AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Er det vanlig at man ikke har noen spesielle interesser? Jeg liker å høre på musikk, men hører på mye forskjellig. Er ikke av typen som søker opp masse info om band og sanger jeg hører på. Hører på musikken, men trenger ikke vite noe info om musikken. Elsker å se på filmer og gode serier, men er ikke filminteressert av den grunn. Liker å lese romaner, men er ikke interessert i litteratur som fagfelt. Liker å kose med kaninen min, men er ikke spesielt interessert i dyr generelt. Jeg har ingen ting spesielt jeg bruker tid på. Gjør det som faller meg inn der og da. Føler meg unormal. Det er ingen ting spesielt jeg orker eller vil engasjere meg i. Er det noe galt med meg? Jeg brenner ikke for noe spesielt. Kan jo begynne å interessere meg i for eksempel sport, men da må man sette seg inn i ulike lag og regler og spillere... Noen er skikkelig interessert i for eksempel... Fotball Politikk Dyrevern Miljø Musikk Film Teknologi Historie Mote osv. Er jeg kjedelig? Anonym poster: 690e1802d5800cd7b5314ee477e82fb3
Ananas. Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Jeg synes ikke det er noe galt med deg.. Du har ting du trives med, og det er det viktigste. Man kan nyte å lese en bok uten å vite noe som helst om forfatteren, man kan trives med å sykle uten å kunne navnet på en eneste kjent syklist, man kan gå på kino og kose seg med filmen uten å ane hva regissøren eller skuespillerne heter. At du LIKER å gjøre ting er det viktigste, hvor interessert du er i det bakenforliggende eller som større fagfelt er igrunn ikke viktig. Hadde du ikke likt ting så hadde jeg oppfordret deg til å prøve flere ting, men det at du ikke leser 20 binds leksikon om film bare fordi du liker å se på film synes jeg er helt i orden:) Tingene man brenner for dukker opp etterhvert, man trenger ikke å anstrenge seg for å finne dem.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Er det vanlig at man ikke har noen spesielle interesser? Jeg liker å høre på musikk, men hører på mye forskjellig. Er ikke av typen som søker opp masse info om band og sanger jeg hører på. Hører på musikken, men trenger ikke vite noe info om musikken. Elsker å se på filmer og gode serier, men er ikke filminteressert av den grunn. Liker å lese romaner, men er ikke interessert i litteratur som fagfelt. Liker å kose med kaninen min, men er ikke spesielt interessert i dyr generelt. Jeg har ingen ting spesielt jeg bruker tid på. Gjør det som faller meg inn der og da. Føler meg unormal. Det er ingen ting spesielt jeg orker eller vil engasjere meg i. Er det noe galt med meg? Jeg brenner ikke for noe spesielt. Kan jo begynne å interessere meg i for eksempel sport, men da må man sette seg inn i ulike lag og regler og spillere... Noen er skikkelig interessert i for eksempel... Fotball Politikk Dyrevern Miljø Musikk Film Teknologi Historie Mote osv. Er jeg kjedelig? Anonym poster: 690e1802d5800cd7b5314ee477e82fb3 Jeg reagerer på folk som sier de aldri har lest en bok, følger med på nyheter,leser aviser. De samme folka forteller ofte at de liker å se såper på tv. Hvordan følge med i samfunnet? Blir vel litt utenfor? Anonym poster: ee0fb4a985a65aea84744eb2df0d8d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå