Gå til innhold

Torsolet-tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ut dette nye torsolettet! Endelig et alternativ til BC sitt :wink:

http://www.lisenett.no/passionata.shtml

(nederst på siden om jeg ikke husker feil)

lisenett har forresten lagersalg med opptil 30% nå....stod noe om det på forsiden.

Dagens tips fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd en lignende type og den trykket puppene mine helt flate...

Og det vil jeg ikke!!! Her skal det opp og ut!!! :briller:

Skrevet

Jeg prøvde et sånt idag, samme type- og puppene lignet på skviste vafler i det :( Er det en look jeg ikke vil ha på bryllupsdagen så er det kropp-herjet-av-graviditet-og-amming-look :ler:

Skrevet

Som vanlig for de som ikke trenger mere en D-cup!!!! :evil: :evil:

Utfordring til dere; Finn noen lekre torsoleter i klassen DD eller helst E cup!!!! :kul:

Skrevet

nå får jeg sikkert tyn fra alle som ikke bor i Oslo, men dog.. for oss som gjør det:

var innom Sten og Strøm og kikket på undertøysbutikken der. De har Passionata. Så da kan en få prøvd de der hvis man vil bestille over nett.

Selv har jeg vært på torsolett-jakt, og vil ikke bestille over nett. De varierte nemlig litt i passform, og jeg måtte litt opp og ned i størrelse avhengig av merke. endte opp med å ville kjøpe litt nærmere bryllupet, sånn at det sitter akkurat i tilfelle jeg går opp/ned noen kilo.

M

Skrevet

Men når jeg først er inne på temaet, noen som vet om gode butikker å skaffe torsolett i Oslo?

kjolen er stroppeløs, og jeg vil ikke bruke stoppeløs BH, for de går jeg og drar opp hele dagen.. ikke stilig.. og så er det greit å få litt støtte i rygg og mage. Rett ryggen, jente!!

M

Skrevet

Arabella ved Mona Lisa (husker ikke hva den gaten heter...Nedre eller Øvre Slottsgate?) Her har de endel torsoletter og er veldig hjelpsomme.

Ellers er korsettet de har på Christiane supert!! Passer under alle kjoler sier de!

Skrevet

Utfordring til dere; Finn noen lekre torsoleter i klassen DD eller helst E cup!!!! :kul:

Ja.. HER har du det :wink:

Forøvirg har de et fantastisk utvalg av alt slags undertøy hos La Lina i Waldemar Thranesgate på St.Hanshaugen i Oslo :D

Skrevet

Men jenter, husk å prøve torsolettet med kjolelivet oppå før dere bestemmer dere helt for størrelse!

Christiane-torsolettet passet helt perfekt til meg i str 75D, men da jeg fikk på kjolelivet, ble puppene mine flate og rare. Prøvde deretter i str 80D (som dog måtte syes inn litt ved magen, men det gjorde de gratis), som virket litt stort til meg i cup'en, men med kjolelivet på så det HELT perfekt ut!

Skrevet

Skriver under denne jeg:) Jeg vil ha e-f cup jeg da;) Hvordan er str. på amerikansk da? Jeg trenger 85-90 rundt og en E-F cup som sagt:oops:

Skrevet

Gå i en ordentlig undertøysbutikk så finner dere det garantert. Jeg så verden nydeligste korsett/torsolet da jeg prøvde, den hadde de bare inne i str. fra F og oppover..

Skrevet
Ellers er korsettet de har på Christiane supert!!

Dette kan jeg fint anbefale. Kjøpte det til dagen vår og har brukt det flere ganger i ettertid også.

Skrevet

Skriver under denne jeg:) Jeg vil ha e-f cup jeg da;)

FIGLEAVES har, i tillegg til Bravissimo som Suzy linket til.

Hvordan er str. på amerikansk da? Jeg trenger 85-90 rundt og en E-F cup som sagt

HER er størrelsestabell.

...og LaLina på St.Hanshaugen er fortsatt Norges beste undertøysbutikk, hvor du får hjelp til å finne noe som faktisk passer ;)

*Lisa*

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er 80E og slet noe sinnssykt med å finne torsolette! Skulle ha stroppeløst, og prøvde så å si ALLE undertøysbutikker i Oslo. (Også den på St.Hanshaugen, der jeg senere har fått kjempegod hjelp til å finne gode BH-er!)

Jeg fant til slutt et stroppeløst torsolette fra Prima Donna på undertøysbutikken på Liertoppen kjøpesenter. Har dessverre ikke klart å finne det på nett, heller ikke på hjemmesidene til Prima Donna www.mariejo.com. Jeg vet at de også har det på undertøysbutikken på Paleet på Karl Johan.

Det er mye enklere å finne torsolette med stropper!

Skrevet

Var du på Arabella også? De hadde mange da jeg var og prøvde.

Skrevet

Det er mye enklere å finne torsolette med stropper!

Joda, men poenget er at kjolen er stroppeløs!! Ser rimelig teit ut med BHstropper da..

M

Skrevet

Tusen takk for alle linkene, og tips om butikk i W. Thranes gt. i Oslo. Der bor nemlig min bror og min mamma skal nedover i neste uke :)

Kanskje jeg skal sende henne dit for å se om hun finner noe til meg. Har prøvd torsolet så jeg vet hvilken størrelse jeg må ha. Og alle dere der ute; HUSK dere trenger antageligvis større torsolet enn dere trenger bh.

Det var i allefall min erfaring.

Gjest Anonymous
Skrevet
Var du på Arabella også? De hadde mange da jeg var og prøvde.

Det var jeg. De hadde ikke noe stroppeløst som funket, i alle fall ikke på forsommeren i fjor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, men poenget er at kjolen er stroppeløs!! Ser rimelig teit ut med BHstropper da..

Ja, naturligvis... Det var mest ment som et hjertesukk og som et tips til dem som ikke har valgt kjole ennå, og som har såpass med pupper at det kan bli et problem!

Du finner helt sikkert noe - det finnes mye fint. De fleste kjoler har jo en OK hold-inn-effekt også, slik at det vil se fint ut uansett. Men det skal jo gjerne se bra ut uten kjole også... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...