Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff ei jente i vår, og tenkte jeg skulle invitere henne på besøk i juli (hun bor fem-seks timer unna). Har nå spurt to ganger, og begge gangene har hun svart "vi får se hva jeg får til". Bare å gå videre?

Anonym poster: 5b10fc5d2acbb2afa13ded2f630208a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg vel bare svare for meg selv.. Men hadde jeg svart slik så hadde det betydd at jeg ikke var særlig interessert!

Spørs jo hvor mye dere har pratet på forhånd og om hun har virket veldig interessert eller ikke!

Kan hende at hun rett og slett må se hva hun får til!:)

Spør henne?

• Liker 1
Skrevet

Traff ei jente i vår, og tenkte jeg skulle invitere henne på besøk i juli (hun bor fem-seks timer unna). Har nå spurt to ganger, og begge gangene har hun svart "vi får se hva jeg får til". Bare å gå videre?

Ja. Dette er dødfødt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kommer det an på hva akkurat du spurte. Hva var det du sa da du ba henne om det?

Om du bare spurte om hun kunne tenke seg å komme, uten å gi en dato, er hun kanskje likevel interessert. Det er vanskelig å takke ja til en invitasjon som ikke er konkret... Og om hun er litt usikker (eller usikker på hva du vil med henne), forventer hun kanskje bare at din invitasjon blir mer konkret.

Hun du spurt om hun kunne komme i en viss periode, da er det nok at hun ikke er så ivrig etter å komme.

Anonym poster: 0bdd602e2c8bf747da53aa0e94593960

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Dette er dødfødt.

Ok

Gjest Katten.
Skrevet

Ja. Dette er dødfødt.

Digger ironien :D

Gjest _La Femme
Skrevet

Høres ikke veldig interessert ut, nei. Du kan jo spørre en gang til først, og foreslå et gitt tidspunkt for å være helt sikker.

Skrevet

Noen spesiell grunn til at du ikke kan besøke henne i steden og se hvordan det utarter seg?

• Liker 1
Skrevet

Mulig hun liker deg men synes avstanden er for lang til at hun kan se for seg at et forhold kan fungere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro at jenta ikke er så ivrig. Hun har kanskje ingenting i mot å møte deg, men hun tar ting som det kommer og prioriterer det ikke på samme måte som du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at jenta ikke er så ivrig. Hun har kanskje ingenting i mot å møte deg, men hun tar ting som det kommer og prioriterer det ikke på samme måte som du vil.

Og det er jo et dårlig utgangspunkt for et forhold (at den ene er mer interessert enn den andre).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke var på det jeg tidligere skrev : var din invitasjon tydelig og konkret nok til hun kunne vite om hun ville få det til?

Hvis ja, er det sannsynlig at hun ikke var like ivrig som du var, da bør helst du gå videre

Hvis nei, bør du prøve det før du gir opp.

Det kan hende hun er sjenert eller usikker.

Hva var det du sa da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dere truffet hverandre tidligere? Jeg har kontakt med en via nettdating som bor en del timer unna. Han virker som en flott fyr, men jeg prioriterer ikke å reise til ham - både fordi jeg tenker avstandsforhold er vanskelig som en start, fordi sjansen for at det skal slå gnister uansett er ganske liten, og fordi jeg faktisk er opptatt her jeg bor (ingen skikkelig ferie i år). Nå skal faktisk han en tur til mitt område, så jeg får møtt ham. Vi får se hva det blir etter det.

Men i utgangspunktet - hvis en bare har møtt hverandre en kort stund, eller ikke i det hele tatt, skal det faktisk litt til å få nok lyst til å satse på et videre forhold. Jeg merker i hvert fall at selv om jeg kan bli betatt og småinteressert der og da, svinner følelsene bort om det blir for lang tid mellom møtene og for tungvint praktisk.

Ellers er det jo bare å høre med henne da, be om en klar tilbakemelding og vær tydelig selv.

Anonym poster: 24e272c55c0f56d8afaedbb1816bcefe

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Kan du ikke være litt bestemt da mann :gjeiper:

"Vi får se" er ikke godt nok hadde jeg skrevet.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på noe nå : er det ikke slik at for en eller annen grunn ville du synes det er mer "praktisk" at hun ikke er interessert? Kanskje er du redd for noe eller litt pessimistisk? Eller kanskje mener du selv at du bør gå videre?

Jeg sier det fordi det virker som om du tok mer hensyn til dem som svarer at du bør å videre...

?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dere truffet hverandre tidligere? Jeg har kontakt med en via nettdating som bor en del timer unna. Han virker som en flott fyr, men jeg prioriterer ikke å reise til ham

Vi har truffet hverandre ordentlig, ikke bare på nett. Har vel blitt fem dates hvis jeg har telt riktig.

Jeg fikk ikke var på det jeg tidligere skrev : var din invitasjon tydelig og konkret nok til hun kunne vite om hun ville få det til?

Jeg foreslo en bestemt uke, ja, men hun sa at hun ikke er sikker enda, og at hun vil prioritere jentetur til syden hvis det skulle komme opp. Det tyder jo på at hun ikke er interessert, så jeg kommer til å gå videre og finne en som er mer gira.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på noe nå : er det ikke slik at for en eller annen grunn ville du synes det er mer "praktisk" at hun ikke er interessert?

Jo, siden hun bor så langt unna. Samtidig er det sjelden jeg møter noen jeg liker så godt som henne, så derfor har jeg litt lyst til å satse på henne. Men det er klart, hvis interessen ikke er gjensidig er det bare å glemme henne.

Kan du ikke være litt bestemt da mann :gjeiper:

"Vi får se" er ikke godt nok hadde jeg skrevet.

Skulle ikke være nødvendig å si det, hun bør forstå det. Jeg går videre, så får hun heller komme tilbake hvis hun skulle ombestemme seg.

AnonymBruker
Skrevet

Da er det kanskje bedre å gå videre før følelsene dine utvikler seg enda mer...

Det var synd, men som du sa, er det ikke gjensidig, er det bare å glemme henne.

Det er heller ikke særlig hyggelig å ha en som prioriterer jentetur til syden framfor møte med deg mens hun skulle være ivrig siden dere har nettopp begynt å date.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...