Gå til innhold

Er han psykopat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha en forandring på livet/guttefronten.

Hei. Jeg er en jente på 22 år som sliter med å finne Mr. Right.

Møtte en fyr får noen måneder siden. Dette er en mann jeg virkelig ble betatt av. Familien min har hilst på han, men mamma sa til meg :» Han bør du være forskiktig med « Dette har jeg alltid undret på.... Han er svert kjekk og alltid fin i tøyet.

Jeg gjorde noe dumt, jeg hadde sex med han ganske tidlig. Vi har holdt kontakten siden den gang. Og han innrømte at han ville bli bedre kjent med meg. Han har avtalt date med meg 2 ganger, og begge gangene har jeg pyntet meg og ventet forventningsfult.. Han har aldri dukket opp. Jeg sendte han meldinger og spurte hvor han ble av. Fikk til svar :» Hvem er du ? Når vi skulle møtes andre gangen var han plutserlig på besøk til en annen jente. Jeg føler meg tråkket på og lurt.

Jeg har fortalt han hvor såret og lei meg jeg blir når dette skjer. Han låver å møte meg, men han dukker aldri opp. Jeg har også fortalt at jeg ikke gidder mere. Har fortalt at jeg gir og gir, men får aldri noe tilbake. Men han kommer alltid snikende tilbake. Og på en merkelig måte manipulerer han meg tilbake. Er det meg det er noe galt meg? Eller er det noe med han jeg ikke vet?

Han har sendt meg meldinger vær dag. Han er svert kontrollerende. Han sender meg ofte meldinger og spør om hvem jeg er med, og hvor jeg er. Han spør meg ofte om bekreftese på hvor bra han er, og hvor bra han er i senga. Jeg blir litt usikker når han alltid spør meg om bekreftelse, han sier aldri noe pent tilbake til meg. Han kontrollerer alltid hvilke menn jeg er med, og spør om jeg har hatt sex med de. Han opptrer svert hyggelig og sjarmerende for andre, men føler det er noe med han jeg ikke vet.

Han tar ofte kontakt med meg og spør om jeg er ute etter og lure han. Han anklager meg for å være "bad girl", og han sier jeg bare er ute etter kroppen hans. Han sier han ikke vil møtes bare for å ha sex.

Han gjør meg så forferdelig usikker. Jeg har fortalt han at jeg liker han, og har inrømt at jeg gjerne vil bli sammens med han osv. Men føler han driver med omvendt psykologi. Han prøver å gi meg dårlig samvittighet for noe han gjør.

Jeg sitter alltid igjen som såret. Han kontakter meg for å møtes, men dukker aldri opp. Han anklger meg for alt, men sannheten er at jeg aldri kunna ha utnytte han. Det er jo han som «utnytter» meg, og ikke jeg.

Han kom nylig hjem fra opphold i utlandet som soldat, kanskje han sliter med noe.. Jeg har spurt, men han sier ingenting. Har opptrer også veldig iskaldt i forhold til mennesker han har sett drept i krig. Dette skremmer meg. Hvordan kan man gi faen i døde mennesker rundt seg? Lurer på om denne mannen har psykopatiske tendenser, eller er jeg bare dum ?

Setter pris på alle svar. Noen som har opplevd noe av det samme? Hva er det men han jeg ikker ser. Er det kanskje jeg det er noe galt med? Desperat etter hjelp !

Takk.

Anonym poster: 5fd9cdc7fd055c87885fca9090638e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra hva du skriver er det 0% tvil om at han har noen skruer løse i hodet sitt, sorry.

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo akkurat det du gjør. Det er nemlig helt tydelig at du ser det selv utfra måten du ordlegger deg på!

Jeg trengte bare å lese innlegget ditt med et halvt øye for å forstå at denne mannen ikke er noe å satse på. Jo før du får han ut av livet ditt, dess bedre.

• Liker 1
Skrevet

TS. Du skjønner vel selv at dette ikke er normal eller grei oppførsel?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette er en komplisert sak, men jeg kjenner meg faktisk igjen i mannens påståtte problemer. Selv har jeg blitt utastt for damer som er ute etter å lure meg. Det er da barn de vil ha med meg eller bare ha meg som en sengepartner. Dessuten har jeg også vært borti damer som ikke synes jeg var nok, så de lå med andre ved siden av til tross for at hun omtrent på sine knær lovet meg gull og grønne skoger. Dette har føleglig gitt meg tillitsproblemer i likhet med mange andre. En periode var det et stort problem. I mitt hode var alt bare løgn og fanteri for å gjøre meg til lags.

Det han gjør kan være både og. Han sjekker om du holder ord for å se om du faktisk er noe å samle på eller om du er en som bare ønsker deg barn eller en lekekamerat når behovet er der.

Hvem hintet til sex? Var det deg, TS?

Endret av Pene sko...
AnonymBruker
Skrevet

Hvem hintet til sex? Var det deg, TS?

AnonymBruker
Skrevet

TS. Du skjønner vel selv at dette ikke er normal eller grei oppførsel?

Kjærlighet gjør blind. Men begynner nå å innse sannheten =/

Skrevet (endret)

Hvorfor godtar du det? Han spør hvem du er og holder tydeligvis på med andre jenter :sjokkert: moren din har nok merket drittsekkholdningen hans. Om han er en psykopat eller ikke, vet ikke vi, men det første burde holde til at du takker farvell med han.

Å forholde seg iskaldt til døden gjør ikke en person psykopat. Du sier han har vært soldat selv, så det er nok forklaringen.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo akkurat det du gjør. Det er nemlig helt tydelig at du ser det selv utfra måten du ordlegger deg på!

Jeg trengte bare å lese innlegget ditt med et halvt øye for å forstå at denne mannen ikke er noe å satse på. Jo før du får han ut av livet ditt, dess bedre.

Jepp. Er faktisk mye enklere å innse sannheten med hjelp fra andre. Men er uansett litt usikker... Måten han behandler meg på kan jo også vær rein usikkerhet. Men måten han prater om krigen på, skremmer meg mest.

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg unna han. Han kommer garantert til å sende meg melding snart igjen. Er det best å ikke svare, eller skal jeg være ærlig med hva jeg mener ?

Skrevet

"Han har avtalt date med meg 2 ganger, og begge gangene har jeg pyntet meg og ventet forventningsfult.. Han har aldri dukket opp. Jeg sendte han meldinger og spurte hvor han ble av. Fikk til svar :» Hvem er du ? Når vi skulle møtes andre gangen var han plutserlig på besøk til en annen jente. Jeg føler meg tråkket på og lurt."

Ok, dette er RÅTTENT gjort. Han hadde fortjent en skikkelig bitchslap for slik oppførsel.

Min konklusjon ble med dette veldig klart: DUMP HAN!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor godtar du det? Han spør hvem du er og holder tydeligvis på med andre jenter :sjokkert: moren din har nok merket drittsekkholdningen hans. Om han er en psykopat eller ikke, vet ikke vi, men det første burde holde til at du takker farvell med han.

Å forholde seg iskaldt til døden gjør ikke en person psykopat. Du sier han har vært soldat selv, så det er nok forklaringen.

Jeg godtar det egentlig ikke, men gidder ikke noe drama. Er veldig konfliksky. Skal prøve å komme meg unna fyren, må bare finne en måte å si farvel på. Han kommer jo alltid tilbake til meg. Måten han manupulerer meg på ser jeg ikke før langt i ettertid. Har aldri vært bort i noe slikt før.. Dritsekk er han uansett, men måten han gir meg dårlig samvittighet på'er ikke drittsekk-faktor, det er noe annet.

Kanskje bedre å dra før det er for sent..

Skrevet

Jepp. Er faktisk mye enklere å innse sannheten med hjelp fra andre. Men er uansett litt usikker... Måten han behandler meg på kan jo også vær rein usikkerhet. Men måten han prater om krigen på, skremmer meg mest.

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg unna han. Han kommer garantert til å sende meg melding snart igjen. Er det best å ikke svare, eller skal jeg være ærlig med hva jeg mener ?

Du skriver at han er kontrollerende, manipulerer deg og bruker hersketeknikker som "hvem er du" osv. Du er vel såpass involvert i denne gutten, at du må unngå å gi doble eller utydelige meldinger til ham. Derfor, sånn jeg ser det, må du svare ærlig og fortelle ham hva du har bestemt deg for. Om det så blir det ene eller det andre.

Lytt til moren din, regner med at hun ikke slenger ut varsomhetplakaten hvis hun ikke mener det.

Skrevet (endret)

Jeg godtar det egentlig ikke, men gidder ikke noe drama. Er veldig konfliksky. Skal prøve å komme meg unna fyren, må bare finne en måte å si farvel på. Han kommer jo alltid tilbake til meg. Måten han manupulerer meg på ser jeg ikke før langt i ettertid. Har aldri vært bort i noe slikt før.. Dritsekk er han uansett, men måten han gir meg dårlig samvittighet på'er ikke drittsekk-faktor, det er noe annet.

Kanskje bedre å dra før det er for sent..

Fyren høres ikke god ut, nei.

Dessverre er det lett å komme i en situasjon der man skal forklare for seg selv hvordan den andre egentlig er. Altså oppførselen som man ikke forstår.

Da er det viktig å innse at man faktisk ikke kan forklare andre. Spesielt ikke når dette individet ikke er helt normal i sitt tanke- og reaksjonsmønster.

Og da er det MYE bedre å dra før det er for sent, ja.

Gi beskjed om at du nå avslutter, så han vet det. Og deretter svarer du ikke på noen som helst henvendelse.

PS! Hvorfor spør du ikke mora di hva hun egentlig mente?

Endret av Steinar40
Gjest Seajewel
Skrevet

Kjærlighet gjør blind. Men begynner nå å innse sannheten =/

Det der er ikke kjærlighet, kjære deg. Han gjør deg ingenting godt. :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Narcissist og kontrollfreak. Hvor mange som havner i nettet til slike til enhver tid skal gudene vite. Kom deg vekk - ingenting å spare på annet enn innpakningen. Tror du må begynne å gå i deg selv når andre tydelig ser slike signaler men du selv ikke gjør det. Min erfaring er at sjarm og utseende gjerne er det som er viktigst når jenter som deg faller for slike.

Anonym poster: 1f8fffef3e05c4ebe8ed05ccde020bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...