Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tåpelig spørsmål, men er det flere her som har mer enn ei designveske??

Jeg har ei Mulberry bayswater fra før, og idag forelsket jeg meg fullstendig i Mulberry Alexa i fargen oak....... Er kjempeglad i Bayswateren, men den er litt stor av og til, selv om den er perfekt når en skal ha med seg litt ekstra, så jeg har lenge hatt lyst på ei mindre ei.....

Lurer på å kjøpe den jeg............skal, skal ikke (har råd til den da, så det går ikke på bekostning av noe!).... Er på ferie og, så vesken var billigere enn hjemme (ja, den er ekte, ikke så mye billigere, men ca 1000kr)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du råd og lyst, do it... Jeg har fler designervesker ;)

Skrevet

Jeg vil også ha Bayswater!!! Men ja, haha, hvis veska er noe du faktisk kommer til å bruke mye og ikke bare sånn i ny og ne, da er det verdt å investere i designervesker. De er av god kvalitet og holder lenge, og så er alexaen klassisk i stilen. Jeg sier gå for det :) Men dette vet du best selv om det faktisk er verdt det og om du vil få brukt den mye og "gjøre opp for" prisen hvis du skjønner.

Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke den mye ja:-) Har allerede brukt Bayswateren kjempemye! Ellers har jeg ingen vesker, bare ei stoffveske jeg kjøpte på et marked i Uganda for 2kr......bruker den og endel (mannen min hater den, synes den er råstygg :fnise: ) når jeg synes at Bayswateren blir for stor å bruke...

Tror jammen jeg skal kjøpe den i morgen jeg!

Skrevet

Jeg vil også ha Bayswater!!! Men ja, haha, hvis veska er noe du faktisk kommer til å bruke mye og ikke bare sånn i ny og ne, da er det verdt å investere i designervesker. De er av god kvalitet og holder lenge, og så er alexaen klassisk i stilen. Jeg sier gå for det :) Men dette vet du best selv om det faktisk er verdt det og om du vil få brukt den mye og "gjøre opp for" prisen hvis du skjønner.

Bayswater er kjemepefin:-) Jeg har den i fargen chokolate

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Oversized Alexa, da jeg har motsatt "problem" - jeg takler ikke små vesker :fnise:

Men den vanlige Alexaen er jo superfin, og hvis du synes den er litt stor finnes den i Mini :goodbye:

Det eneste negative med Oak er jo at det er det "alle" har. Samtidig er jo veskene veeeeldig fine i akkurat den fargen da :jepp:

Anonym poster: 5eca9b46334d5f30ee6ab72c1cf5f3f4

Skrevet

Jeg har en Oversized Alexa, da jeg har motsatt "problem" - jeg takler ikke små vesker :fnise:

Men den vanlige Alexaen er jo superfin, og hvis du synes den er litt stor finnes den i Mini :goodbye:

Det eneste negative med Oak er jo at det er det "alle" har. Samtidig er jo veskene veeeeldig fine i akkurat den fargen da :jepp:

Anonym poster: 5eca9b46334d5f30ee6ab72c1cf5f3f4

Det blir å kjøpe ei veske i morgen:-D Har tenkt og fundert nå i kveld, og tar turen ned til byen i morgen for å kjøpe vesken:-D Mulig mange har den i oak, men det bryr jeg meg ikke så hardt om......den jeg har fra før er mye mørkere, og jeg har ikke lyst på helt sort....

Gleder meg!!

Skrevet

Det er flere som har mer enn ei Mulberryveske, ja. Jeg har seks :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det blir å kjøpe ei veske i morgen:-D Har tenkt og fundert nå i kveld, og tar turen ned til byen i morgen for å kjøpe vesken:-D Mulig mange har den i oak, men det bryr jeg meg ikke så hardt om......den jeg har fra før er mye mørkere, og jeg har ikke lyst på helt sort....

Gleder meg!!

Jeg har fem Mulberry-vesker nå, og har akkurat solgt to til nye hjem, blant annet en sort OS Alexa.

Det viktigste du bør se etter når du kjøper en OS Alexa, er struktur og form på skinnet.

Veskene er jo fôret inni, og skinnet er soft buffalo. Det er tynnere og mer glossy enn natural leather

som du har på Bayswateren din. Du bør be om å få se flere oak OS Alexaer ved siden av hverandre

så du kan sammenligne skinnet. Noen er helt glatt, noen har litt struktur, og noen rynker seg

skikkelig stygt som en gammel oldemor og er overhodet ikke verdt pengene, spør du meg.

Så be om et bredt utvalg, se og kjenn før du bestemmer deg. Er du usikker, så dropp heller

kjøpet enn å sitte med en veske til 10 000,- som ikke har særlig god kvalitet.

Etter min mening er det en ekstremt høy sum å betale for et eventuelt tynt skinn produsert i Kina,

så du bør være veldig strålende fornøyd når du ser på "din" veske og bestemmer deg for å ta den

med hjem.

Anonym poster: 869341c869da4e7acb7815d6e5fa1964

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har fem Mulberry-vesker nå, og har akkurat solgt to til nye hjem, blant annet en sort OS Alexa.

Det viktigste du bør se etter når du kjøper en OS Alexa, er struktur og form på skinnet.

Veskene er jo fôret inni, og skinnet er soft buffalo. Det er tynnere og mer glossy enn natural leather

som du har på Bayswateren din. Du bør be om å få se flere oak OS Alexaer ved siden av hverandre

så du kan sammenligne skinnet. Noen er helt glatt, noen har litt struktur, og noen rynker seg

skikkelig stygt som en gammel oldemor og er overhodet ikke verdt pengene, spør du meg.

Så be om et bredt utvalg, se og kjenn før du bestemmer deg. Er du usikker, så dropp heller

kjøpet enn å sitte med en veske til 10 000,- som ikke har særlig god kvalitet.

Etter min mening er det en ekstremt høy sum å betale for et eventuelt tynt skinn produsert i Kina,

så du bør være veldig strålende fornøyd når du ser på "din" veske og bestemmer deg for å ta den

med hjem.

Anonym poster: 869341c869da4e7acb7815d6e5fa1964

Jeg kjøpte ei vanlig alexa idag, i fargen oak:-)

Den er ikke fake, kjøpte i en butikk i Danmark, og den er rett og slett superfin!! Betalte 5300kr for den:-D Oversized er vel litt dyrere vil jeg tro... Fikk den impregnert i butikken og så kunne jeg bruke den med en gang:-)

Og ja, jeg er meget fornøyd, nesten forelsket :rodmer:

Endret av maya76
Skrevet

Jeg kjøpte ei vanlig alexa idag, i fargen oak:-)

Den er ikke fake, kjøpte i en butikk i Danmark, og den er rett og slett superfin!! Betalte 5300kr for den:-D Oversized er vel litt dyrere vil jeg tro... Fikk den impregnert i butikken og så kunne jeg bruke den med en gang:-)

Og ja, jeg er meget fornøyd, nesten forelsket :rodmer:

Kjenner følelsen, kjøpte en Prada nettopp. Har nesten lyst å ta den med i senga :strix:

Designervesker er en investering, ikke noe man kaster etter en sesong. En kan ikke passe til alt, så vi kan ikke få for mange :hjerter_rundt:

Skrevet

Helt enig i at en ikke kan få for mange, jeg har investert i åtte designervesker opp gjennom årene, og angrer ikke på en eneste en:-) :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har for tiden seks vesker fra Mulberry til forskjellig bruk (Roxanne, Mabel, Brooke, Elgin, Anthony og Seth) . :sjenert: Flere av dem er kjøpt brukt på finn.no (kjøper bare fra folk som gir med originalkvittering), andre kjøpt nye. Jeg har også skiftet ut vesker sånn dann og vann, ved å selge på finn. Jeg tar alltid vare på kvitteringer og dustbags slik at jeg kan bytte ut veskene om jeg ønsker det.

Gjest annemor30
Skrevet

Jeg har Guess og Modalu jeg.. Tja,kunne godt tenkt meg flere;) Ryker på ei hvit Modalu i august veit jeg;)

Skrevet

Jeg syns Celine veskene er gnske fine, og ikke for ungdommelig utseendet på de heller. Ganske nøytrale og i flere farger slik at alel kan finne en som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...