Barcelona Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jeg jobber som freelancer som oversetter og skribent (elsker det!), men jeg kjenner ingen andre som jobber på denne måten. Siden jeg jobber hjemmefra kan det bli litt stusselig, og tenkte derfor at det hadde vært hyggelig å komme i kontakt med noen i samme situasjon. Kanskje noen har tips til forum/nettsteder for freelancere? Endret 2. juli 2012 av Barcelona
YoyoMa Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Freelancer = arbeidsledig. Er sikker på at du finner mange likesinnede ved nærmeste nav-kontor.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Jeg jobber også som "freelancer" i Oslo. Tar imot max 1 kunde om dagen i min leilighet eller blir med kunden på reiser, og tjener vel nærmere 100.000 kr skattefritt i mnd. :-) Anonym poster: 9d3d6a2d51be080093b59eee51a93b3b
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Freelancer = arbeidsledig. Er sikker på at du finner mange likesinnede ved nærmeste nav-kontor. nnaw trenger du en klem kanskje Ts: gå inn på frilansinfo.no kanskje du finner noe interessant der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå