Gå til innhold

Blåmerker, må bort!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få bort blåmerker litt fort? Har lest om en krem som heter Hirudoid, noen erfaringer? Kan ikke gå i t-skjorte, for det ser så suspekt ut(det er jobben i helsevesenet, ikke mannen min som har forårsaket dette, måtte bare nevne det før det ble noen spørsmål:p).

Anonym poster: e5606fa28b2da5e436eb0addc0b86fbe

AnonymBruker
Skrevet

aldri hørt om noe som kan fjerne blåmerker. de går sin gang. bare smink over det. de har god tattoverings sminke fra babor. de dekker selv den største tattoveringa.

Anonym poster: d1cf324d6b48b7d7320ca34fa358a9f4

Skrevet

Om du drar feks en kam över så ska det hjälpa. Blåmärke är ju spruckna blodkärl. Detta är ett "kärringråd" som jag antar fungerar bättre på ytliga sugmärken än rejäla blåmärken. Tror du får gå blå och gul ett tag framåt..!

Gjest ms_kwang
Skrevet

huff blåmerker er så fælt :fnise:

Jeg får blåmerker veldig fort, legger meg om natten også ser jeg ett stooort merke på knær/lår/legger og bare tanker "oii...når skjedde det'a?" Men det ser jo ikke no fint ut nå på sommer'n :P

Skrevet

Amica, (tror det skrives sånn) krem som kan brukes for å dempe blåmerker. Fåes kjøpt på apoteket.

Skrevet

Amica, (tror det skrives sånn) krem som kan brukes for å dempe blåmerker. Fåes kjøpt på apoteket.

Lurer på om du tenker på Arnica? Det skal hjelpe mot blåmerker.

:heks:

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Eller masser ett eple eller en løk der du har blåmerke ^_^

(eller rett og slett bare massere området)

Har hørt det skal funke, men skaff deg en god dekk krem istedetx)

Skrevet

Lurer på om du tenker på Arnica? Det skal hjelpe mot blåmerker.

:heks:

Det tenker jeg du har rett i Brunhilde :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...