Gjest tommeltott Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hallais! Jeg har irritert meg mye over at huden min er så 'shiny', ser ut som jeg har ett lag med svette i trynet nesten, (litt overdrevet beskrivelse...) men, ja. Den glinser sånn! Føler at jeg ser svett ut, noen andre som har samme problemet? Hva kan jeg bruke av hudkremer, noen som motvirker 'shiny hud'? Jeg MÅ ha krem i ansiktet, hvis ikke tørker den ut... Jeg bruker sminke uten olje og andre ting i... Hjelp!! Irriterer meg grenseløst!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Sebamed Clear Face pleiegel. Anonym poster: 8e1727bd52b8d5b90f9bdf7a5afb29dc
Gjest tommeltott Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Sebamed Clear Face pleiegel. Anonym poster: 8e1727bd52b8d5b90f9bdf7a5afb29dc Har du erfaringer med den selv? Er det hel serie? Som man bør bruke sammen eller noe?
Gjest showhoe Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Du sier at du må ha krem i ansiktet. All hudtype trenger krem... Sikker på at du bruker riktig til in hudtype? Jeg ar også enn del fet hud spesielt i panna. Det hjelper med å bruke mineral sminke og så en mattende pudder til slutt
Gjest tommeltott Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Du sier at du må ha krem i ansiktet. All hudtype trenger krem... Sikker på at du bruker riktig til in hudtype? Jeg ar også enn del fet hud spesielt i panna. Det hjelper med å bruke mineral sminke og så en mattende pudder til slutt Ja, si det! Jeg har prøvd så mange hudkremer nå at jeg blir gal! Akkurat nå bruker jeg en Effaclar ett eller annet mot 'oily skin' eller noe sånt, men den funker dårlig foreløbig ihvertfall :/ Og jeg bruker slik mineralsminke også (:
Gjest showhoe Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Ja, si det! Jeg har prøvd så mange hudkremer nå at jeg blir gal! Akkurat nå bruker jeg en Effaclar ett eller annet mot 'oily skin' eller noe sånt, men den funker dårlig foreløbig ihvertfall :/ Og jeg bruker slik mineralsminke også (: Jeg bruker dermalogica serien. Har fått skreddersydd en renserutine av hudpleier... Det hjalp også mye anbefaler det
Gjest tommeltott Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 Jeg bruker dermalogica serien. Har fått skreddersydd en renserutine av hudpleier... Det hjalp også mye anbefaler det Takk for tips! Den tror jeg ikke jeg har prøvd, ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå