Wearyourpassion Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Jeg tror det er 1-3 dager igjen til IKM. Har oppdaget flere symptomer for allerede en uke siden, men har tenkt at jeg blir lurt.. IGJEN! Tok alikevel en graviditetstest idag fordi jeg er så spent - og den var POSITIV!!! MEM, spørsmålet er: Er testen virkelig positiv? Jeg legger ved et bilde så kan dere se hva dere synes? Testen er fra billige-tester.no. Krysser fingre og tær. Weheeeeee!
Kala Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 hvis bruksanvisningen sier at to streker=gravid, da er du jo det da. tydelig to streker der:)
Wearyourpassion Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2012 Å herregud, jeg er i sjokk!! Tror ikke det har gått opp for meg enda.. Tørr ikke å slippe løs gleden så tidlig. Da tester jeg om igjen om litt for å få det bekreftet. Takk til dere som svarte, og for positive oppmuntringer og gratulasjoner. Jeg føler meg heldig
Solsikke Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Gratulerer så mye - det er ingen tvil: testen er positiv! :D
Wearyourpassion Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2012 Gratulerer så mye!! Hva slags symptomer har du?? Tusen takk alle sammen!!! De første symptomene kom 1 uke før IKM. Det var mensmurringer og litt hvit utflod. Følte meg noe trøtt og sliten + svak hodepine. Alt dette trodde jeg var psykisk, evt ønsketenking. Det har stikket litt i brystvortene også, men de viste ikke tegn til å ha forandret seg før igår kveld. Da sa mannen min forsiktig at han synes puppene mine så så rare og spente ut. Var i grunnen enig, så derfor bestemte jeg meg for å ta testen idag tidlig. Har kjøpt CB med ukesindikator som skal prøves på onsdag. Håper det er flere med hell denne måneden!
Kada Skrevet 3. juli 2012 #12 Skrevet 3. juli 2012 Det ser ut til at dere kan begynne å glede dere! Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå