Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg leter etter den ultimate selvbruningskremmen, lei av å ligge i solariumet og føle at jeg får kreft når som helst :)

bruker lancome sin i ansiktet, den er super, men noen tips til hvilken jeg skal kjøpe til kroppen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

St Tropez sies å være den beste, men den har jeg ikke prøvd. Selv bruker jeg Piz Buin Max Tan Foam, og synes det gir fin farge.

Skrevet

Jeg har akkurat prøvd St. Tropez sin whipped bronze mousse. ....og jeg har fått PRIKKER!! :roll:

Prøvde på magen, armene og det gikk bra, så jeg påførte i ansiktet. Men dagen etter så fikk jeg prikker på magen! Røde nupper som kjentes godt når jeg strøk hånden over. Og på armene også. I albue-hulene fikk jeg utslett, rødt og ganske knudret. Og det klødde en del også.

I ansiktet, derimot, har jeg ikke fått prikker (forklaring mottas med takk), heldigvis.

Men veldig mange er fornøyde med St. Tropez, så for den som ikke reagerer, er den sikkert veldig bra. Men jeg ville bare si at jeg ble veldig brun. Litt mistenkelig syden-brun.. Fargen var jevn og fin, men altså hakket for brun.

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har prøvd den til loreal? (Orange flasker, husker ikke hva den heter..) Har hørt at den skal være bra, sikkert ikke så dyr heller..

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Lancômes "Flash Bronzer" er virkelig å anbefale! Sitter bra og lenge...

Skrevet

Jeg bruker Dior sin og er veldig fornøyd med den. Den er veldig diskrèt så man må ha på noen lag for at det skal bli litt mer intens farge, men man får ingen skiller av den uansett hvor slurvete man er føler jeg :lol:

Skrevet

Jeg har prøvd både Dior og Lancome sin og ble ikke særlig imponert selvom de er voldsomt dyre...

På kroppen kan kjøpe en spray fra Garnier som er kjempebra! fin og brun fort og billig... 104kr. Bare husk å skrubb og smør før du tar på!

Skrevet

Nå har jeg også prøvd dior sin. Den lukter litt, men veldig lite. Andre selvbruningskremer stinker jo.... Så foreløbig er jeg fornøyd med denne. Ble ikke så veldig brun, så en justerer med å han på flere ganger. Men vet foreløpig ikke hvor ofte jeg må ha på.

Skrevet

Noen som vet prisen på Lancome Flash Bronzer?

Har nemlig prøvd Fake Bake, likte den på kroppen - men vil ha en annen til ansiktet!

Skrevet
Jeg har prøvd både Dior og Lancome sin og ble ikke særlig imponert selvom de er voldsomt dyre...

På kroppen kan kjøpe en spray fra Garnier som er kjempebra! fin og brun fort og billig... 104kr. Bare husk å skrubb og smør før du tar på!

HVor har de den ?

Skrevet

Jeg pleier kjøpe mine på Hennes&Mauritz

"Ambre Solaire" heter den forresten....

Skrevet

Jeg bruker Loreal sin selvbruner. Fargen er ikke av de mørkeste, noe jeg synes er fint nå på vinteren. Da ser det ikke så unaturlig ut, og blir ikke så lett skjoldete. Man kan heller ta to ganger om man vil ha mørkere farge. Jeg har funnet ut at det er kjempeviktgig å skrubbe grundig samt smørre inn med fuktighetskrem før man har på selvbruner. For å være sikker på at det kjemiske ikke kræsjer bruker jeg derfor skrubb og bodylotion av samme merke.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvilken L'Oreal? Jeg hadde geleen, og den raserte huden min totalt, spesielt på leggene. Og det til tross for enorme mengder bodylotion. Tipper den inneholder store mengder alkohol for å tørke fort.

Skrevet

Husker ikke helt hva den het, men den har gele-konsistens og kommer på orange tube. Har overhode ikke hatt noen problemer med den.

Skrevet

Geleen fra Loreal gjorde at ansiktet mitt nesten tok fyr! Og jeg tåler det meste...

Ble rødnuppete og det brant skikkelig!

Den for bare ansiktet (sublime bronze) syns jeg er dårlig - orange farge som vaskes av veldig raskt!

Så derfor - igjen, prisen på Lancome sin?

Skrevet

Noen som har prøvd den sunless tanning creme fra MD formulations?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...