Mady Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Kjolebudsjettet mitt er ikke så stort, så jeg tenker egentlig å få kjøpt en kjole brukt eller på salg. Men etter å ha tråla gjennom finn.no i noen måneder så kommer jeg stadig over annonser fra en uregistrert forhandler på Tveit som skreddersyr kjoler etter bilde eller beskrivelser, eller kjoler de selv har bilder av. Disse koster mellom 6000 og 7000. Og de lover at det er kvilitet og ikke slike "billigkjoler". Det høres nesten for godt ut til å være sant. Link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31339668 Er det noen som har bestilt kjole herfra? Noen erfaringer? Eller noen som har hørt om de i det hele tatt? Jeg blir litt skeptisk når det ikke står noe firmanavn eller lignende.
linzzy30 Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 har kun tittet på annonsene så har ingen personlig erfaring. men det som jeg stusser på er at mange av de kjolene som de har bilder av har jeg sett på jkdress, ebay o.s.v og siden de kan selge de til den prisen så lurer jeg på om det er svidel hele greia at de bestiller fra jkdress eller lignde frima og før sendt i posten for så å sende videre.
Mady Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2012 (endret) Noen flere som har erfaringer? Jeg synes jo dette høres genialt ut da jeg ikke er interessert i en kinakjole, og annonseteksten tyder jo på at det er kvalitetskjoler. Dessuten, hvis det er kjoler de har kjøpt på jkdress eller lignende, så vil jo ikke det fungere når man har designet kjolen selv og de tilbyr å sy den. Må jo være noen her inne som har bestilt fra dem eller kjenner noen som har bestilt derfra? Endret 4. juli 2012 av Mady
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå