Gjest Sap Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Det har seg sånn at kjæresten min har mange kviser, og han aner ikke hva han skal gjøre med dem. Når han har disse periodene der han får veldig mange, nekter han å være sosial og stenger seg inne hjemme. Han har prøvd mange kremer uten hell. Så jeg lurer på om dere vet om noen concealere/dekkstifter for menn som funker og som ser ganske naturlige ut? Jeg vil gjerne kjøpe en til han slik at han innser at det også finnes slike produkter for menn som kan gjøre hverdagen hans lettere
Gjest Euforia Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Han burde oppsøke en hudlege. Sminke vil ikke gjøre huden bedre. Jeg har bare hørt om neglelakk og mascara for menn før, men jeg synes det blir litt tullete. Menns negler og vipper er vel like som kvinnelige? Du kan jo kjøpe en corrector fra Bobbi Brown, den er for kvinner, men selve correctoren ser ganske maskulin ut, dessuten er det et supert produkt!
Gjest Tigress Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Og Trigress entrar scena og gnæg same gamle leksa: BB-krem. Finst for menn også, både Skin70 og Missha lagar for menn også. Billig og gjer jobben.
Gjest Euforia Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Og Trigress entrar scena og gnæg same gamle leksa: BB-krem. Finst for menn også, både Skin70 og Missha lagar for menn også. Billig og gjer jobben. Bra forslag! Leste i går om at CC-cream er rett rundt hjørnet, og den fokuserer på å gjøre hudtonen heeelt jevn. Så det kan jo også være verdt å sjekke ut når det kommer på markedet!
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2013 #7 Skrevet 11. januar 2013 det er gay Og du er tydelig homofob, Stakkar.
Gjest Tigress Skrevet 12. januar 2013 #8 Skrevet 12. januar 2013 Bra forslag! Leste i går om at CC-cream er rett rundt hjørnet, og den fokuserer på å gjøre hudtonen heeelt jevn. Så det kan jo også være verdt å sjekke ut når det kommer på markedet! Så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå