Gjest Hysj Skrevet 10. februar 2004 #1 Skrevet 10. februar 2004 Dette jeg vil fortelle begynte for snart to år siden. Jeg har vært her en stund, og vet mer enn jeg vil vite om noen av brukerne her inne. Jeg kjenner dem ikke personlig eller vet navnet, men jeg har fått pm der jeg har fått detaljer om samboerens dårlige sider. Brukeren avslørte ikke samboerens nick, men jeg forstod hvem det var fordi han var her på Kg. Det er ikke så mye som skal til og hun kunne bekrefte at det var han når jeg spurte. Det ble slutt mellom dem. Den tette kontakten mellom henne og meg stanset for 1,5 år siden og jeg tror hun har et annet nick hvis hun er her i dag. Jeg lovte å ikke si noe til noen. Jeg kommer heller ikke til å si noe. Men jeg vet at en annen av brukerne er forelsket i han som jeg vet så mye negativt om. Jeg ville først fortelle henne om hans dårlige sider, men jeg kan ikke, fordi jeg har lovet å tie. Jeg har et dilemma. I RL ville jeg fortalt om en av mine venninner ble betatt i en som jeg visste mye negativt om. Det var mer enn krangel om husarbeid eller vanlig uenighet. Har dere vært borti noe som ligner? Hva ville dere gjort?
Harvey Skrevet 10. februar 2004 #2 Skrevet 10. februar 2004 Så lenge du kun har hatt kontakt over nett, så synes jeg ikke du skal si noe som helst. Folk er gode på å vri versjoner som det passer dem best.
Gjest Madam Felle Skrevet 10. februar 2004 #3 Skrevet 10. februar 2004 Så lenge du kun har hatt kontakt over nett, så synes jeg ikke du skal si noe som helst. Folk er gode på å vri versjoner som det passer dem best.
Gjest Brunhilde Skrevet 10. februar 2004 #4 Skrevet 10. februar 2004 Bland deg utenom. Det er faktisk ikke din sak! (Egentlig er det bare under tvil det villle være det IRL også - du kjenner jo saken bare fra en side.)
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2004 #5 Skrevet 10. februar 2004 Jeg har tenkt og kommer ikke til å si noe. Det var ikke vold inne i bildet og og jeg fikk bare historien fra en den ene. En annen grunn er at jeg har lovet å tie. Noen par kan få frem det verste i hverandre og alle kan forandre seg. Så det jeg har hørt kommer ikke videre.
Gjest Myumi Skrevet 10. februar 2004 #6 Skrevet 10. februar 2004 Dette her hadde jeg holdt meg helt utenfor, som sagt, du kjenner kun en side av saken og så lenge det ikke snakk om vold eller andre straffbare forhold så ville jeg holdt munnen lukket.
Mossa Skrevet 10. februar 2004 #7 Skrevet 10. februar 2004 Bland deg utenom. Det er faktisk ikke din sak! (Egentlig er det bare under tvil det villle være det IRL også - du kjenner jo saken bare fra en side.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå