Missycat Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 finnes det i denne verden en hårspray som er supergod (dvs gir godt hold) og som samtidig lukter godt? da hadde jeg blitt glad!
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Du kan prøve bed head tigi,maxxed -out. den lukter herlig vet ikke helt hva ,, bær...?
Arkana Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Wella High Hair (kjøpes hos frisør) er den beste synes jeg, og den lukter godt. Etter at jeg begynte å bruke den blir mine frisyrer like fine og holdbare som hos frisøren, så det var altså bare en god spray jeg trengte.
Musemor Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Du kan prøve bed head tigi,maxxed -out. den lukter herlig vet ikke helt hva ,, bær...? Ja, enig! Den er bra og lukter godt. Grapefrukt kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 Wella High Hair (kjøpes hos frisør) er den beste synes jeg' date= og den lukter godt. Etter at jeg begynte å bruke den blir mine frisyrer like fine og holdbare som hos frisøren, så det var altså bare en god spray jeg trengte. Hvor mye koster den ca? Er det pumpeplaske?
starie Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 Hvor mye koster den ca? Er det pumpeplaske? Wella High Hair har både tørrspray og våtspray og de fører dem på lookfantastic.
Ireth Carnesir Skrevet 11. februar 2004 #7 Skrevet 11. februar 2004 Jeg var fornøyd med Wella high hair. Men etter å ha brukt den en stund ble det belegg i håret. Måtte kjøpe kjempedyr renseshampoo hos frisør for å få det fjernet. Nå bruker jeg Taft fra scwarzkopf. Fixing pumpespray. Har brukt den ei stund og den er kjempebra. Har kjøpt den på rema 1000 av alle plasser
Arkana Skrevet 11. februar 2004 #8 Skrevet 11. februar 2004 Jeg var fornøyd med Wella high hair. Men etter å ha brukt den en stund ble det belegg i håret. Måtte kjøpe kjempedyr renseshampoo hos frisør for å få det fjernet. Har aldri opplevd belegg i håret jeg i allefall, har brukt den nesten daglig i minst 2 år.
starie Skrevet 11. februar 2004 #9 Skrevet 11. februar 2004 Har aldri opplevd belegg i håret jeg i allefall, har brukt den nesten daglig i minst 2 år. Ikke jeg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå