Gjest Ethereal Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Min kjære har bursdag neste uke, og jeg har allerede funnet ut at jeg vil utnytte det faktum at han er MYE mer glad i sjokolade enn noen annen jeg kjenner. Derfor skal jeg kjøpe: *Filmen Chocolat *MASSE konfekt av det eksklusive slaget, som selges i alle delikatessebutikker her. Men i tillegg trenger jeg en "ordentlig" gave, og har ikke peiling i det hele tatt på hva. Klær blir liksom litt kjedelig... Han har akkurat begynt i ny jobb, og har veldig lite fritid. Og jeg skal være i utlandet fram til slutten av mai. Forslag?
Amarone Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Kjøp en god vin som passer med sjokolade! Amarone
Gjest Ethereal Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Flybillett t/r Tromsø-Amsterdam. 4-4500NOK, litt utenfor rekkevidde... Dessuten kommer han nedover så snart han får fri. Vintips er notert! Vurderer også champagne, og bilderamme til bilder av oss sammen... Kanskje gavekort på sjokoladekake av den typen han påstår han nesten kan drepe for...
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Time hos massasje eller spa. Teaterbilletter eller kinobilletter. Bøker......
Gjest Ethereal Skrevet 10. februar 2004 #6 Skrevet 10. februar 2004 Kanskje jeg skal gi et selvlaget gavekort: Hjemmelaget middag etter ønske, med full pakke. Tipper det vil bli satt pris på, spesielt siden jeg befinner meg laaaangt borte (men skal være hjemme i litt over to uker fra neste uke), og så skal jeg lure han med meg på kino i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå