Gjest kittycat Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Men hvorfor er det tynt og slitt? Tynt naturlig eller pga bleking/farging? F eks bleket hår, eller som er slitt av solen og rettetang trenger proteiner. Da må du ha fuktighetskur etter siden protein gjør det stivt når det styrker. Generelt mye fuktighet er bra, men pass på at ingrediensene er skikkelig! Ikke mye silikoner, men arganolje og lignende. Hvis du vil handle rimelig er feelunique.com superbra. Billig og bra produkter. Generelt sett vil jeg anbefale Redken, Joico og Kerastase til de som vil ha skikkelige produkter. Men noen er betydelig bedre enn andre og ikke absolutt alle fra de merkene er koonge. Om du har veldig slitt hår skal Joico k-pak være helt super, vunnet masse priser!! Også Redken cat protein og Redken All Soft (gir fuktighet)
^me^ Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2012 det er pga at det er bleket og slitt generelt egentlig, det var ikke så lenge siden jeg klippet det så det bør jo egentlig ikke være slitt i tuppene...det er et sant mareritt å børste håret, det floker seg med en gang! hvilke av disse er det dere mener? http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=Joico+k-pak&rt=nc
Gjest kittycat Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 nr 2, reconstructor er visst helt sinnsykt god!
sophiaM Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 For ødelagt og slitt hår så hjalp Redken Extreme Deep Fuel veldig på meg. Nå er håret mitt mer reparert, og jeg vedlikeholder med Redken Extreme Cat Treatment. Redken har reddet håret mitt, sverger til dette merket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå