AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hei! Jeg har fått en dato der jeg kan begynne i praksiss (noe som er ulønnet)vi har ikke skrevet noe kontrakt ennå, eller vet ikke om det blir gjort heller når det er praksisplass? Jeg har også noen spørsmål om praksisplasser: Hvor lenge er det vanlig at en slik avtale løper? og hvor lenge ser best ut i CV? Virker det greit og spørre om man ikke er der full uke, uten og forklare hvorfor? (jeg har et annet opplegg rundt meg, som jeg må sette av en dag i uken til) lurer på hvordan jeg skal gå frem med disse spørsmålende Så er spørsmålet mitt: jeg har søkt på noen andre jobber som er lønnet, hva skal jeg gjøre om jeg får en av dem, vill praksisplassen bli sur eller fårstå det?? jeg er jo en gratis arbeidskrafft for dem... I fremtiden er det, det yrket jeg vill jobbe med der jeg har fått praksis, men jeg trenger jo også penger... Nav betaler fortiden mitt livsopphold HÅPER PÅ SVAR-PÅ FORHOND TAKK Anonym poster: 3eda7a2a81b475b2e8ab33011830c3fa Anonym poster: 0d2b3e61d25dc4dfbdc7677253250b21
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Hei! Jeg har fått en dato der jeg kan begynne i praksiss (noe som er ulønnet)vi har ikke skrevet noe kontrakt ennå, eller vet ikke om det blir gjort heller når det er praksisplass? Jeg har også noen spørsmål om praksisplasser: Hvor lenge er det vanlig at en slik avtale løper? og hvor lenge ser best ut i CV? Virker det greit og spørre om man ikke er der full uke, uten og forklare hvorfor? (jeg har et annet opplegg rundt meg, som jeg må sette av en dag i uken til) lurer på hvordan jeg skal gå frem med disse spørsmålende Så er spørsmålet mitt: jeg har søkt på noen andre jobber som er lønnet, hva skal jeg gjøre om jeg får en av dem, vill praksisplassen bli sur eller fårstå det?? jeg er jo en gratis arbeidskrafft for dem... I fremtiden er det, det yrket jeg vill jobbe med der jeg har fått praksis, men jeg trenger jo også penger... Nav betaler fortiden mitt livsopphold HÅPER PÅ SVAR-PÅ FORHOND TAKK Anonym poster: 3eda7a2a81b475b2e8ab33011830c3fa Anonym poster: 0d2b3e61d25dc4dfbdc7677253250b21 Anonym poster: 0d2b3e61d25dc4dfbdc7677253250b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå