AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Del Skrevet 2. juli 2012 Fikk anbefalt denne i dag. Noen som har prøvd? WELEDA UNDERLIV MASSAGE OLJE 50 ML Alle ønsker en fødsel uten risiko for at underlivet (perineum) skal revne. En regelmessig massage av underlivet gjør huden smidig og elastisk og kan forebygge at det revner under fødslen. Massagen øker blodcirkulationen, som igjen øker smidigheden. Ojien er et helt naturlig produkt, specielt skapt til pleje av underlivet. Den inneholder mandelolje, hvetekimsolje, som er rik på E-vitamin, og tillsat en blanding af ekte eteriske oljer. Kan anbefales fra 34. svangerskabsuke. Anonym poster: 77e0f15d2565875ed965c58c5b84a64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Del Skrevet 2. juli 2012 Jeg har lest endel om denne oljen og smøring/tøying av underlivet generelt og har lest om dem som ikke har fått et sting(men man vet jo aldri om det likevell hadde vært sånn selv uten oljen) og dem som har smurt/tøyd iherdig og fortsatt revnet masse. Så jeg tror andre ting spiller større rolle iforhold til revning enn dette. Anonym poster: 5959a6453ae0f7f79484b7af8a8c7381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss behave Skrevet 2. juli 2012 #3 Del Skrevet 2. juli 2012 Har kjøpt den, men bruker den ikke. Alt for vanskelig å komme til der nede med den store magen i veien så gadd ikke holde på med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 2. juli 2012 #4 Del Skrevet 2. juli 2012 Tror også det er andre ting enn massasje som teller inn. Jeg hadde bare det jm kalte for et lite skrubbsår. Ungen var over fire kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piri Formis Skrevet 3. juli 2012 #5 Del Skrevet 3. juli 2012 Forskning viser at førstegangsfødende som har massert og tøyd mellomkjøttet fra uke 35 og utover revner sjeldnere enn kvinner som ikke har massert og tøyd mellomkjøttet. Det er ingen myte. Har selv brukt oljen fra Weleda, og anbefaler den på det sterkeste. Jeg revnet ikke til tross for veldig stor unge med digert hode og vakuum-forløsning. (To faktorer som begge kan gi rifter.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå