AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Er det noen som har erfaringer med hotellrommene på Farris Bad? Vi skal overnatte i Larvik og lurer på å ta inn på dette hotellet. Har en del andre ting som skjer på turen, så vi skal kun overnatte der og ikke ta spabehandlinger. Er det verdt å betale ekstra for å få superior rom med balkong, eller kan man like greit ta et vanlig standardrom? Er det god frokost? Håper noen har innspill :-) Anonym poster: dc55bfcaf57e9b7d2ff734c27b56f24f
CathFoto Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Det er kjempefint, men vi hadde problemer med at de trakk betalingen to ganger og at det tok lang tid å få igjen pengene, sikkert uflaks. Vi hadde superiorrom og det anbefales, utrolig fint. Vi bestilte frokosten til rommet, og den var fantastisk!
Sissa Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Det er kjempe fint! Vi hadde også superiorrom, og det var kjempe fint! Fantastisk utsikt! Frokosten var bra! Mye forskjellig godt å velge i!
Fresi Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Standardeommene er ganske store og fine, men har ikke balkong. Frokosten er ganske standard hotellfrokostbuffet, god, men ikke ekstraordinær.
CathFoto Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Standardeommene er ganske store og fine, men har ikke balkong. Frokosten er ganske standard hotellfrokostbuffet, god, men ikke ekstraordinær. Den vi fikk på rommet var alt annet enn ordinær hotellfrokost
MissStiles Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Var der fjor sommer. Flott hotel med fine rom og god frokost! Absolutt verdt det! Endret 3. juli 2012 av MissStiles
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Tusen takk for svar, alle sammen! Er det noen som vet hvor det er greiest å parkere ved hotellet? Anonym poster: dc55bfcaf57e9b7d2ff734c27b56f24f
Fresi Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Den vi fikk på rommet var alt annet enn ordinær hotellfrokost OK. Jeg spiste ikke på rommet. Jeg husker at frokostbuffeten, som jeg skrev, var god, men ikke eksepsjonell. Når det er sagt vil jeg så absolutt anbefale Farris Bad, det er helt fantastisk! TS: du kan parkere rett utenfor hotellet for innsjekkingssystemet,og så guider de deg til parkeringsplassen tre minutters gange unna.
Fresi Skrevet 16. juli 2012 #10 Skrevet 16. juli 2012 Den vi fikk på rommet var alt annet enn ordinær hotellfrokost Jeg ble forresten oppriktig nysgjerrig på hva dere fikk på rommet?
Scherbatsky Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 De har også parkeringskjeller. Vi parkerte der. Da kom man rett opp til resepsjonen. Beste hotelloppholdet jeg har hatt var på Farris Bad. Fantastisk middag som jeg fortsatt får vann i munnen av, fint rom, fint bad og spaet er helt fantastisk. Dere burde ta en svipptur innom spaet (de har åpent litt utover kvelden og åpner tidlig), om ikke annet enn for en liten svømmetur og gå en tur gjennom mineralspa. Spa går inn i prisen (får badekåpe og tøfler til så mange som skal bo på hvert rom), og man må ikke ta behandlinger.
CathFoto Skrevet 19. juli 2012 #13 Skrevet 19. juli 2012 Jeg ble forresten oppriktig nysgjerrig på hva dere fikk på rommet? Egg i flere former-varmt og nylaget, ferskpresset juice(2typer),kaffe, melk, blåmuggost, brie, gulost, to oster til, bacon, Spekeskinke, røkt skinke, pastrami(tror jeg), roastbeef, frukt, grønnsaker, tre typer varmt brød og noe mer som jeg ikke husker og ikke klarer å se ut i fra bildet. Det som skiller det veldig fra buffeten var at alt var nylaget og ferskt, samt oppdekkingen. Fikk en tralle med mat, så kunne spist hele dagen tror jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå