Gå til innhold

Jente møter gutt på byen, gutt spør om jentas nummer...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på byen i helga og møtte en gutt. Han tok kontakt på dansegulvet og vi rota en del hele kvelden. Han var nysgjerrig på meg, spurte hvor jeg var fra, hva jeg studerer/jobber med, hva jeg liker å gjøre etc, det vanlige man spør om for å bli bedre kjent. Han spurte også om nummeret mitt, som han fikk. Han var med meg hele kvelden og tilbød seg også å følge meg til vennene mine utenfor som ventet på meg da vi skulle dra.

Jeg har aldri vært vant til veldig mye oppmerksomhet fra gutter, har heller aldri rota med noen på byen før, så nå ble jeg selvfølgelig litt betatt :/

Fort gjort å tenke at han kanskje bare var ute etter en ting, men sa tidlig i fra at jeg ikke var ute etter noe one night stand. Så hvorfor tilbringe hele kvelden med meg og spørre om nummeret mitt for så å ikke ta kontakt?

Svaret er mest sannsynlig at han brått ikke lenger er interessert, men er bare nysgjerrig på å vite hva folk tenker om dette. Han hadde drukket, men var ikke full, så skulle vel tro at han spurte om nummeret mitt fordi han rett og slett var interessert? Hvordan kan man brått bare ombestemme seg på dette?

Håper på seriøse svar, har aldri postet noe her inne før, men nå er jeg så oppgitt at jeg bare vil få det ut og høre hva andre tenker :)

Anonym poster: 1c439e936c53264661ba7a6e60a00e1f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enten så traff han ei som var mer interessant senere på kvelden eller så var han ikke så veldig interessert dagen derpå. En annen mulighet er at man ikke skal være for ivrig, altså burde man vente flere dager før man tar kontakt av den enkle grunn at man da ikke virker desperat osv osv

Mye rart som kan ha skjedd, ulykker, mista/sletta nummer, opptatt med andre ting, glemt det hele.

Her kan det spekuleres lenge :) Den eneste som vet det er han selv, så om du ikke har nummeret hans blir det jo veldig vanskelig å finne det ut :)

Anonym poster: e059c884062ce76ab30238b42ef436f8

Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg fikk nr til en hei jente på fest engang og rett etterpå skjedde det noe greier den uekn som gjorde at jeg ikke hadde lyst å møte noen i det hele tatt. Jeg gikk ikke ut med noen andre heller.

AnonymBruker
Skrevet

Enten så traff han ei som var mer interessant senere på kvelden eller så var han ikke så veldig interessert dagen derpå. En annen mulighet er at man ikke skal være for ivrig, altså burde man vente flere dager før man tar kontakt av den enkle grunn at man da ikke virker desperat osv osv

Mye rart som kan ha skjedd, ulykker, mista/sletta nummer, opptatt med andre ting, glemt det hele.

Her kan det spekuleres lenge :) Den eneste som vet det er han selv, så om du ikke har nummeret hans blir det jo veldig vanskelig å finne det ut :)

Anonym poster: e059c884062ce76ab30238b42ef436f8

TS: Fant han på facebook, så kan jo ta kontakt med han den veien, men er redd at jeg da vil virke alt for ivrig :P

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han virkelig var interessert hadde han kontaktet deg nå. He's just not that into you.

Anonym poster: c0a399adb052453652778ae3985c1c87

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han virkelig var interessert hadde han kontaktet deg nå. He's just not that into you.

Anonym poster: c0a399adb052453652778ae3985c1c87

TS: Er dessverre det jeg er redd for også. Blir bare så irritert på at det brått forandrer seg i løpet av en natt. Men sånn er det nå, får ikke gjort noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker og at "He's just not that into you"

Dessverre.

Jeg hadde ikke tatt kontakt med han på FB.

Da jeg ble sjekket opp sist på byen fikk han mobilnummeret mitt og under 1 time etter at vi skiltes fikk jeg første melding. HAN var "into me" og vi ble sammen kort tid etterpå, og er sammen fortsatt.

Så, jeg ville latt være å tenke så mye mer på han jeg. Alt utover det er bonus.

Anonym poster: 984bcd1758c6ebaa53dfe2825300f1b8

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg hadde ikke blitt fornøyd om en jeg rotet med på byen søkte meg opp på facebook, ikke kontakt ham der.

Bare la ham være og glem ham.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...