Gå til innhold

interessert i kollega, men er sjenert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er interessert i en kollega av meg, men jeg er så fryktelig sjenert. Er så utrolig redd for å si noe dumt. Og jeg vet han prøver å få kontakt med meg ved å gå bort og prate litt av og til. Men jeg er så dårlig på smalltalk. Hva skal jeg si da? "Fint vær i dag!" Eller? Hahah. Vi kjenner ikke hverandre, da vi ikke har jobbet sammen før, men de neste månedene skal vi jobbe oppå hverandre nesten. Men hva skal jeg si da? Det eneste han sier er at jeg gjør en bra jobb osv. :sjenert:

Folk liker meg fordi jeg har god humor, men jeg bruker å tilpasse humoren etter hvem jeg snakker med, og jeg kjenner jo ikke fyren, så jeg vet ikke hva han er interessert i, og da kan det hende han ikke synes det er morsomt. Vet han er singel for de som lurer på det.

Jeg blir så usikker når jeg møtet noen jeg kanskje liker,men ellers har jeg stor selvtillit :sjenert:

Noen tips til hva jeg skal gjøre?

Anonym poster: 3aa484c9eb574dbf6c03db373cc73cae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spøke som normal og heller legge merke til hva han liker av humor?

Evt bare snakke normalt med han, spørre litt osv for å få i gang en samtale? Så vanskelig er ikke menn altså :)

Anonym poster: 1e67aa7483428de2d3cb42c50943913b

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spøke som normal og heller legge merke til hva han liker av humor?

Evt bare snakke normalt med han, spørre litt osv for å få i gang en samtale? Så vanskelig er ikke menn altså :)

Anonym poster: 1e67aa7483428de2d3cb42c50943913b

Joa, kanskje. :)

Gjest Janus
Skrevet

"Har du noen planer for sommeren da?"

:)

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å snakke! ;) "Hva skal du i sommer?" "Hatt en bra helg?" "Kul t-skjorte, er den ny?"

Er han det minste interessert vil han jo sannsynligvis spørre deg om det samme, og vips så er samtalen i gang!

Hadde det sånn med en kollega jeg og, han skulle ha ferie så jeg slang ut "ja, du får si fra hvis du vil ta en øl i sola en dag!" ...Og han sendte melding ett par dager etterpå! ;-)

Anonym poster: 5622f8ff77a28b877606cde305d3fc18

Skrevet

Enig med det som skrives over. Kjør på når det passer seg, og gjerne gi oss tilbakemelding. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...