Gjest Madley Skrevet 10. februar 2004 #1 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjæreste skravlebøtta vår var død i dag da jeg sto opp. Ikke har han vært syk, ikke noen ting. Han hadde kravlet seg i et hjørne å lå med neddet ned i sanden. Ingen som roper "kosepippen" når du står opp. Ingen som spør om du er så fin eller om det var godt..Han kunne si navnet mitt og det savner jeg allerede! Fryktelig trist og stille her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 10. februar 2004 #2 Del Skrevet 10. februar 2004 Uff så trist! Fugler er artige de. Hadde en dvergpapegøye en stund, skikkelig sosial liten fyr. Men vi hadde så liten tid til han så vi solgte han. Men jeg savner han ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 10. februar 2004 #3 Del Skrevet 10. februar 2004 Huff så trist... vet hvordan du har det... Jeg har hatt 2 undulater og en fink... kan godt si det var veldig tungt når den første undulaten døde... han var så spesiell, gjorde mye av det vi sa ... etc Håper det går bra med deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. februar 2004 #4 Del Skrevet 11. februar 2004 :klem2: vet hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå