeg da og.
sofie777 Skrevet 5. juli 2012 #16 Skrevet 5. juli 2012 Jeg leser på sengen for å kunne klare å sovne. Noen ganger tar det et kapittel, noen ganger tar det 10. Det kommer som regel ikke an på hvor god boken er. Jeg blir kvalm hvis jeg skal lese på bussen, men planlegger en lang togreise om noen måneder og da skal jeg lese der (innimellom andre ting).
Gjest Svampen Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Om kvelden før jeg legger meg og i ledige stunder når jeg ikke har noe annet å gjøre
Lemuren Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Etter jobb. Er ikke så flink til å lese utenom sommerferien. Men da leser jeg til gjengjeld MYE. Da sitter jeg inne å leser hvis det er dårlig vær, og ute hvis det er fint Å sitte med hodet og boka i skyggen, og kroppen i sola er deilig hehe
Gjest foremma Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 Leser jeg i en spennende bok, så leser jeg konstant, og i alle situasjoner helt til jeg er ferdig med boka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå