Gå til innhold

Er denne leppestiften fin eller for mye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var fint:)

Skrevet

Jeg synes det blir 'for mye', i den forstand at jeg mister fokus på ansiktet øyeblikkelig og det eneste som fanger min oppmerksomhet er den sjokkrosa fargen på leppene.

Er ikke derimot sagt at det er lite kledelig dersom resten av sminke og antrekk er holdt enkelt og i passende farger, men generelt sett så tror jeg det ruinerer mye av det som kunne blitt skapt om man unnlot å bruke slik ein merkbar farge.

• Liker 3
Skrevet

Fint, men man skal ha veldig hvite tenner for å kle en så knall lebestift.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det der blir for mye. Altfor mye. Jeg er mann. Men det spørs selvsagt litt hvem du pynter deg for. Er det mest deg selv, mest andre jenter eller mest gutta (eller en spesiell gutt)?

Jeg har inntrykk av at kvinner og menn er veldig forskjellige på sånt. Mange jenter ville kalt det der kult. Generelt er det veldig mange utradisjonelle kjoler, sko, måter å sminke seg på, smykker og annet som kvinner synes er tøft og fint.

Vi gutta er faktisk mer glade i det vanligere. Vi vet ingenting om kvinnemote, så "spesielle" kjoler, sko og leppestifter slår sjelden så voldsomt an blant oss. Med hederlige unntak, naturligvis :-)

Anonym poster: 9ec46eafe8bf476450277a894575ce13

• Liker 6
Skrevet

Synes den var helt allminnelig, men ikke noe jeg selv ville brukt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme som skrev kl. 23.03: Jeg er forresten 21 år, så jeg er ganske nær deg i alder. Hadde ikke vært så fan av det selv, og det samme hadde vært tilfelle for de fleste kompisene mine (dog sikkert ikke alle), men jeg tipper venninnene dine hadde ment det var j*vlig fint. Og du liker det jo selv. Så det spørs om sagt hvem du pynter deg for :-)

Anonym poster: 9ec46eafe8bf476450277a894575ce13

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var kjempefint! :) Syns det er flott med knæsjfarge på leppene så lenge man ikke har mye øyesminke i tillegg!

• Liker 2
Skrevet

Kjempefin!

Kombinert på rett måte.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har en som er enda sterkere, (Show Orchid fra MAC) og bruker den. Elsker, elsker, elsker den.

Skrevet (endret)

Jeg har en som er enda sterkere, (Show Orchid fra MAC) og bruker den. Elsker, elsker, elsker den.

åj den var kul ! kanskje ikke på jobb på dagen, men stilig til fest...

sneakpeek_superglass020.jpg

Endret av Wonders
Skrevet

Syns det ser litt utenomjordisk ut jeg :fnise:

Men kledde modellen på bilde ihvertfall!

Helt enig med anonymbruker #6, dette er sånt som er morsomt på jentefest, og dager hvor man skal stikke seg ekstra ut,men på hverdagen, fotballkamper og dater, er det ikke helt min greie nei :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Bare jeg som finner det veldig lite tiltrekkende?

• Liker 6
Gjest "gjest"
Skrevet

Bare jeg som finner det veldig lite tiltrekkende?

Hvorfor skal vi bry oss om hva du finner tiltrekkende?

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns den var fin :)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hvorfor skal vi bry oss om hva du finner tiltrekkende?

Hvorfor skal vi bry oss om at du liker den?

Jeg regner med at jeg er i målgruppen til TS, og ytrer dermed min mening på knæsje leppestifter.

• Liker 5
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvorfor skal vi bry oss om at du liker den?

Jeg regner med at jeg er i målgruppen til TS, og ytrer dermed min mening på knæsje leppestifter.

Vi damerne pynter oss for hverandre, ikke for menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi damerne pynter oss for hverandre, ikke for menn.

Hvorfor det egentlig?

Kan vel pynte seg for gutter i den forstand at man ser bra ut og de syns du er pen(akk som venninner hadde gjort) UTEN å måtte være eyecandy?

Jeg har guttevenner,og når jeg skal møte dem pynter jeg meg litt for dem og. Why not liksom? Menn har jo mening de og,akkurat som kvinner har

Anonym poster: 3b31cb88014b4e0477ceb53367a00a71

Gjest "gjest"
Skrevet

Det har noe med at man signaliserer at man ikke har gitt opp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...