Tropic Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Har sett litt på beckmann sine sekker, men synes de er veldig kjedelige. Noen som vet om noen merker som lager gode sekker (må kunne ha skolebøker og pc i) og som ser litt fin ut?
Gjest Cevita Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Sånn rent utseendemessig synes jeg de fjellrevensekkene er kjempefine Men hvor gode de er å ha på seg eller hvor praktiske de er, det vet jeg ingenting om ... 1
mumfi Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Det trenger jeg også.. Har ikke tenkt på det enda, men legger inn link her hvis jeg finner noe fine. Vil du bare ha sekk eller er det et alternativ med veske/pcveske?
Tropic Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2012 Det trenger jeg også.. Har ikke tenkt på det enda, men legger inn link her hvis jeg finner noe fine. Vil du bare ha sekk eller er det et alternativ med veske/pcveske? Må nok være sekk, sliter med nakken så veske går nok dessverre ikke
Gjest Dagdrømmer Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Både Fjällräven og Bikbok har fine tøy- og skinnsekker med stor plass til bøker og PC
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 http://www.reiseeffekter.no/skolesekker/troll-8812-lysbla-og-rosa-m-kaninmotiv-28-liter Anonym poster: daa71dfaeb5e996a47d3371c09d9d8a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå